Gå til innhold

Tinder i 2024, hvordan opplever kvinner 35+ å være på tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, for det er aldri kvinnens feil at det ender med skilsmisse :ironi:

Anonymkode: 7a811...0ec

Kvinner vil aldri ta ansvar for noe, det har du vel forstått nå? 

Anonymkode: 0363a...2ce

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er kun utenlandske menn og menn under 160 som liker meg. Har gitt helt opp. 

Anonymkode: 5ff98...292

Da får du velge. Jeg tok utenlandsk dame og har det fantastisk . 

Anonymkode: b120b...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er rundt 40. Selve mennene er det som en enhet ikke noe galt med. Noen kåtinger og dårlige frø er det jo, men de fleste virker som ok typer. Noen aleneforeldre, noen uten barn osv. Savner at de kan skrive litt mer om seg selv. 

Det sagt, så sliter jeg med formatet og "systemet" tinder. Det blir alt for mye kjøttmarked, alt for tilfeldig og jeg får ikke inspirasjon og motivasjon til å hverken høyresveipe eller chatte/treffe folk. Så det funker dårlig for meg

Anonymkode: c5c91...ab8

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med at det blir for mye kjøttmarked. Jeg har lyst til å date noen, ha det fint, vite om hans drømmer og ambisjoner. Har menn som sletter match, som slutter å svare eller har sendt 40 meldinger i løpet av en time etter match, mas om «å se en film» eller netflix og chill.  For ikke å snakke om at det er en del aggressive, nedlatende, og ufine menn. Så har du halvnakne bilder, foran speilet. Profiler uten bilder. Er i et åpent forhold. Osv osv 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men jeg ville aldri hatt deg når du oppfører deg sånn. Viser lite dannelse , respekt og kaller andre sånn

Anonymkode: b120b...361

Men det er ett snev av sannhet. Jeg har vært på møteplassen. Har skjønt at det er en hobby mange menn ( kan vel egentlig ikke kalle de menn) har. Pløye over flest mulig. Æsj kvalmt. 

Anonymkode: 0be0e...7e5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært singel så hadde jeg lett gått for en utlending, spesielt asiater. Var selv på Tinder før dette forholdet og jeg var 35. Fikk masse likes og en god del match, men kun av menn som ville ha sex. Gratis versjonen. Ikke skjult. 

Fikk en melding jeg aldri kommet til å glemme, det var første meldingen : Sees på Hotell Admiral kl. 18.

Ingen spørsmål, ingenting. Blokkert! 😂 

Vel så fant jeg han jeg er gift med nå. Men på sukker, ikke tinder. Thank Goood! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er selv en utenlandsk mann. Jeg kom til Norge da jeg var 6 år gammel, så jeg har så å si bodd her hele livet. Jeg har også høyere utdanning enn de fleste av mine norske venner og en god jobb.

Har jeg virkelig ikke sjans på dere norske kvinner fordi jeg er utenlandsk?

Anonymkode: 153d1...2d1

Har ikke med at du er utlending for meg, men hvor du kommer fra spiller inn. Hadde dessverre aldri inngått noe med noen fra arabiske land grunnet for store kulturforskjeller. Hadde også vært forsiktig med noen fra andre land hvis det er steder der familie styrer mye. Jeg vil ikke ha svigermor som blander seg i hva jeg spiser og svigerfar som mener noe om hvor jeg kan jobbe og hva jeg gjør med pengene. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ingen av tilfellene jeg kjenner. Bare fryktelig egoistiske menn. Noen psykopater. Pass opp ungjenter. 

Anonymkode: 97f1f...548

Har en bror som ble grovt sviktet og som aldri gjør en flue fortred. Har selv en mann som før bodde med en dame man nok må kalle psykopat, har en søster som har gått fra veldig oppegående mann som var for kjedelig. Skilsmisse skyldes alt mulig, ikke bare menn. 

Til dere menn på tinder som klager på ingen matcher- gi litt mer gass! Ikke lovebombing eller 60 meldinger på en time, men delta i samtaler og vær villige til å chatte en stund før dere maser om treff. Var altfor mange av dere som svarer tørt, svarer kort, byr lite på dere selv og som sa "jeg er så dårlig på å chatte, hva med å bare møtes?". Jeg VIL chatte, vil se at dere har humor og vil se at dere kan by på dere selv. Erfaringen er at er dere såååå  dårlige på å chatte så er dere vanskelige å få i prat om ting også. Vil ikke ha en taus, mutt mann som ikke kan si hva han tenker. SMIL på profilbildet ditt og skriv litt om hva du leter etter selv. 

Anonymkode: c3a0e...41f

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (1 time siden):

Jeg sliter også med at det blir for mye kjøttmarked. Jeg har lyst til å date noen, ha det fint, vite om hans drømmer og ambisjoner. Har menn som sletter match, som slutter å svare eller har sendt 40 meldinger i løpet av en time etter match, mas om «å se en film» eller netflix og chill.  For ikke å snakke om at det er en del aggressive, nedlatende, og ufine menn. Så har du halvnakne bilder, foran speilet. Profiler uten bilder. Er i et åpent forhold. Osv osv 

Det du ser etter er ting man finner ETTER man har datet og møttes. Du kan ikke filtrere på dette på Tinder. Om du aldri treffer menn, så treffer du heller ikke det du ser etter. Du ignorerer antageligvis også de mannfolka som matcher det du ser etter. Fordi du ikke anser de som utseendemessig bra nok. Grunnen til at menn behandler deg slik som du beskriver er fordi de ikke anser DEG for bra nok til et forhold. 

Plenty av menn der ute som vil det samme som deg. Slutt å velg de vekk. 

Anonymkode: 8fa9d...f5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Har ikke med at du er utlending for meg, men hvor du kommer fra spiller inn. Hadde dessverre aldri inngått noe med noen fra arabiske land grunnet for store kulturforskjeller. Hadde også vært forsiktig med noen fra andre land hvis det er steder der familie styrer mye. Jeg vil ikke ha svigermor som blander seg i hva jeg spiser og svigerfar som mener noe om hvor jeg kan jobbe og hva jeg gjør med pengene. 

Har en bror som ble grovt sviktet og som aldri gjør en flue fortred. Har selv en mann som før bodde med en dame man nok må kalle psykopat, har en søster som har gått fra veldig oppegående mann som var for kjedelig. Skilsmisse skyldes alt mulig, ikke bare menn. 

Til dere menn på tinder som klager på ingen matcher- gi litt mer gass! Ikke lovebombing eller 60 meldinger på en time, men delta i samtaler og vær villige til å chatte en stund før dere maser om treff. Var altfor mange av dere som svarer tørt, svarer kort, byr lite på dere selv og som sa "jeg er så dårlig på å chatte, hva med å bare møtes?". Jeg VIL chatte, vil se at dere har humor og vil se at dere kan by på dere selv. Erfaringen er at er dere såååå  dårlige på å chatte så er dere vanskelige å få i prat om ting også. Vil ikke ha en taus, mutt mann som ikke kan si hva han tenker. SMIL på profilbildet ditt og skriv litt om hva du leter etter selv. 

Det er stortsett kvinner som vil finne kjærligheten over chat før man i det hele tatt tar kaffe som ønsker å chatte i ukesvis før man treffes. Det er det kun desperate menn som gidder. 

Grunnen til at menn ikke får matches på Tinder er fordi kvinner nesten utelukkende sveiper på menn som er langt over hva de kan forvente å få forhold med. Så for godt over 9 av 10 menn så får man aldri en eneste match. Selv ikke fra uattraktive kvinner.

Anonymkode: 8fa9d...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er ikke på tinder lengre nå, men var der av og på noen år etter jeg fylte 35: 

Brukte bare "gratis-versjonen" og sveipa av og til, var for det meste i "ikke synlig"-modus. Fikk en del matcher og veldig mange likes. Brukte ikke booster er noe. Sveipa kun i byen jeg bor i. 

Min erfaring er at utvalget menn er stort og veldig dårlig. Menn på tinder er enten uattraktive eller veldig dårlige på å presentere seg selv. Jeg syns det også var lite seriøse menn der. Jeg er ikke en dame for flyktige forbindelser uansett, men kombinasjonen med uttraktive og ustelte menn som så for seg litt uforpliktende treff hist og her var slående. 

Anonymkode: 9f538...276

Her fra okcupid og det er det samme for Tinder. Beklager å si det rett ut, men har har menn riktig gangsyn og en normalfordeling. Det er 80% menn på Tinder, et stort utvalg. Damer har skyhøye krav og finner dermed ingen. 0% mest attraktive. Det er jo helt koko. Finner du kjekke menn på Tinder, gratulerer. Finner du ingen og mener at du fortjener han kjekke millionæren som du ikke finner der blir man skuffet. Kvinner bør senke kravene til det som er realistisk. Det vil si kurven menn har på bildet. Alternativet er å dø alene med katter fordi kvinner tror de er mye bedre enn de faktisk er. 

okc_rating_curve.png

okc_rating_curve1.png

Anonymkode: ef5c5...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dere kvinner 35 år + som faktisk har vært aktive litt over tid på tinder i år. Hvordan er det for dere? Hvor mange og hvor jevnlig blir det match? Hvor synlig er dere, eller hvor mye er dere inkognito? Bruker dere booster? Bor dere i større byer der det er mer utvalg? 

Dere som bruker gull eller mer og kan se hvem som har likt dere - har dere funnet gode matches i den listen som dere ikke hadde fått uten den funksjonen? 

Anonymkode: 23db9...c01

Jeg fant EN god match, som jeg giftet meg med. Ellers var det bare noe søppel. Menn som maste om sex etter å ha skrevet to setninger til meg, sendte dickpics uoppfordret, prøvde å overtale meg til å ha tilfeldig sex, selv om det sto klart på profilen at jeg kun er interessert i forhold. Menn som bodde hos mamma i en alder av 40, og mente jeg burde slanke meg og farge håret (er normalvektig, så det er ikke der det ligger). Menn på 150 kilo som innrømmer å ha kjøpt sex i utlandet, og som sutrer om at ingen damer vil ha dem. Samtidig vil de ikke date overvektige kvinner, for "de har da standard". Fysj.

Anonymkode: 67235...29c

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Brukte det frem til jeg møtte typen.

Brukte kun gratisversjonen, brukte skjult modus kun på jobb og på reise. Matchet vel med 1 av 7 kanskje? Fikk 5-20 likes pr dag. Brukte aldri noe booster eller noe slikt. Jobber i utkanten av Oslo, og bor i en av nabobyene.

Anonymkode: 7a811...0ec

Jeg matchet med ca. 1 av 15. Fikk rundt 5 likes i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Men da regner jeg med at denne broren din ikke løper etter damer som er 20 år yngre enn ham, ikke sant? Det var disse mennene det var snakk om her. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her fra okcupid og det er det samme for Tinder. Beklager å si det rett ut, men har har menn riktig gangsyn og en normalfordeling. Det er 80% menn på Tinder, et stort utvalg. Damer har skyhøye krav og finner dermed ingen. 0% mest attraktive. Det er jo helt koko. Finner du kjekke menn på Tinder, gratulerer. Finner du ingen og mener at du fortjener han kjekke millionæren som du ikke finner der blir man skuffet. Kvinner bør senke kravene til det som er realistisk. Det vil si kurven menn har på bildet. Alternativet er å dø alene med katter fordi kvinner tror de er mye bedre enn de faktisk er. 

okc_rating_curve.png

okc_rating_curve1.png

Min erfaring på Tinder er at de fleste menn, uansett alder og utseende, helst vil ha pene, slanke og unge damer. Mange av dem virker som at de tror de har krav på det.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tinder? Nei huff. Så desperat blir jeg aldri

Anonymkode: 123a9...016

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min erfaring på Tinder er at de fleste menn, uansett alder og utseende, helst vil ha pene, slanke og unge damer. Mange av dem virker som at de tror de har krav på det.

Kurven tilsier at menn synes det er like mange pene som stygge på Tinder og flest normale. Slik verden faktisk er. Kurven til kvinner tilsier at de ønsker seg en type høyklasse mann som faktisk ikke eksisterer. Har de fleste kvinner det en slik høyklassemann vil ha? Det er dere kvinner som bestemmer hvem de er, bortsett fra at det er 0% av dem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

okc_rating_curve.png

okc_rating_curve1.png

Vil heller dø alene enn å ende opp med en stygg, blakk og lat mann. For sånn er de fleste menn etter min erfaring.

Menn burde begynne å ta vare på seg selv og prøve å utvikle en god personlighet. Psykolog hadde også vært en god ide for de fleste av dere.

Syns det er deilig å være singel og det skal MYE til for at jeg skal endre på det 😊

Anonymkode: 262ad...71e

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vil heller dø alene enn å ende opp med en stygg, blakk og lat mann. For sånn er de fleste menn etter min erfaring.

Menn burde begynne å ta vare på seg selv og prøve å utvikle en god personlighet. Psykolog hadde også vært en god ide for de fleste av dere.

Syns det er deilig å være singel og det skal MYE til for at jeg skal endre på det 😊

Dette er bare mannehatende oppgulp. Skriv en kronikk i Aftenposten med fult navn om at de fleste menn ikke har god personlighet, trenger psykolog og ikke tar vare på seg selv tøffen. Kan ikke forstå at  et slikt nydelig vesen som deg som deg er singel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er bare mannehatende oppgulp. Skriv en kronikk i Aftenposten med fult navn om at de fleste menn ikke har god personlighet, trenger psykolog og ikke tar vare på seg selv tøffen. Kan ikke forstå at  et slikt nydelig vesen som deg som deg er singel. 

Skulle gjerne ha gjort det men tør ikke siden menn ofte  skader eller dreper kvinner som ikke føyer seg etter dem.

Men det gjør ikke det jeg har skrevet mindre sant. Menn trenger enn realitycheck. Det er en grunn til at mange menn aldri får seg en partner i dagens samfunn.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vært på tinder av og på i år. Er K 43. Får få eller ingen matcher, de som matcher skriver aldri til meg eller svarer ikke når jeg skriver . Noen få svarer kanskje men klarer ikke holde samtalen gående, jeg får aldri noen spørsmål tilbake  og da blir det jo helt dødt. 

Ser at mange får til tinder men ikke jeg..  

Anonymkode: 468b4...1c7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...