AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #1 Del Skrevet 18. desember 2024 Hvis man har på lys ved siden av speilet og ser på ansiktet i speilet helt inntil? Jeg har så stygg panne med porer og ujevn hud og bare et smalt område mellom øyenbrynene. Skulle ønske jeg hadde lenger avstand mellom øyenbrynene. Anonymkode: 3c060...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #2 Del Skrevet 18. desember 2024 Tror du har hengt deg opp i små detaljer som andre ikke nødvendigvis legger merke til. Jeg syns det er fint med sånne øyenbryn. Jeg sliter med at mine er for langt fra hverandre etter overnapping i ungdommen. Det vil jeg si er litt verre 😅 Og andre folk legger ikke merke til huden din på samme måte som du selv gjør. Hudpleie kan også gjøre mye 👍 Anonymkode: 1eb63...e8c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #3 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skulle ønske jeg hadde lenger avstand mellom øyenbrynene. Det kan du jo fint fikse selv. Anonymkode: 41d06...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #4 Del Skrevet 18. desember 2024 Tror du neppe vil se tilbake på livet og tenke at tiden du tilbrakte foran speilet og studerte porer var meningsfullt. Anonymkode: a1d3e...998 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #5 Del Skrevet 18. desember 2024 Nei, det er ikke normalt å være stygg. Med det er unormalt å leve opp til de skjønnhetsidealene som settes i samfunnet. Det er nesten ingen som er i nærheten av å klare det. Det normale er at folk har uregelmessigheter, og ting som de ikke er fornøyd med, og som de ofte skjuler med klær og sminke. Spor av levd liv. Og det er helt fint. Ofte mest spennende med folk som ikke er perfekte. Anonymkode: 24364...15f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 20. desember 2024 #6 Del Skrevet 20. desember 2024 Gransker du andre folk så nærme med direkte lys? Med forstørrelsesglass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #7 Del Skrevet 21. desember 2024 Det du ser og det andre ser er to vilt forskjellige ting, man er gjerne sin egen verste kritiker. Jeg har et veldig rundt ansikt, jeg føler jeg ser overvektig ut selv om jeg ikke er det. Så når jeg skal være fin sminker jeg meg på en måte som får det til å se smalere ut(vel, i teorien, hehe). En god venninne påstår hardnakket jeg har ovalt ansikt, men jeg klarer ikke se det selv. Hun er illustratør og lager en del portretter så hun har mest sannsynlig rett. Dessuten, du står jo aldri å studerer porene til andre folk med sterkt lys midt i fleisen deres?:P Husk også at internettet er stappa med photoshop, AI og filter. Dette er ikke ekte. Mennesker har porer, rynker, kviser, rosasea, det er helt normalt. Ikke bli lurt til å tro noe annet. Når det er sagt mener jeg ikke det er galt å ville se bra ut, men det handler litt om baktanken med det. Du kan jo eksempelvis prøve noe hudpleie for ujevn hud? Anonymkode: 1ea71...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #8 Del Skrevet 21. desember 2024 Helt subjektivt. Det du synes er stygt å se på kan det hende at noen andre skulle ønske de hadde. Det er ikke vanlig å se på seg selv og tenke at man ser så stygg ut. Da er det noe som foregår inni hodet som ikke er helt greit. Anonymkode: 2f96c...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #9 Del Skrevet 21. desember 2024 Hud har porer, dess nærmere du er ett godt opplyst speil dess synligere blir de. Enkelt og greit. Man kan minske synligheten av de med god hudpleie men hud skal ha porer. Hvordan ellers skal huden kvitte seg med smuss og drit? Anonymkode: 1568d...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 21. desember 2024 #10 Del Skrevet 21. desember 2024 Trist spørsmål - du må ha veldig lave tanker om deg selv? Jeg kan se meg selv i speilet og være fornøyd - ja, jeg ser at jeg ikke er den perfekte, symmetriske, vakre dama - men hvem er det helt naturlig? Jeg er stolt av å være over 50 med bare egne tenner og ingen fiksing av noe slag på kropp og ansikt. 😉 Det du synes er stygt, synes noen andre er vakkert! Dessuten er sjarm viktigere enn de vakreste øyne eller den peneste nesa. Hjelper ikke å ha et nydelig ytre om du er så overfladisk at du mener utseende er viktigst! Gjør det beste ut av det du har fått - noen vil elske det en gang! ❤️🙏🏽🤞🏽 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå