AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har en fetisj som jeg elsker. Jag er mann of jeg synes det føles så sexy å bruke dameundertøy. Jeg barberer underlivet og bena og så bruker jeg strømper, strømpeholder og en fin g-streng. Føler meg spesiell, deilig og seksuell. Jeg nyter galskapen. Hun jeg er gift med vet ikke noe om dette. Jeg fantaserer om at hun finner gjemmestedet hvor jeg gjemmer undertøyet og aksepterer meg som jeg er. Kanske hun till og med bytter ut bokserne mine og erstatter de med stringtruser. Bør jeg fortelle henne eller legge tilrette for at hun oppdager det. Eller bør jeg bare skjule og fortrenge det og få utstyret ut av huset fortest mulig? Anonymkode: dd689...67e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg fortalte min kone at jeg ville begynne å bruke string, ikke for fetishen sin del, men pga komfort og hun var veldig forståelsesfull for det. Nå har ikke jeg tatt det noe lenger (strømper osv), men start i det "små", kanskje ikke introdusere alt med en gang. Hun kommer sikkert til å si at dette er helt greit. Selv har jeg gått i string daglig de siste 10 årene. Go for it! M33 Anonymkode: 9a221...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Du kjenner din kone best. Jeg hadde dessverre mistet tenningen og sett på mannen som lite maskulin om det kom frem at han likte å kle seg i dameundertøy. Kanskje du kan snike det inn i en samtale om sex og fantasier, snakke litt hypotetisk og se hvordan hun reagerer? Anonymkode: 0e11c...4c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde fortalt det og heller vist garderoben om hun ble moden for det. Du kjenner henne uansett best. JEG hadde mistet tenningen. Vær forberedt på at dette kan gå begge veier, og samtidig skal du være tro mot deg selv. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor skal hun automatisk anta at det er ditt dameundertøy hun plutselig finner bortgjemt? Kanskje hennes første antagelse er at undertøyet stammer fra damer du har hatt med hjem og hatt sex med dem, når kona ikke er hjemme? Og så la de igjen undertøyet sitt i hasten med å komme seg ut før kona kom hjem? Anonymkode: 1b98a...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Det kommer veldig an på dama di. Jeg hadde syntes det var helt greit. Men så er jeg ikke så opphengt i at klær skal være kjønnsspesifikke - jeg synes folk skal få gå i det de liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Du kjenner deg og dere best. Du må vurdere hva som tjener deg og dere best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Jeg hadde mistet tenningen på en mann som vil bruke sånt undertøy. Kunne fint vært venner, men vårt kjæresteforhold og seksuelle forhold hadde vært over Anonymkode: 5f03e...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå