Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk tips om at min kjæreste er aktiv på Tinder. Så screenshot av hans profil og der stod det at relationshipgoals var endret fra «langsiktig men åpen for alt» til «long term bit open for short» . Betyr dette at han har endret ? Ser ikke ut til at andre profiler kom opp som engelske da jeg hadde Tinder . Er veldig usikker og føler meg lite verdt . Han nekter for å ha brukt Tinder men jeg så jo selv at han stod som aktiv på screenshotten. 

Anonymkode: bcb67...fe6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh hvorfor har han Tinder profil? 
både jeg og min samboer slettet profilen når vi møt hverandre. Å bare ha profilen aktiv og liksom ikke bruke det er helt teit og man kan aldri være sikker på at den andre personen ikke blir fristet.

Anonymkode: 993ed...b1f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Eh hvorfor har han Tinder profil? 
både jeg og min samboer slettet profilen når vi møt hverandre. Å bare ha profilen aktiv og liksom ikke bruke det er helt teit og man kan aldri være sikker på at den andre personen ikke blir fristet.

Anonymkode: 993ed...b1f

Dette. Hva har han på Tinder å gjøre hvis han har kjæreste?

Jeg skjønner ikke dette med at det virker som om så mange har noe imot å slette profil og app når de får kjæreste. Hvis det skulle gå galt med forholde,t er det jo bare å begynne på nytt. Jeg vet at det er en slags "karanteneperiode" på Tinder før man får opprettet ny etter å ha slettet, men hvis man skulle være så desperat at man ikke klarer å vente, kunne man jo bare brukt andre sjekkeapper i mellomtiden.

Skrevet

Har dere vert sammen i to dager? 

Anonymkode: a125f...82c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg fikk tips om at min kjæreste er aktiv på Tinder. Så screenshot av hans profil og der stod det at relationshipgoals var endret fra «langsiktig men åpen for alt» til «long term bit open for short» . Betyr dette at han har endret ? Ser ikke ut til at andre profiler kom opp som engelske da jeg hadde Tinder . Er veldig usikker og føler meg lite verdt . Han nekter for å ha brukt Tinder men jeg så jo selv at han stod som aktiv på screenshotten. 

Anonymkode: bcb67...fe6

Heh det betyr at personen som har tinder appen bruker den med engelsk språk. 

Men altså spørsmålet er hvorfor gidder du å bruke tid på en som har en profil på tinder? 

Anonymkode: e4b0a...813

Skrevet

Dette var snålt. 

Du får beskjed om at din kjæreste er aktiv på tinder, og får bevis for dette, og så henger du deg opp i hva han har skrevet der? 

Han søker jo etter andre kvinner for å være utro, og har kanskje allerede vært det ffs! Herrefred, gjør det slutt med fyren og gå videre. 

Anonymkode: 44044...f43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...