Gå til innhold

Hvilken aldersgruppe leker med Sylvanian Family?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

smurfebuss skrev (1 minutt siden):

Vel, jeg er 46 og ønsker meg det egentlig fortsatt (aldri fått). 🤩😁

Håper du får det i år! :nisse:

Anonymkode: 286df...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fikk en del til 2-årsdagen og har lekt en del med dem. Men har måttet plukke ut en del av de minste delene, mye smågreier. Hun har noen av dukkene, noen møbler, et lite hus og en bil. Hun liker best å kjøre dem i bilen og legge dem i de små sengene + late som at de lager mat til hverandre. Men det går litt i perioder om hun er interessert eller ikke.

Anonymkode: d1d3d...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 år her, fikk aldri som barn, har fortsatt lyst på 🤭 

Ungene her har vel lekt med det fra 2-6/7 omtrent. Fjerna noe småtteri for de helt små bare.

Anonymkode: bb811...f3c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 52, og det var drømmelekene som barn. Som jeg ikke fikk. Mine barn har fått, og likt det fram til 10-års-alder (eldste), men er glad i dem fortsatt og de må tas godt vare på. Dette er da sterkt påvirket av at jeg har fortalt og vist hvor fine jeg syns de er. Som kassen med briotogbane og en del lego, og de fineste dukkene. (Her skulle jeg si osv, etc og lignende, men det er det vi har tatt vare på: noe Lego, de fineste dukkene, Brio og sylvanian). 

Anonymkode: 8ed5c...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt 3-10 men barn er forskjellige, noen slutter å leke når de er 6-7. Men jeg kjenner flere 8-10 åringer som fint kunne lekt med de. 

Anonymkode: d0038...71d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 36 og har et lite hus og en giraff familie som bor der. Har nylig kjøpt inn et kjøkkensett som jeg har vært på utkikk etter lenge. Måtte til Sverige for å finne. Ønsker meg et større hus så jeg kan lage en stue og ikke bare soverom og kjøkken. Så sylvanian er ikke bare for barn, mange voksne har også glede av det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (8 minutter siden):

Er 36 og har et lite hus og en giraff familie som bor der. Har nylig kjøpt inn et kjøkkensett som jeg har vært på utkikk etter lenge. Måtte til Sverige for å finne. Ønsker meg et større hus så jeg kan lage en stue og ikke bare soverom og kjøkken. Så sylvanian er ikke bare for barn, mange voksne har også glede av det. 

Jo, det er for barn 🙄

Anonymkode: b8c43...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, det er for barn 🙄

Anonymkode: b8c43...f87

Jeg skrev ikke bare! Altså hvis en voksen finner gleder av å samle på og stille ut ulike situasjoner osv så kan de det. Det betyr ikke nødvendigvis at man leker. Men uansett, din mening betyr ingenting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
smurfebuss skrev (På 17.12.2024 den 19.03):

Vel, jeg er 46 og ønsker meg det egentlig fortsatt (aldri fått). 🤩😁

har kjøpt til 4 åringen i julegave, til henne - og litt til meg😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt til datteren og sønnen min på 1,5 og 3,5 år, minstemann er for liten enda  (men kan endelig ha det i hus nå som hun ikke pakker smådeler i munnen😅). Treåringen synes det er kjempegøy! Vi hadde det på sfo da jeg var liten og da lekte hele aldersspennet (første- til fjerdeklassingene) med det. Garantert noen som kan leke lenger enn de er 8 år med det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjærring skrev (2 timer siden):

har kjøpt til 4 åringen i julegave, til henne - og litt til meg😂

Hehe, samme her, er nok mest stas for mor😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ikke interessen like stor. Barnet er 4 år. Går heller mer i Play doh, puslespill(100 brikker) og små perler.

Anonymkode: a431d...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...