AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Har mange ganger hørt damer si at det er mer intimt å bare sove sammen enn å ha sex. Kan noen forklare dette for meg? For jeg skjønner det virkelig ikke. Jeg synes da det er mye mer intimt å være nakne sammen og ha sex, enn å sove sammen med undertøy på. Anonymkode: 8b4da...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er kvinne og jeg skjønner det ikke jeg heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Det er mer intimt å sove sammen nakne enn med klær. Men tror kanskje de som sier dette mener at det er mer intimt å sove sammen med en partner enn å ha sex med en ons som bare drar igjen? Sex med kjæresten min og samsoving med han (naken) er begge veldig viktige intime ting i livet mitt. Anonymkode: 1386d...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har mange ganger hørt damer si at det er mer intimt å bare sove sammen enn å ha sex. Kan noen forklare dette for meg? For jeg skjønner det virkelig ikke. Jeg synes da det er mye mer intimt å være nakne sammen og ha sex, enn å sove sammen med undertøy på. Anonymkode: 8b4da...c4a Det er litt vanskelig å forklare. Om jeg måtte velge mellom å sove med en fremmed (eller en venn for den saks skyld) eller å ha sex med ham ville jeg naturligvis valgt soving. Egentlig kjennes soving for intimt ut også, men bedre enn å skulle ha sex med en mann jeg ikke har den type følelser for. Når det gjelder partner så føler jeg meg mye nærmere ham når han bare holder rundt meg i senga enn når vi har sex, om vi så sover med pysj på begge to. Det er vel noe med at det er mer følelsesmessig intimt, noe som er langt viktigere for meg enn det seksuelt intime. Vi kan ha følelsesmessig intimitet selv om vi ikke har sex, men vi kan ikke ha sex hvis ikke den følelsesmessige intimiteten er som den skal. Anonymkode: 38208...057 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Mer intimt høres rart ut for min del iallfall, men synes det er intimt å dele seng med noen. Jeg må ha tillit og føle meg trygg overfor vedkommende. Man er tross alt i en svært sårbar og forsvarsløs situasjon når man sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå