AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Er det noen flere som har opplevd det? Jeg kan ha helt kvalmefri-dager men noen dager jeg er ekstra sliten og har sovet dårlig (som i dag) spyr jeg i timesvis 🥹 Anonymkode: 4c815...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Helt vanlig å være mer kvalm når man er sliten eller anstrengt. Ro er best for å holde kvalme i sjakk. Anonymkode: a0d64...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Helt normalt. Anonymkode: 6280e...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Ja, jeg har hørt flere som hadde det sånn. Og å være sliten var det mest triggende for min kvalme og oppkast i svangerskap nr. to. Første gang var mat og matlukt det største problemet, og jeg strevde veldig med å ikke kaste opp når jeg hadde spist eller altså kjente matlukt (og en del andre lukter). I andre svangerskap kastet jeg opp stort sett bare på ettermiddag og kveldstid, og jeg la meg samtidig som toåringen fordi jeg var så kvalm (og sliten) når kvelden kom. Anonymkode: 9c87d...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå