AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hei😊 jeg var med på en morsom drikkelek her om dagen som jeg gjerne har lyst til å lære videre. Problemet er bare at jeg husker ikke hvordan den går. Konseptet er at alle sammen synger en regle, også må en og en drikke i 10 sekunder. Jeg husker ikke noe deling av regla den der blir nevnt «bli med på denne ferden» tror jeg. Og etter personen er ferdig med å drikke sier den «og nå kan toget gå», og da synger vi regla på nytt, og nestemann da drikker i ti sekunder. Er det noen av dere som har hørt om denne leken? Eller kan regla?😁😁 Anonymkode: a3e15...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei😊 jeg var med på en morsom drikkelek her om dagen som jeg gjerne har lyst til å lære videre. Problemet er bare at jeg husker ikke hvordan den går. Konseptet er at alle sammen synger en regle, også må en og en drikke i 10 sekunder. Jeg husker ikke noe deling av regla den der blir nevnt «bli med på denne ferden» tror jeg. Og etter personen er ferdig med å drikke sier den «og nå kan toget gå», og da synger vi regla på nytt, og nestemann da drikker i ti sekunder. Er det noen av dere som har hørt om denne leken? Eller kan regla?😁😁 Anonymkode: a3e15...225 Mye skrivefeil der så jeg… men dere forstår vell meste av det jeg skrev håper jeg😅😅 Anonymkode: a3e15...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå