Gå til innhold

Drikkelek

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei😊 jeg var med på en morsom drikkelek her om dagen som jeg gjerne har lyst til å lære videre. Problemet er bare at jeg husker ikke hvordan den går. Konseptet er at alle sammen synger en regle, også må en og en drikke i 10 sekunder. Jeg husker ikke noe deling av regla den der blir nevnt «bli med på denne ferden» tror jeg. Og etter personen er ferdig med å drikke sier den «og nå kan toget gå», og da synger vi regla på nytt, og nestemann da drikker i ti sekunder. 
Er det noen av dere som har hørt om denne leken? Eller kan regla?😁😁

Anonymkode: a3e15...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei😊 jeg var med på en morsom drikkelek her om dagen som jeg gjerne har lyst til å lære videre. Problemet er bare at jeg husker ikke hvordan den går. Konseptet er at alle sammen synger en regle, også må en og en drikke i 10 sekunder. Jeg husker ikke noe deling av regla den der blir nevnt «bli med på denne ferden» tror jeg. Og etter personen er ferdig med å drikke sier den «og nå kan toget gå», og da synger vi regla på nytt, og nestemann da drikker i ti sekunder. 
Er det noen av dere som har hørt om denne leken? Eller kan regla?😁😁

Mye skrivefeil der så jeg… men dere forstår vell meste av det jeg skrev håper jeg😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...