Irak Skrevet 19. desember 2024 #41 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men du veit hele tema og det jeg sier. Jeg sier at i de tilfellene kvinner selv ikke nyter sexen stort så "tar de ansvar" og i alle fall i det minste (jeg påpeker at det er minstekravet) når sexen er dårlig gjør de det likevel mulig at han får orgasmen. Tråden handler om menn som er dårlige elskere og ikke sørger for st begge nyter. Jeg snakker om DE mennene. Jeg snakker ikke om deg. Jeg snakker om det ts skriver om. Du snakker om kvinner som er kjedelige i senga. Det finnes selvsagt det også. Men det er ikke de tråden handler om. Jeg sier ikke at kvinnenes nytelse er viktigst. Jeg sier den må komme først - for uten den ingen sex. Han kan oftest utføre sex selv uten å nyte særlig. Hun kan ikke det. Så derfor kommer hennes nytelse først. Den må være på plass. Det utelukker ikke mannens men han er alltid avhengig av hennes nytelse for å skulle nyte selv.. Du vrir på alt jeg sier og tolker i værste mening. Jeg setter mannens nytelse ekstremt høyt selv. Men min nytelse må komme FØRST hvis ikke jeg nyter så er det ikke noe der å nyte for ham heller. Det betyr ikke at hans nytelse er mindre viktig i et forhold feks. Det betyr bare at ingen av dem kan gjennomføre med mindre hun nyter. En mann kan gjennomføre uten særlig nytelse til og med. Vil du lage en tråd om dårlige kvinnelige elskere kan du selvfølgelig det. Men denne tråden handler altså om menn som ikke prioriterer felles nytelse og bare sin egen. Og kvinner burde virkelig slutte å la dem få fitte. Anonymkode: 39f7c...654 Først, sist, samtidig eller velkommen etter 😂 Det er ingen fasit på dette. Anatomi spiller også en rolle her... Når kvinnen har fått orgasme så slapper musklaturen mer av, så da er det ikke sikkert det føles like trangt for han, uansett om hun har sterke knipemuskler eller ei... Det viktigste for min del er at han er på tilbudssiden. En mann som er det, er ikke en dårlig elsker i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #42 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det blir uansett ikke det samme. Anonymkode: 25bc9...75b Årsaken er at det er ekstremt sjelden en kvinne krever å bli slikket fredig, deretter for å rulle over og sovne. Eller kle på seg og dra uten å la mannen gjøre noe annet. I de tilfeller dette skjer har vel mannen rett til å gjøre det samme. Anonymkode: 25bc9...75b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #43 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ut fra hva du beskriver her så hadde du hatt det best sammen med en underdanig og tjenestevillig mann, ikke en egoistisk og selvopptatt fyr. Og de underdanige mennene finnes det jo nok av, ofte er de kjekkere og mer suksessfulle også. Bare si fra på forhånd at du vil ha en som setter din nytelse før sin egen, og ikke ha sex med noen før de viser at de gjør det. Selv kunne jeg ikke ha tenkt meg noe mindre interesssant. Godt vi er forskjellig. Anonymkode: 8fd41...ad2 Så du liker egoistiske og selvopptatte fyrer? En mann må da ikke være underdanig for å sette hennes nytelse først. Han er bare smart. For setter han hennes nytelse først får han like mye tilbake. En mann kan godt være en sterk alpha, vite at han er en sexgud og lirke og lure i hennes seksualitet helt til hun blir vill og gal og blir med på absolutt alt. En mann som setter hennes nytelse først - er i bunn og grunn også egoistisk. Fordi han vet at det er det han må gjøre for å få ei rolig jente til å bli en vill hore for ham. Anonymkode: 39f7c...654 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #44 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Så du liker egoistiske og selvopptatte fyrer? Anonymkode: 39f7c...654 Selvfølgelig, du siterer det jo selv. AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Fordi han vet at det er det han må gjøre for å få ei rolig jente til å bli en vill hore for ham. Anonymkode: 39f7c...654 Og det er det rett og slett ikke alle kvinner som har noe ønske om. Synes det virker helt utrolig nedverdigende. Takke meg til at mannen er mann, fremfor at jeg skal måtte være det. Anonymkode: 8fd41...ad2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. desember 2024 #45 Del Skrevet 19. desember 2024 (endret) visp skrev (På 18.12.2024 den 0.00): Du snakker ikke om sex, men onani ved hjelp av en annen. Det har ingenting med sex å gjøre det du beskriver; ikke fra noen av dere. "Ingenting med sex å gjøre"? Si meg, er du gammel nok til å huske saken mot Bill Clinton for det han gjorde med Monica Lewinsky? Endret 19. desember 2024 av Million byttet "v" med "w". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #46 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Årsaken er at det er ekstremt sjelden en kvinne krever å bli slikket fredig, deretter for å rulle over og sovne. Eller kle på seg og dra uten å la mannen gjøre noe annet. I de tilfeller dette skjer har vel mannen rett til å gjøre det samme. Anonymkode: 25bc9...75b Nå går du bort fra det tråden spør om. Hovedinnlegget spør om det er vanlig å avbryte sexen og kaste ut en parter når sexen er (sitat): "ikke gøy nok". Det er ikke snakk om en partner som har gjort seg ferdig og sovnet. Anonymkode: 5c464...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #47 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 22.50): Lurer på om det er vanlig av kvinner om de ikke har det gøy nok å bare si : "sorry Mac det der er bare ikke godt nok. Du kan dra nå". Noen som har gjort det? Har selv hatt lyst ca 6 ganger, men ikke gjort dessverre. Anonymkode: 25bc9...75b Dette er et velferdsproblem som kommer av praksis med FF, hvor damer må ta sin del av kostnaden. Det normale er at du har sex med en partner du ønsker å tilfredsstille, ikke en partner som kan tilfredsstille deg. Når to egoister møtes for å ha sex da skal det mye til for å gjøre begge fornøyde. Anonymkode: e33f3...218 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #48 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette er et velferdsproblem som kommer av praksis med FF, hvor damer må ta sin del av kostnaden. Det normale er at du har sex med en partner du ønsker å tilfredsstille, ikke en partner som kan tilfredsstille deg. Når to egoister møtes for å ha sex da skal det mye til for å gjøre begge fornøyde. Anonymkode: e33f3...218 Godt poeng Anonymkode: 25bc9...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #49 Del Skrevet 19. desember 2024 visp skrev (På 17.12.2024 den 23.05): Sånn gjør man ikke mot mennesker uansett. Prøver du å få tanken til å føles normal? Nei, man ligger virkelig ikke med mennesker uten å gjøre en innsats for at de også nyter det like mye som deg selv. Anonymkode: b89e8...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. desember 2024 #50 Del Skrevet 19. desember 2024 (endret) Har vært borti min del av elendige menn i senga, ja, men det har dessverre ikke blitt til at jeg kunne "sende dem på dør". I to-tre spesielt dårlige tilfeller som jeg husker, var jeg hjemme hos fyren(e). Kunne ikke da akkurat be han gå 😂. Og siden det var midt på natta og jeg ikke hadde penger til taxi, måtte jeg pent bli værende til neste morgen når t-baner og busser startet å gå igjen. Så da gikk jeg selv, straks jeg våknet og med et kjapt "ha det". Ene gangen sa jeg ikke ha det en gang, bare snek meg ut mens han ennå sov... Heldigvis er de dager lagt bak meg for mange år siden. Endret 19. desember 2024 av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #51 Del Skrevet 20. desember 2024 Jeg som mann opplevde dette i sommer. En dame jeg dro og møtte... vi var ganske kjapt i gang og pulte veil sånn ca 5 min etter vi så hverandre for første gang... Etter en stund sier hun at, sorry dette funker ikke for meg. Noe jeg respekterte selvsagt, kledde på meg å dro. Er jeg dårlig i senga av den grunn..... ?? Tja.. ... Dama her lå egentlig bare stille og mottok.... sånn i hovedsak.. hun nøyt tydelig å få oralsex... men når hun fikk kuk i seg lå hun egentlig bare på rygg og forventet magisk sex servert... null samspill og berøring f.eks. Fun fact.. samme kveld knullet jeg en annen dame. Siden første ligg ble avbrutt var jeg fremdeles ganske kåt og sendte mld til ei jeg hadde pult noen ganger før. Vi hadde skikkelig gøy sex og hun kom 4 ganger den kvelden. Så er jeg et dårlig ligg.... ? Kanskje, kanskje ikke... Men hvem man har sex med har også mye å si for hvordan en mann presterer sexuelt. Sex er et lagspill, og man er aldri bedre enn den svakeste part. Anonymkode: 20587...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #52 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 18.12.2024 den 9.48): Dette er jo en interessant måte å beskrive sex på. Hva hvis en mann hadde sagt tilsvarende? "Ingen kvinne får nyte pikken min, med mindre hun har gjort seg fortjent til det" Det høres ikke bra ut, og det er jo ikke sånn sex fungerer. Man gjør seg ikke fortjent til andres kroppsdeler. Og jeg lurer også på premisset for HI - er det sånn at det er mannens oppgave å tilfredsstille kvinnen? Og seg selv, sekundært? Jeg mener faktisk det, selv om det kanskje ikke høres sånn ut. Men jeg undres på hvor den holdningen kommer fra? Er det fordi mannen er den mest aktive part i sexen - og dermed må ta ansvaret for begges nytelse? Eller er det bare en gammeldags holdning om at kvinnen skal vartes opp? Det er viktig å være bevisst på dette - for det virker som endel kvinner tar det for gitt at mannen skal sørge for kvinnens nytelse. Mens endel menn tenker at dette har hver enkelt ansvar for selv. M50 Anonymkode: 329b3...e46 Hvordan i alle verden skal kvinner ta ansvar for sin nytelse selv når en betydelig større og tyngre mann ligger oppå dem? Jeg har en mann som er en god elsker heldigvis, men utover de stillinger hvor jeg er på topp er jeg helt reelt prisgitt at han ønsker å gi meg nytelse, og ikke ikke bryr seg om jeg nyter eller ikke, og kanskje til og med får ubehag. Dere som regel betydelig større og tyngre menn kan nok mye enklere sørge for egen nytelse ved dette enn vi kvinner kan sørge for det. Musklene i underlivet vårt klarer ikke engang å følge dersom mannen jukker for kjapt. Vi er ikke skapt for slikt. Mannen er, og må ta hensyn dersom begge skal få nyte. Nei dem gammeldagse holdningen om at mannens tilfredsstillelse er det viktigste er problemet. For par som oss, som har et gjensidig deilig sexliv, er vi begge opptatt av at den andre nyter og blir tilfredsstilt. Det er naturlig for oss begge at begge skal bli det, og vi har lært oss hva som må til for å oppnå dette, sammen. Med innsats fra begge for hverandre. Nei vi er ikke to som har ansvar for egen nytelse selv, som om vi onanerer ved hjelp av hverandres kropp, vi har sex sammen og er gjensidig opptatt av hverandres utbytte av det. Det er slik man har et herlig sexliv, som vedvarer. Og ja, for mange menn tenker nok som deg, og derfor er de elendige i senga. Kvinner klarer ikke å sørge for slikt selv bare. Sex med menn som ikke ser til at hun også nyter kan være direkte ubehagelig for oss kvinner, og vi kan ikke ta over styringa av rytme og tempo med mindre mannen lar oss gjøre det. Altså at han evner å ha sex sammen sammen, ikke alene sammen. Anonymkode: 868f9...d1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå