AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #1 Skrevet 18. desember 2024 Kjæresten min er varm og hengivende noen ganger , og noen andre ganger er han utilnærmelig , fremstår hensynsløs og virker som han driter i relasjonen og meg. Jeg klarer aldri vite hvorfor han sjangler sånn og blir stående som et spørsmålstegn når vi dagen før har hatt det fint , jeg sender en fin melding og får plutselig et møte med et isfjell tilbake . Hva kommer dette av ? Anonymkode: f16e8...ea2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #2 Skrevet 18. desember 2024 Det kommer i hvert fall av manglende respekt og omtanke for deg. Du burde ikke fortsette forholdet med en som ikke behandler deg bra. Mennesker med store humørsvingninger er håpløse å være i forhold med. Anonymkode: 7164d...dac 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #3 Skrevet 18. desember 2024 Det er ikke du som feiltolker da? Har opplevd flere ganger å bli beskyldt for å være frekk og avvisende dersom jeg ikke svarer på meldinger med en gang. Om han er som meg, sitter han ikke klar med telefonen i hånda for å svare med en gang det piper... Anonymkode: 40999...c9f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #4 Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke du som feiltolker da? Har opplevd flere ganger å bli beskyldt for å være frekk og avvisende dersom jeg ikke svarer på meldinger med en gang. Om han er som meg, sitter han ikke klar med telefonen i hånda for å svare med en gang det piper... Anonymkode: 40999...c9f - men er det ikke da vanlig at man, i en hyggelig tone, sier at "beklager sent svar, men jeg har vært så opptatt!" På meg virker det som at fyren er sur. "Et isfjell" tyder på en mutt og tverr person. Anonymkode: 7164d...dac
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #5 Skrevet 18. desember 2024 For meg virker det som han vil hanke meg inn igjen ved å gi adekvate kjæresteerklæringer når det passer ham. Jeg biter på alltid og gjengjelder alltid kjærlighet. Plutselig er han kald og nedlatende i måten han svarer på - dvs kommenterer ikke fine meldinger / god natt. Men bare sender en dårlig vits på andres bekostning osv . ( Han synes det er veldig gøy med rasistiske vitser selv om han ikke er rasist , men at det liksom er ulovlig å spøke med slikt ) Anonymkode: f16e8...ea2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #6 Skrevet 18. desember 2024 Hvor lenge har det vært siden hans siste forhold og hvor lenge har dere vært sammen? Jeg tenker mulig rebound… Anonymkode: 8738b...430
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #7 Skrevet 18. desember 2024 Kanskje han har noen andre… min var sånn da han var utro. Da han var kald var det fordi han ga alt til noen andre Anonymkode: eac77...966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå