AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Skrevet 17. desember 2024 Flere som opplever dette? Det er ikke kynnere, kjenner godt forskjell. Nå er det nesten så det rumler i livmor-området og murrer, akkurat som dagen før mens kommer. Det er lenge siden forrige fødsel så jeg klarer ikke huske hvordan de siste ukene var. Anonymkode: 95a62...374
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Skrevet 17. desember 2024 Kjenner du liv som vanlig? Mistenker du begynnende rier så ringer du føden og snakker med jordmor der, og så avtaler dere mellom dere hva du gjør videre Anonymkode: d2b55...d1f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #3 Skrevet 17. desember 2024 Kjenner liv... babyen er ganske langt ned i bekkenet, så det er litt ubehagelig til tider 😅 Føles dog ikke ut som rier, mer som mensen. Kanskje det er sånne braxton hicks eller hva det heter. Anonymkode: 95a62...374
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #4 Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kjenner liv... babyen er ganske langt ned i bekkenet, så det er litt ubehagelig til tider 😅 Føles dog ikke ut som rier, mer som mensen. Kanskje det er sånne braxton hicks eller hva det heter. Anonymkode: 95a62...374 Braxton hicks er kynnere Anonymkode: 528e3...c08
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #5 Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Braxton hicks er kynnere Anonymkode: 528e3...c08 Åja 😂 Da er det ikke det! Anonymkode: 95a62...374
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #6 Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere som opplever dette? Det er ikke kynnere, kjenner godt forskjell. Nå er det nesten så det rumler i livmor-området og murrer, akkurat som dagen før mens kommer. Det er lenge siden forrige fødsel så jeg klarer ikke huske hvordan de siste ukene var. Anonymkode: 95a62...374 Jeg har hatt det samme ca halve svangerskapet. Noen ganger gjør der så vondt at jeg har tenkt «nå får jeg rier» men ingenting enda. Hadde ikke dette i tidligere svangerskap. Spurt flere jordmødre som sier det er kynnere, men for min del kjentes det ikke ut som det. Likevel så jeg at sammentrekningene kom samtidig som smertene når jeg tok sparketest (ca uke 33) Anonymkode: aa2e2...a73
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #7 Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Åja 😂 Da er det ikke det! Anonymkode: 95a62...374 Det kan det da være. Det er ikke sånn at man kun vil ha kynnere på én måte. For min del kan det en dag akje at magen bare blir steinhard, mens en annen dag er det mer «mensmurringer», virker som at det varierer ut fra hvordan babyen ligger for min del. Anonymkode: 528e3...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå