Gå til innhold

Ble sex bedre eller verre etter graviditet og fødsel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min del ble det mye bedre, sensasjonsmessig. Har ikke hatt sex med samme person før og etter fødsel da. Men jeg har nok en litt mindre sensitiv skjede, så jeg opplever aldri smerter under sex lenger, noe jeg kunne gjøre før (om jeg ble litt mindre våt underveis, eller han støtet for langt inn). Nå er det digg uansett.

Anonymkode: a2b9e...174

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye bedre. Fikk en helt annen selvtillit og det ble enklere å få orgasmer. Mer sensitive nipler. Og alt i alt en større glede over sex med mannen min. Føler meg så mye mer naturlig i sexen nå. 

Anonymkode: c3300...c84

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri vært så heftig som det er etter vi fikk to barn 😍 samtidig har man jo blitt eldre og kjenner hverandre bedre men uansett, er stor forandring til det positive 
Mann 35

Anonymkode: 34995...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye verre etter barn. Var helt ødelagt i nesten 10 år. Nå er det levelig.

Anonymkode: 823fa...c79

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første 3-4 mnd etter fødsel var underlivet mitt "dødt" og jeg gikk helt i kjelleren. Jeg kjente ingenting, ikke i vagina, klitten reagerte ikke på noen ting etc 🤭 Fra ca 3-4 mnd kom gradvis følelsene tilbake og ble etter hvert mye bedre! Ett eller annet har skjedd der nede slik at jeg får vaginale orgasmer. Det har jeg ikke vært i nærheten av en gang før :) 

Anonymkode: 8dcbd...5a8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt likt. Alltid hatt høy sexdrive. Men mistet lyst på barnefar da han ikke var en god far og ble en dårlig partner. Skilte meg.

Har ny kjæreste og sexen vår er fra en annen verden🤗

Anonymkode: de570...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ble det mye bedre. Fordi før var jeg for trang. Jeg strevde med å klare å gjennomføre samleie, det måtte alltid varmes veldig mye opp, ta det utrolig sakte i starten. Noe rask sex var alltid utelukket. Nå kan jeg gjennomføre rakst. Quicky er fint. Våt nok er jeg fort så det har blitt mye enklere. Før kunne jeg ikke gjennomføre et raskt og nært samleie på kvelden før vi sovnet. Det måtte forspill, tøying og gradvis tilnærming til. Nå er jeg klar med en gang. Vaginal stimulering hjelper meg til orgasme, så jeg får også dypere og bedre orgasmer nå som jeg kan nyte vaginal stimulering. 

Barnefødsel var en ting som hjalp meg veldig. 

Anonymkode: 6ca74...32a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid hatt høy sex driv, og etter andremann ble det sinnsykt. Får veldig lett orgasme også fra penetrering. Jeg sliter selv føler jeg med mer «vidhet» og det er ikke like trangt/stramt som før. Men samboer har ingen problemer med å komme og kjenner alt.

Anonymkode: 26156...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så ble sexlivet ødelagt av fødslene. Hun fikk et konstant ubehag i skjeden, og jeg kjenner ingenting fordi hun ble så vid. Men ville aldri vært foruten barna. Lever fint sammen uten noe sexliv i dag 6 år senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun fikk ubehag i arrvev, etter første fødsel. Etter andre fødsel ble hun bedre enn ny, og vevet hadde sikkert fått tøyd seg. Hun fikk lettere orgasmer, og det plaskvåte ble erstattet av perfekt smurning. Familielivet, helsa, og det dårlige forholdet, var det som etterhvert tok drepen på sexlivet. 

Anonymkode: 6bd4a...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ble det verre. 

Men det var også sammenfallende med at jeg mistet veldig selvtillit på meg selv på den av en mann som ble veldig lite støttende etter barnet kom. 

Anonymkode: 40563...612

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min kjente ikke noe lenger etter han og eksen fikk barn. Så da var det ødelagt for hans del. Men han likte aldri å ha sex med henne før barn heller.

Jeg kunne ikke ha sex med eksen min etter vi fikk barn. Mentalt var det helt umulig.

Men med kjæresten min har livet blitt helt nytt, kroppen min gjør ting med han som den aldri har gjort før barn, med noen andre.

Anonymkode: 73edb...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verre. Kjenner nesten ingenting lengre. Er fortsatt stram og god sier samboer og han nyter. Jeg kjenner bare et trykk. Som når man trykker på hvilken som helst annen del av kroppen. 

Anonymkode: 88b51...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...