Gå til innhold

Hva leter jeg egentlig etter?

Spirinisse

Anbefalte innlegg

Var på datingside idag, og drømmedama skrev til meg, men jeg svarte ikke. Tror det knuste hjertet mitt, første gangen jeg har følt at jeg bare tar opp plass, spiser mat, har alltid lett etter kjærligheten, og forsvart alle handlinger med det. Det var stoltheten min som kom i veien, tror jeg, har vært alene i 15 år også uten så mye som en klem fra noen nesten, de vil rett på sex, syns det er litt vanskelig. Jeg søker alltid bort her i leiligheta også, selv om den er bra. Har ikke bil da men, men har scooter, føler meg litt mindreverdig uten bil, har hatt biler, men solgte de. Det begynte å kjede meg litt å ha det, har følt litt i det siste at jeg har ødelagt livet mitt. Vet ikke om jeg avviser jenter egentlig, eller om de ikke vil ha ekte kjærlighet, så jeg gidder ikke.

Aldri likt samfunnet egentlig, syns det er kjedelig, føler meg aldri bra. VIl ikke være som andre da, leker litt med tanken på å reise, men tror ikke det er så stor sjangse for å finne kjæreste i utlandet da, er bare på dating-sider jeg faktisk snakker med jenter, ellers er bare blikk og hei, liksom. Er veldig spirituell av meg, liker månen og horoskop, men trener for det meste da, vekter stort sett, men andre ting i senere tid. Skjønner ikke helt hva jeg søker, kanskje det er en hjernen som sier dette samfunnet er feil, så den prøver å finne måter å unnslippe på. Folk flest er ikke så intelligente da, så et samfunn er vel alltid bare drit uansett hvor man er. Jeg får ingenting til, foreldra maser hele tiden om å skaffe jobb, kjæreste, bil, tv osv. Syns det var vondt å ikke svare den jenta før idag, føler det knuste meg litt, men jeg søker noe annet kanske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne kampen går egentlig mest utover deg. 

Føler det er vanlig å kjede seg, om man ikke gjør noe. Er der selv, syns livet er kjedelig, men gjør jo ikke nok med det.

Du vet ikke om hun var drømme dama, så fremt du ikke kjenner henne. Det vil nok gå bra, så fremt du bare gjør noe. 

Hvorfor er det kjedelig med bil? Du kan jo kjøre hvor du vil med den? Ha med deg ting? Dra på eventyr. Det er et fremkomstmiddel, er en nyttighet. Alt må ikke være spesielt, noe må bare fungere så du kan finne spesielle og beundringsverdig ting med det. 

Anonymkode: 5fc3f...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...