Gå til innhold

objekt

vampyrinnen Janne

Anbefalte innlegg

Jeg er vel besatt av å være et objekt for andre, behøver ikke å være menn kan også være kvinner. Jeg   er helt sprø. Jeg elsker å fantasere om at andre forsyner seg av meg.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det bare å leve det ut til det fulleste da 🥰

Hadde vært super deilig å bare være tilstede, og kjenne både kvinner og menn gjør det de vil med meg. Snu meg og vri meg i de posisjoner de vil, mens jeg blir brukt på alle måter 🤭

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres deilig ut å bli brukt og utnyttet. Jeg kan tenke meg å bli betraktet som en kjøttbit, spesielt mine pupper og navlen, jeg liker egentlig ikke organer, men er litt fiksert på navlen og puppene, crazy girl.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg når andre forsyner seg av meg som  noe  godt, det er det deiligste jeg vet på jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at dette blir mer og mer vanlige ønsker ser det ut som-

M@ster-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er sikkert ikke så uvanlig, etter det en leser om kvinners fantasier. Det kan nesten virke som at kvinner frykter seg selv og slike fantasier, og gjemmer seg i et trygt og godt forhold med en trygg og god mann. Tenk om kvinner var flinkere til å dele slike fantasier med sin mann. Selv trygge og gode menn kan tenne på slike fantasier. Til og med legge til rette for at hun får oppleve noe lignende også, kanskje. Jeg tror det. 

Anonymkode: f587c...25c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vampyrinnen Janne skrev (På 18.12.2024 den 14.27):

Jeg koser meg når andre forsyner seg av meg som  noe  godt, det er det deiligste jeg vet på jord.

Hva med deg selv? Hender det du setter tenna i noen menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean kan jeg få sette tenna i deg, jeg må nemlig spise for å fullføre prosessen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...