Gå til innhold

Har du noen gang avbrutt sex fordi mannen ikke ville tilfredsstille deg og sendt han på dør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, har ikke møtt menn som har vært uinteressert i å tilfredsstille meg. At man kan være klossete er en annen ting. Å få et sexliv som sitter hver gang, kan ta tid.

Anonymkode: cbe3d...a52

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

ingen får putte pikken i meg med mindre de har gjort seg fortjent til det.

Dette er jo en interessant måte å beskrive sex på. Hva hvis en mann hadde sagt tilsvarende? 
"Ingen kvinne får nyte pikken min, med mindre hun har gjort seg fortjent til det"

Det høres ikke bra ut, og det er jo ikke sånn sex fungerer. Man gjør seg ikke fortjent til andres kroppsdeler.

Og jeg lurer også på premisset for HI - er det sånn at det er mannens oppgave å tilfredsstille kvinnen? Og seg selv, sekundært?

Jeg mener faktisk det, selv om det kanskje ikke høres sånn ut. Men jeg undres på hvor den holdningen kommer fra? Er det fordi mannen er den mest aktive part i sexen - og dermed må ta ansvaret for begges nytelse? Eller er det bare en gammeldags holdning om at kvinnen skal vartes opp? 

Det er viktig å være bevisst på dette - for det virker som endel kvinner tar det for gitt at mannen skal sørge for kvinnens nytelse. Mens endel menn tenker at dette har hver enkelt ansvar for selv.

M50

Anonymkode: 329b3...e46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er jo en interessant måte å beskrive sex på. Hva hvis en mann hadde sagt tilsvarende? 
"Ingen kvinne får nyte pikken min, med mindre hun har gjort seg fortjent til det"

Det høres ikke bra ut, og det er jo ikke sånn sex fungerer. Man gjør seg ikke fortjent til andres kroppsdeler.

Forskjellen er jo at menn nyter penetrering uansett. Kvinner nyter ikke penetrering uansett. Selvsagt setter jeg det på spissen i ordbruken min. Men det er stor forskjell på hva som må til for å nyte sex. Så skal en mann penetrere meg nå han ha fått meg dit at det er godt for meg og at jeg også nyter det. 

Mener du kvinner skal ha sex med menn uten å nyte det? Mannens lyst er alltid sekunær. Sorry. Hennes lyst MÅ komme først hvis ikke er det voldtekt. Hun må ha lyst og nyte uten det ingen sex. At han nyter kan derfor bare følge at hun nyter først. Hvis jeg skal forenkle det hele. 

Som noen her sier. Kvinner kan være et dårlig ligg de og. Selvsagt skal en mann nyte. Men for menn vil penetrering til slutt alltid være nytelse. Dere er enklere. Dere vrir dette til at vi ikke bryr oss om deres nytelse. Men dere for orgasme uansett. Jeg har aldri hatt sex med en mann som ikke har fått orgasme. Sex er selvfølgelig et samspil. Derfor deltar jeg aktivt og instruerer om han trenger det. Det er ikke hans jobb alene. Men ja - mannens lyst er sekundær fordi den er lettere og mer konstant. Kvinnes lyst og nytelse er mest komplisert og nyter hun ikke er det i bunn og grunn selvskading eller overgrep..

Mitt poeng er at jeg ikke skjønner hvorfor kvinner sprer beina som menn som ikke, sammen med henne, har fått henne til å nyte sexen og penetreringen. Jeg skjønner ikke kvinner som lar men styre på og forsyne seg uten at de krever sitt. Det er mitt poeng. Kvinner må slutte å ligge med menn som er dårlige ligg. Menn må for all del også slutte med dette. Om de bare lå med kvinner som "hadde gjort seg fortjent til det" hadde det vært supert tenker jeg. 

Anonymkode: 39f7c...654

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og jeg lurer også på premisset for HI - er det sånn at det er mannens oppgave å tilfredsstille kvinnen? Og seg selv, sekundært?

Jeg mener faktisk det, selv om det kanskje ikke høres sånn ut. Men jeg undres på hvor den holdningen kommer fra? Er det fordi mannen er den mest aktive part i sexen - og dermed må ta ansvaret for begges nytelse? Eller er det bare en gammeldags holdning om at kvinnen skal vartes opp? 

Det er viktig å være bevisst på dette - for det virker som endel kvinner tar det for gitt at mannen skal sørge for kvinnens nytelse. Mens endel menn tenker at dette har hver enkelt ansvar for selv.

M50

For meg er det et samspill begge må være aktive i og engasjert i hverandres nytelse. 

Årsaken til at det er slik mener jeg er på grunn av anatomi. Det er enkelt for en mann å komme i forhold til en kvinne. Hvis bare mannen kommer har det vært sløv dårlig enkel sex. 

Kvinnen kan jo tilfredsstille seg selv,men å fingre seg selv er mer onani enn å jokke i hull ( der engasjerer man en annen til en viss grad)  , fordi fingre til en kommer er det samme som å runke. Så hvis en kvinne må fingre seg selv til orgasme, kan hun kaste ut mannen fra hullet ditt, så kan han runke seg ferdig syns jeg. 

Anonymkode: 25bc9...75b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

M50

Hvorfor i all verden skal kvinner ha sex med menn om alt han gjør er å stikke pikken inn og gjøre seg ferdig? Det gir oss absolutt ingenting. Å onanere kan vi fint gjøre på egenhånd, det trenger vi ikke en mann til stede for å gjøre. Er mannen et så dårlig og egoistisk ligg at han bare jukker på og tenker på seg selv er det bare å sende han på dør. 

Anonymkode: 77ff1...932

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er viktig å være bevisst på dette - for det virker som endel kvinner tar det for gitt at mannen skal sørge for kvinnens nytelse. Mens endel menn tenker at dette har hver enkelt ansvar for selv

Jeg tar ansvar for hans nytelse ved at han får penetrering og orgame. Det er minstekravet til hvordan jeg tar ansvar for hans nytelse. 

Hvis en hver skal ta ansvar for egen nytelse så må han også runke seg selv til orgasme da? For hvis kvinnen skal ta ansvar for sin nytelse, gi seg selv orgasme også ta ansvaret for hand orgamse under penetrering også? 

Vis meg den kvinne som har sex uten å gi mannen orgasme? Joda, en enkel jobb. Men en kvinne hadde følt seg dårlig om han ikke fikk orgasme og hun hadde definitivt tatt ansvar og hjulpet ham dit. 

En mann hadde blitt sint om hun fikk sin orgasme, snudde seg rundt og var ferdig mens han lå der tilfredsstilt. Han hadde aldri godtatt å måtte runke seg til orgamsen etter at hun var ferdig. Det hadde han opplevd som nedverdigende. Vi kvinner tar ansvar. Det er jo derfor mange åpner opp beina selv om de selv ikke er tilfredstiller eller nyter det - fordi hun kjenner et ansvar om at han må få orgasmen sin. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

visp skrev (10 timer siden):

Du snakker ikke om sex, men onani ved hjelp av en annen.  Det har ingenting med sex å gjøre det du beskriver; ikke fra noen av dere. 

Oralsex

Endret av Meowmere
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mannens lyst er alltid sekunær. Sorry. Hennes lyst MÅ komme først hvis ikke er det voldtekt. Hun må ha lyst og nyte uten det ingen sex. At han nyter kan derfor bare følge at hun nyter først.

Ja, det besvarer jo spørsmålet mitt veldig klart i hvert fall! 😅 Kvinnen først!

Jeg fikk en del hissige svar her, som jeg forventet - selv om jeg faktisk skrev at jeg mener det er mannens jobb å tilfredsstille kvinnen. 

Forskjellen er jo at menn nyter penetrering uansett. Kvinner nyter ikke penetrering uansett.

Det er til en viss grad riktig, men jeg har ikke hatt penetrassjonssex uten at det har vært veldig godt for begge parter etter ungdomsårene (der man må lære seg og finne ut av ting, og bli en god elsker)

Jeg har også blitt avvist av kvinner fordi jeg ikke ville ha penetrasjonssex. Da ville de ikke ha noe - fordi penetrasjonen var en så essensiell del av sexen.

Han hadde aldri godtatt å måtte runke seg til orgamsen etter at hun var ferdig. Det hadde han opplevd som nedverdigende.

Ikke helt enig i denne. Jeg har selv opplevd mange ganger å ha sex og ikke få orgasme, men runket meg ferdig  - men jeg ville aldri blitt sint på kvinnen av den grunn. Hvorfor skulle jeg det?

Jeg tar ansvar for hans nytelse ved at han får penetrering og orgame.

Er det å ta ansvar? Det er det jeg vil utfordre....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tenker det er egentlig greit å gjøre. Istedet for å la noen gni seg i hull til de kommer og ikke gi deg noe. 

Å gni seg i hull er jo digg.

Anonymkode: af38a...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det å ta ansvar? Det er det jeg vil utfordre....

Ikke meg du siterte, men nå gjør du deg dum. Når mannen får orgasme av penetrering men kvinnen ikke gjør det, så skal selvsagt ikke sexen bare bestå av penetrering. En mann som mener det er helt greit at sexen består av en aktivitet han kommer av, men som ikke gidder å bidra med en aktivitet hun kommer av («hun får ordne seg selv») bør ikke ha sex da han er altfor selvsentrert og dårlig i senga. 

Anonymkode: 77ff1...932

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke meg du siterte, men nå gjør du deg dum. Når mannen får orgasme av penetrering men kvinnen ikke gjør det, så skal selvsagt ikke sexen bare bestå av penetrering.

Det er jo nettopp det jeg også sier!

Hun jeg siterte sa at hun tok ansvar ved å la seg penetrere. Og det er ikke å ta ansvar i mine øyne. Da må hun sørge for at det skjer andre ting enn bare jukking også. Ikke gjøre seg til offer. 
Men det virker som noen kvinner tenker det som skjer i senga er mannens ansvar alene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er jo nettopp det jeg også sier!

Hun jeg siterte sa at hun tok ansvar ved å la seg penetrere. Og det er ikke å ta ansvar i mine øyne. Da må hun sørge for at det skjer andre ting enn bare jukking også. Ikke gjøre seg til offer. 
Men det virker som noen kvinner tenker det som skjer i senga er mannens ansvar alene. 

Men du veit hele tema og det jeg sier. Jeg sier at i de tilfellene kvinner selv ikke nyter sexen stort så "tar de ansvar" og i alle fall i det minste (jeg påpeker at det er minstekravet) når sexen er dårlig gjør de det likevel mulig at han får orgasmen. 

Tråden handler om menn som er dårlige elskere og ikke sørger for st begge nyter. Jeg snakker om DE mennene. Jeg snakker ikke om deg. Jeg snakker om det ts skriver om. Du snakker om kvinner som er kjedelige i senga. Det finnes selvsagt det også. Men det er ikke de tråden handler om. 

Jeg sier ikke at kvinnenes nytelse er viktigst. Jeg sier den må komme først - for uten den ingen sex. Han kan oftest utføre sex selv uten å nyte særlig. Hun kan ikke det. Så derfor kommer hennes nytelse først. Den må være på plass. Det utelukker ikke mannens men han er alltid avhengig av hennes nytelse for å skulle nyte selv..

Du vrir på alt jeg sier og tolker i værste mening. Jeg setter mannens nytelse ekstremt høyt selv. Men min nytelse må komme FØRST hvis ikke jeg nyter så er det ikke noe der å nyte for ham heller. Det betyr ikke at hans nytelse er mindre viktig i et forhold feks. Det betyr bare at ingen av dem kan gjennomføre med mindre hun nyter. En mann kan gjennomføre uten særlig nytelse til og med. 

Vil du lage en tråd om dårlige kvinnelige elskere kan du selvfølgelig det. Men denne tråden handler altså om menn som ikke prioriterer felles nytelse og bare sin egen. Og kvinner burde virkelig slutte å la dem få fitte. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (På 18.12.2024 den 0.00):

Du snakker ikke om sex, men onani ved hjelp av en annen.  Det har ingenting med sex å gjøre det du beskriver; ikke fra noen av dere. 

Denne skjønte jeg ikke.

Anonymkode: 12a33...8a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Men du veit hele tema og det jeg sier. Jeg sier at i de tilfellene kvinner selv ikke nyter sexen stort så "tar de ansvar" og i alle fall i det minste (jeg påpeker at det er minstekravet) når sexen er dårlig gjør de det likevel mulig at han får orgasmen. 

Tråden handler om menn som er dårlige elskere og ikke sørger for st begge nyter. Jeg snakker om DE mennene. Jeg snakker ikke om deg. Jeg snakker om det ts skriver om. Du snakker om kvinner som er kjedelige i senga. Det finnes selvsagt det også. Men det er ikke de tråden handler om. 

Jeg sier ikke at kvinnenes nytelse er viktigst. Jeg sier den må komme først - for uten den ingen sex. Han kan oftest utføre sex selv uten å nyte særlig. Hun kan ikke det. Så derfor kommer hennes nytelse først. Den må være på plass. Det utelukker ikke mannens men han er alltid avhengig av hennes nytelse for å skulle nyte selv..

Du vrir på alt jeg sier og tolker i værste mening. Jeg setter mannens nytelse ekstremt høyt selv. Men min nytelse må komme FØRST hvis ikke jeg nyter så er det ikke noe der å nyte for ham heller. Det betyr ikke at hans nytelse er mindre viktig i et forhold feks. Det betyr bare at ingen av dem kan gjennomføre med mindre hun nyter. En mann kan gjennomføre uten særlig nytelse til og med. 

Vil du lage en tråd om dårlige kvinnelige elskere kan du selvfølgelig det. Men denne tråden handler altså om menn som ikke prioriterer felles nytelse og bare sin egen. Og kvinner burde virkelig slutte å la dem få fitte. 

Det er semantikken som skaper trøbbel for deg. Det du prøver å si er at kvinnen må være opphisset nok FØR penetreringen kan starte. Ikke at kvinnens nytelse kommer FØRST, «på førsteplass». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regulert skrev (4 minutter siden):

Det er semantikken som skaper trøbbel for deg. Det du prøver å si er at kvinnen må være opphisset nok FØR penetreringen kan starte. Ikke at kvinnens nytelse kommer FØRST, «på førsteplass». 

Men hennes nytelse er pri 1. Så i og for seg er den viktigst. Uten hennes nytelse ingen sex. Uten hans nytelse - kan sex likevel gjennomføres ok.

Jeg bruker den semantikken bevisst selvsagt. Fordi menn må godta at hun kommer først (pun intended). Menn må godta at hennes nytelse er første prioritet - fordi de begge to er avhengige av den. 

Jeg er enig i at det at den er første prioritet ikke betyr at han ikke skal få like mye nytelse. Men det kommer først etterpå. I alle fall ved tilfeldige relasjoner. Hans nytelse må komme etter hennes så skal man vri og vende på semantikk betyr det at jeg mener at hennes nytelse må komme først. Både i betydningen av faktisk rekkefølge og viktighet.

Nyter hun får jo han selvsagt tilbake. Nyter hun ikke får han har kke stort mer enn hun ligger der pga at hun føler et ansvar for at han må få gjøre seg ferdig. Et ansvar kvinner kjenner på ganske ofte og som flere menn burde kjenne på tilbake..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Men hennes nytelse er pri 1. Så i og for seg er den viktigst. Uten hennes nytelse ingen sex. Uten hans nytelse - kan sex likevel gjennomføres ok.

Jeg bruker den semantikken bevisst selvsagt. Fordi menn må godta at hun kommer først (pun intended). Menn må godta at hennes nytelse er første prioritet - fordi de begge to er avhengige av den. 

Jeg er enig i at det at den er første prioritet ikke betyr at han ikke skal få like mye nytelse. Men det kommer først etterpå. I alle fall ved tilfeldige relasjoner. Hans nytelse må komme etter hennes så skal man vri og vende på semantikk betyr det at jeg mener at hennes nytelse må komme først. Både i betydningen av faktisk rekkefølge og viktighet.

Nyter hun får jo han selvsagt tilbake. Nyter hun ikke får han har kke stort mer enn hun ligger der pga at hun føler et ansvar for at han må få gjøre seg ferdig. Et ansvar kvinner kjenner på ganske ofte og som flere menn burde kjenne på tilbake..

Oki, my mistake. Det gir i grunnen mening det du skriver.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut fra hva du beskriver her så hadde du hatt det best sammen med en underdanig og tjenestevillig mann, ikke en egoistisk og selvopptatt fyr. Og de underdanige mennene finnes det jo nok av, ofte er de kjekkere og mer suksessfulle også. Bare si fra på forhånd at du vil ha en som setter din nytelse før sin egen, og ikke ha sex med noen før de viser at de gjør det.

Selv kunne jeg ikke ha tenkt meg noe mindre interesssant. Godt vi er forskjellig. 

Anonymkode: 8fd41...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

M50

Men hvis hver enkelt har ansvaret for egen nytelse, kan dere menn suge dere selv. Dere kan også slutte å mase om analsex og andre ting som gjøres kun for deres egen nytelse. Alle er ansvarlig for egen nytelse. Ligg og runk, da.

Anonymkode: 4c144...e42

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en enkelt test du kan bruke i moralske spørsmål. Snu rollene:

Er det OK at an mann stopper midt i samleiet, sier at det ikke var noe godt og sender henne på dør?

Anonymkode: 5c464...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er en enkelt test du kan bruke i moralske spørsmål. Snu rollene:

Er det OK at an mann stopper midt i samleiet, sier at det ikke var noe godt og sender henne på dør?

Anonymkode: 5c464...96d

Det blir uansett ikke det samme. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...