AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:51 #1 Del Skrevet tirsdag kl 21:51 Noen som har hørt historien det tredje glasset? Jeg skjønner ikke helt hva historien har med alkohol å gjøre? Den har jo mer med to voksne som ikke er i stand til å være i middag sammen å gjøre uavhengig av at de drikker alkohol? Det er ikke vinen som har hovedrollen her. Anonymkode: 5c906...105 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:00 #2 Del Skrevet i går, 00:00 Helt enig. Jeg synes at den historien var skrevet veldig forutsigbart og umodent - som en skriveoppgave på ungdomsskolen 😁 Det handler ikke om vinen nei, kun om at de krangler. Anonymkode: 4acf5...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Enig, jeg opplevde dette også som en litt umoden og lite reflektert fortelling. Jeg er avholdsmenneske selv, men dette handlet jo ikke om alkohol, men først og fremst om voksne som krangler, og om at skilte foreldre med høyt konfliktnivå ikke bør feire jul sammen. Det irriterer meg også veldig at det bare er moren/kvinnens alkoholbruk som problematiseres. Mannen har jo også drukket, han åpner mer vin, er høylytt og så videre, men det snakkes det lite om i historien, sønnen reagerer lite på faren, osv. Hvorfor er det så mye verre at kvinner drikker enn menn? Nei, dette blir rart, og umodent, lite reflektert, og jeg er enig i at det virker som det er skrevet av en ungdomsskoleelev. Synd, egentlig, for temaet alkohol og barn er viktig, men dette blir for lettvint. Anonymkode: 2184b...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå