AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #21 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er ikke interessen like stor. Barnet er 4 år. Går heller mer i Play doh, puslespill(100 brikker) og små perler. Anonymkode: a431d...93d Er nok litt forskjell på barn. Jeg var et sånt barn som likte best play doh, puslespill, perler, tegning osv. Bygge- og pusle-aktiviteter, lekte lite med dukker og slikt. Men eget barn liker nesten bare rollespill og fantasileker, så hun liker godt Sylvanian Families. Anonymkode: d1d3d...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #22 Del Skrevet 19. desember 2024 4 åringen fikk det i bursdagsgave. Jeg ønsket meg alltid som barn, men fikk aldri. Nå leker vi to masse med det sammen❤️ håper interessen varer lenge! Anonymkode: 2953d...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #23 Del Skrevet 19. desember 2024 Min 12-åring og vennene hennes leker fremdeles med det, så hun får litt til jul også😅Ser de mixer Sylvanians med LOL, og så snakker de på engelsk. Sikkert for å «rettferdiggjøre» at de fremdeles leker😅 Anonymkode: 8223e...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #24 Del Skrevet 19. desember 2024 Mine fikk en del av dette ved 3-4 års alderen. Begynte å leke skikkelig med det noen år senere. Ulempen? Mange bittesmå deler (blyanter, hårbørster, tåteflasker) som lett blir støvsugermat😅 Anonymkode: 23b96...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå