AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Flere ganger jeg har vært på fest/ute på byen og en eller annen fyr er litt innpåsliten, men samtidig ikke gjort noe galt, eller en random fyr som man føler følger etter deg. Men man kan ikke bevise noe, kanskje er det uskyldig. Hvis man er i en sånn situasjon og ser politi, kan man liksom gå nærme dem slik at de som potensielt følger etter deg blir litt skremt? Men samtidig så ønsker man kanskje ikke anmelde, så ønsker kanskje ikke å snakke med politiet og potensielt sett gjøre dem oppmerksom på en fyr som bare er litt innpåsliten, men ikke vil deg noe vondt. Jeg gjorde det nylig, så en gruppe politifolk som snakket sammen og en type fulgte litt etter meg, så da valgte jeg å heller gå inn i en gate ved siden av politiet. Da ristet jeg av meg han som var bak uten å gjøre noe nummer ut av det. Det her er sikkert et absurd teit spørsmål, men kommer ofte i litt ubehagelige situasjoner. Hvis man sier til politiet at man er litt bekymret for en person bak deg, kan de hjelpe deg uten at de forventer at du anmelder eller at de går etter den personen? Anonymkode: 1a73c...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Hvem er disse mennene som følger etter deg? Snakker de norsk? Anonymkode: f73f5...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Bare gå bort å spør om du kan stå med de en liten stund fordi du er usikker på om noen følger etter deg. Har gjort det noen ganger,og ene gangen ble jeg tilogmed tilbydd skyss hjem 😊 Anonymkode: 8cddc...cdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Det går selvsagt helt fint, faktisk er det veldig lurt også Man trenger ikke å ha bevis for å fortelle politiet at man føler seg utrygg. Anonymkode: e19cb...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Hvis du er i en situasjon der du føler deg utrygg, så er det helt innafor å snakke med politiet på stedet om det. Du trenger ikke være i en spesielt farlig situasjon, det er uansett greit. Det eneste som kan by på problemer er om politiet som er på stedet er opptatt med å løse et oppdrag, men ikke noe problem om du kan vente. Anonymkode: 85e7a...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Takk for svar har liksom vært litt redd for å gjøre et stort nummer ut av noe som er relativt uskyldig, eller å «bry» når de kanskje har viktigere ting å gjøre. man vet jo aldri, har holdt på å bli voldtatt i en slik situasjon, man vet aldri. Anonymkode: 1a73c...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå