AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #1 Del Skrevet 18. desember 2024 M49 Jeg har det siste året opplevd stadig økende lekkasje av avføring. Ikke slik at det vises så mye i underbuksa eller sengetøyet (sover naken fortsatt), men f.eks. etter at jeg har tisset så tar jeg en sjekk med papiret bak, og da kan det være like mye som om jeg hadde bæsjet. Sannsynligvis kommer det sammen med promp (som jeg har en del av, sliter litt med luft). Jeg har også slitt litt med hemorider - kan dette virke inn på muskulaturen og evnen til å holde tett? Er dette vanlig? Eller bør jeg gå få tatt en sjekk der bak, om alt er som det skal? Anonymkode: ffc0f...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #2 Del Skrevet 18. desember 2024 Du bør sjekke det, ja. Anonymkode: 12583...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #3 Del Skrevet 18. desember 2024 Be legen ta en sjekk av endetarmen. Anonymkode: c1884...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #4 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): M49 Jeg har det siste året opplevd stadig økende lekkasje av avføring. Ikke slik at det vises så mye i underbuksa eller sengetøyet (sover naken fortsatt), men f.eks. etter at jeg har tisset så tar jeg en sjekk med papiret bak, og da kan det være like mye som om jeg hadde bæsjet. Sannsynligvis kommer det sammen med promp (som jeg har en del av, sliter litt med luft). Jeg har også slitt litt med hemorider - kan dette virke inn på muskulaturen og evnen til å holde tett? Er dette vanlig? Eller bør jeg gå få tatt en sjekk der bak, om alt er som det skal? Anonymkode: ffc0f...c4e Du bør sjekkes, for å se om noe kan gjøres for å forbedre problemet. Du bør og ha inkontinens produkter på blå resept, fordi å ha avføring i sengetøy og undertøy lett kan gi deg infeksjoner du ikke ønsker. Anonymkode: b454e...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #5 Del Skrevet 18. desember 2024 Selvfølgelig må du ta en sjekk hos legen når du lekker avføring. Burde nok gjøre noe med kostholdet ditt også siden du har mye luft. Anonymkode: da234...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #6 Del Skrevet 18. desember 2024 Høres ut som vi har samme problem. Har hatt en slags utposning der i 10 år nå, som aldri blir helt bra. Etter at jeg satt på huk i flere dager. Første dagene den gang klarte jeg ikke å gå. Nå må jeg liksom dytte ting litt på plass etter å ha vært på do. Kan merke at det lekker litt etter lengre gåturer. Den gang sluttet jeg med dopapir og begynte å vaske ordentlig, akkurat det har jeg ikke angrer på. Har ikke vært hos lege med dette, nei. Anonymkode: 1952f...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #7 Del Skrevet 18. desember 2024 I verste fall kan dette være kreft, så bestill legetime. Anonymkode: c1884...d2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #8 Del Skrevet 18. desember 2024 Å slutt med analsex! Æsj!! Anonymkode: 3f34d...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #9 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I verste fall kan dette være kreft, så bestill legetime. Anonymkode: c1884...d2b Neppe Anonymkode: 1952f...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #10 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 17.09): Å slutt med analsex! Æsj!! Anonymkode: 3f34d...66e Slapp av, her går ting kun ut det hullet... Anonymkode: ffc0f...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå