AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Del Skrevet 17. desember 2024 Freia melder at de er utsolgt for banantwist i løsvekt, de har solgt 250 kg på kort tid. Og så sier de at banantwisten er den mest populære! Altså, der må jeg si meg ganske uenig. Mange jeg heller velger før den! Ble litt opprørt og skjønner at jeg har litt for mange følelser rundt twist-posen 🤣 Anonymkode: 2e14b...79d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 17. desember 2024 #2 Del Skrevet 17. desember 2024 Banantwisten er jo den kvalmeste av alle twster, og den som ligger igjen i skålen fordi folk liker den minst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #3 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg ELSKER banantvisten. Anonymkode: 1b907...4f4 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #4 Del Skrevet 18. desember 2024 Smak er jo forskjellig. De gangene jeg er innom Freia på Karl Johan, så er banantwisten det som lokker meg dit. Kjøper også noen ganger med til en i familien som er veldig glad i den. Virker som det er en enten-eller bit. Selv så klarer jeg ikke lakrisen i twisten, men jeg har inntrykk av at mange liker den. Anonymkode: e6177...5e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #5 Del Skrevet 18. desember 2024 Hvem f kjøper banantwist. Anonymkode: 10644...301 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18. desember 2024 #6 Del Skrevet 18. desember 2024 Tough cookie skrev (19 timer siden): Banantwisten er jo den kvalmeste av alle twster, og den som ligger igjen i skålen fordi folk liker den minst. Overhodet ikke. Derimot er banan-twisten den beste. Det er det ingen tvil om 😊 At den stadig er utsolgt på Freia butikken, forteller meg at den er svært populær. I sånne uhøytidelige undersøkelser er det ofte den som kommer ut som favoritten til mange nordmenn. Tenker det sier litt jeg.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #7 Del Skrevet 18. desember 2024 Banantwist smaker høgg 🤢 så det plager meg fint lite Anonymkode: 97569...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #8 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg skrev i den andre Twist-tråden her (Hva er din favoritt Twist, tror jeg tråden heter) og linket til en avisartikkel, der det sto at banantwist definitivt var den største favoritten hos folk, iflg, både Freia butikken og produsenten selv. De produserte som bare det, men klarte ikke lage nok, utsolgt ble det. Jeg har aldri likt den banan-twisten og skjønner ikke at den kan være en sånn favoritt hos så mange at det blir utsolgt, til og med. Anonymkode: e78a3...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #9 Del Skrevet 18. desember 2024 Den er jo bare ekkel 😝 Nougatcrisp derimot 😍😍 Anonymkode: 171eb...6da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #10 Del Skrevet 18. desember 2024 Banantwist er min favoritt 😋. Men ble litt overrasket da jeg opplever at det alltid ligger igjen banantwist i skåla rundt omkring, har ofte følt at jeg er alene om å ha den som favoritt. Anonymkode: b469d...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. desember 2024 #11 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Freia melder at de er utsolgt for banantwist i løsvekt, de har solgt 250 kg på kort tid. Og så sier de at banantwisten er den mest populære! Altså, der må jeg si meg ganske uenig. Mange jeg heller velger før den! Ble litt opprørt og skjønner at jeg har litt for mange følelser rundt twist-posen 🤣 Anonymkode: 2e14b...79d Jøss er den så populær altså. Trodde ingen likte den jeg. Hjemme hos oss er det typisk den som blir liggende igjen og som man kun spiser når det er tomt for alt annet men man er så fysen på sjokolade at det går i nøden å spise den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #12 Del Skrevet 18. desember 2024 Her er den andre Twist tråden. Den starter med en spørreundersøkelse, hva er din favoritt-twist. Som dere kan se, leder bananen soleklart. Sjokkerende nok. En ufyselig bit "godteri" etter min smak 😂 Anonymkode: e78a3...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #13 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg ELSKER banan twisten! Kjøpte opp masse i løsvekt i svergie så jeg har liggende🥳 Anonymkode: 5be9d...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 18. desember 2024 #14 Del Skrevet 18. desember 2024 Banantwisten er ikke favorittbiten, men jeg synes den er en av de bedre. At Cocos fremdeles henger med, er derimot en gåte for meg. 🤪 Med andre ord: ingen av oss sitter med en universell fasit på hva som smaker godt eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #15 Del Skrevet 18. desember 2024 Banan-twisten er den beste, og selger dobbelt så mye som nummer to på listen. Men moroa er at de sitter der nede og sorterer posene for hånd. Nå bananen blir solgt så fort, hva skjer med all den twisten kjipe ingen vil spise? Anonymkode: 91d01...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. desember 2024 #16 Del Skrevet 18. desember 2024 Det er helt utrolig, det er jo den verste tvisten. Smaker helt forferdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #17 Del Skrevet 18. desember 2024 Min 80 år gamle far er veldig glad i Twist, men den biten han alltid lat ligge igjen, er Fransk nougat. Så da spiser jeg alle de 😁 Anonymkode: 2e14b...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #18 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Freia melder at de er utsolgt for banantwist i løsvekt, de har solgt 250 kg på kort tid. Og så sier de at banantwisten er den mest populære! Altså, der må jeg si meg ganske uenig. Mange jeg heller velger før den! Ble litt opprørt og skjønner at jeg har litt for mange følelser rundt twist-posen 🤣 Anonymkode: 2e14b...79d Er det mulig?? Vet du at mennesker blir torturert hver dag? Anonymkode: 79b38...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 18. desember 2024 #19 Del Skrevet 18. desember 2024 Banan-twisten er definitivt en av favorittene her, sammen med den lilla karamell-twisten. Den som ligger igjen til slutt er den grønne kokos-twisten. Alltid. Nest minst populær er fransk nougat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. desember 2024 #20 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det mulig?? Vet du at mennesker blir torturert hver dag? Anonymkode: 79b38...751 Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå