AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #41 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skulle gjerne ha gjort det men tør ikke siden menn ofte skader eller dreper kvinner som ikke føyer seg etter dem. Men det gjør ikke det jeg har skrevet mindre sant. Menn trenger enn realitycheck. Det er en grunn til at mange menn aldri får seg en partner i dagens samfunn. Anonymkode: 262ad...71e Ja, menn skader eller dreper kvinner ofte. Paralleluniverset kvinneguiden. Anonymkode: ef5c5...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #42 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, menn skader eller dreper kvinner ofte. Paralleluniverset kvinneguiden. Anonymkode: ef5c5...381 De gjør det. Bare å se på statistikkene det. 8,2 prosent av kvinner i Norge har opplevd partnervold. 1 av 4 kvinner i Norge har blitt utsatt for vold fra en mann. 1 av 10 kvinner har blitt utsatt for alvorlig vold i Norge. 1 av 5 kvinner i Norge har blitt utsatt for overgrep. Anonymkode: 262ad...71e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #43 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er stortsett kvinner som vil finne kjærligheten over chat før man i det hele tatt tar kaffe som ønsker å chatte i ukesvis før man treffes. Det er det kun desperate menn som gidder. Grunnen til at menn ikke får matches på Tinder er fordi kvinner nesten utelukkende sveiper på menn som er langt over hva de kan forvente å få forhold med. Så for godt over 9 av 10 menn så får man aldri en eneste match. Selv ikke fra uattraktive kvinner. Anonymkode: 8fa9d...f5e Var ikke snakk om ukesvis, men få et godt inntrykk for å se om dette er noen jeg vil bruke tid på å møte. Pratet med mannen min i 8 dager før vi møttes og merket jo fort at vi hadde god tone. Den holdningen at dere ikke gidder det er jo nettopp det som filtrerer dere ut for min del. Sveiper heller ikke etter utseende, men etter hvordan de fremstår. Ustelt? Neitakk. Svært skjegg? Neitakk. Bilder fra en ustelt leilighet? Neitakk. Sportsgal, bilgal eller andre interesser som tar opp all fritid? Neitakk. Den gyldne middelvel funker. Smil fint, ha litt glimt i øyet, svar med mer enn enstavelser og ha orden på livet ditt. Det sitter altfor mange ungkarer der ute som flyttet rett fra mor til leilighet de ikke legger noe innsats i, for de venter på en sengekompis/husfrue som skal ordne hjemmet til et faktisk hjem. Jeg vil ha en som vet hva det er å ordne et hjem selv og som tar vare på seg selv. Og de finnes, men man må nok bla gjennom en del. Svært mange av de mannfolkene som klager på ingen matcher kunne stelt seg selv litt, løftet blikket til et fint bilde og ryddet rundt seg, så ville mange flere oppdage dem. Det gjelder selvfølgelig også ustelte kvinner. Det er stor forskjell på å ikke bruke sminke og bare la vær å gjøre noe for seg selv. Vask håret, gå i klær som kler deg og løft blikket dere også. Anonymkode: c3a0e...41f 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #44 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Får virkelig skilte menn i 40 og 50 årene seg damer i 20 og 30 årene? De er jo sannsynligvis skilt fordi de er slasker eller slesker? Anonymkode: 97f1f...548 I følge mennene på KG ligger damer i 20-årene langflate etter småbarnsfedre i 40-årene. Ikke min erfaring fra det virkelige liv hvor jeg faktisk har vært dame i 20-årene, men det teller ikke. Anonymkode: 7e527...32d 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #45 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er selv en utenlandsk mann. Jeg kom til Norge da jeg var 6 år gammel, så jeg har så å si bodd her hele livet. Jeg har også høyere utdanning enn de fleste av mine norske venner og en god jobb. Har jeg virkelig ikke sjans på dere norske kvinner fordi jeg er utenlandsk? Anonymkode: 153d1...2d1 Utlending er utlending. Anonymkode: 341bf...2bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #46 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da får du velge. Jeg tok utenlandsk dame og har det fantastisk . Anonymkode: b120b...361 Stor forskjell på utenlandsk dame og utenlandsk mann da Anonymkode: dbb6a...f25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #47 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Utlending er utlending. Anonymkode: 341bf...2bd Så du ville takket nei til en amerikaner eller briter? Anonymkode: dbb6a...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #48 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du ville takket nei til en amerikaner eller briter? Anonymkode: dbb6a...f25 I stor grad, ja! Begge er land der likestillingen ligger bak. Og jeg er ingen rødstrømpe, men jeg tilbringer heller ikke livet med å ordne opp etter en mann. Jeg samarbeider med min mann. Anonymkode: c3a0e...41f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 18. desember 2024 #49 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det du ser etter er ting man finner ETTER man har datet og møttes. Du kan ikke filtrere på dette på Tinder. Om du aldri treffer menn, så treffer du heller ikke det du ser etter. Du ignorerer antageligvis også de mannfolka som matcher det du ser etter. Fordi du ikke anser de som utseendemessig bra nok. Grunnen til at menn behandler deg slik som du beskriver er fordi de ikke anser DEG for bra nok til et forhold. Plenty av menn der ute som vil det samme som deg. Slutt å velg de vekk. Anonymkode: 8fa9d...f5e Og dette er en av grunnene til at jeg velger vekk dating. Mye gjetninger, mye antagelser, mye dømming og veldig lite interesse til å lytte, snakke og diskutere ting med hverandre. Endret 18. desember 2024 av Blått 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #50 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her fra okcupid og det er det samme for Tinder. Beklager å si det rett ut, men har har menn riktig gangsyn og en normalfordeling. Det er 80% menn på Tinder, et stort utvalg. Damer har skyhøye krav og finner dermed ingen. 0% mest attraktive. Det er jo helt koko. Finner du kjekke menn på Tinder, gratulerer. Finner du ingen og mener at du fortjener han kjekke millionæren som du ikke finner der blir man skuffet. Kvinner bør senke kravene til det som er realistisk. Det vil si kurven menn har på bildet. Alternativet er å dø alene med katter fordi kvinner tror de er mye bedre enn de faktisk er. Anonymkode: ef5c5...381 Menn har mer riktig gangsyn? Hah! 😆 En viss gruppe menn har jo tydeligvis ikke nok gangsyn til å sjekke bakgrunnen for dette eldgamle bildet dere resirkulerer igjen og igjen engang.... I denne "studien" kunne man gi karakter fra 1-5 eller hoppe over, basert på profilbilde og et utdrag av profilteksten. Ga man 4 eller 5 så ble det automatisk sendt ut en melding til personen om at du hadde likt vedkommende. Valgte du å hoppe over ble karakteren automatisk 0. Som de fleste andre kvinner ville heller ikke jeg vært interessert i at en mengde tilfeldige menn plutselig skulle tro jeg ønsket kontakt, bare fordi jeg syntes de så helt OK ut. Anbefaler at du bruker mer tid på å lese deg opp på ting enn på å bekymre deg over fremtiden til kvinner og katter som du uansett ikke kommer til å få pleie kontakt med. Anonymkode: 18c0e...cd8 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #51 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kurven tilsier at menn synes det er like mange pene som stygge på Tinder og flest normale. Slik verden faktisk er. Kurven til kvinner tilsier at de ønsker seg en type høyklasse mann som faktisk ikke eksisterer. Har de fleste kvinner det en slik høyklassemann vil ha? Det er dere kvinner som bestemmer hvem de er, bortsett fra at det er 0% av dem da. Anonymkode: ef5c5...381 Det er ikke det kurven sier. Kurven sier at menn SVEIPER på nesten alt og alle. Det betyr ikke at de: a. ikke sletter matchen når kvinnen sveiper tilbake; b. kontakter kvinnen hvis det blir match eller c. etablerer et forhold med denne kvinnen. Vet du hvor mange ganger jeg har opplevd at de som sveipet meg til høyre, sletter matchen ganske så umiddelbart etter at jeg sveipet dem tilbake? Ca. halvparten, faktisk. Anonymkode: 67235...29c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #52 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke det kurven sier. Kurven sier at menn SVEIPER på nesten alt og alle. Det betyr ikke at de: a. ikke sletter matchen når kvinnen sveiper tilbake; b. kontakter kvinnen hvis det blir match eller c. etablerer et forhold med denne kvinnen. Vet du hvor mange ganger jeg har opplevd at de som sveipet meg til høyre, sletter matchen ganske så umiddelbart etter at jeg sveipet dem tilbake? Ca. halvparten, faktisk. Anonymkode: 67235...29c Nei men hysj! Det er jo meningen vi bare pent og pyntelig skal ignorere den delen av "studien" Anonymkode: 18c0e...cd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #53 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei men hysj! Det er jo meningen vi bare pent og pyntelig skal ignorere den delen av "studien" Anonymkode: 18c0e...cd8 Ikke sant? Så har vi den tabellen som en anonym driver og trykker oss i trynet ved hver anledning, som viser at menn flest anser jenter på 20-22 år som mest attraktive, uansett mannens alder, og at kvinner anser jevnaldrende menn som mest attraktive. Men det er selvfølgelig KVINNER som er mest kresne, ikke 50-åringer som løper etter kvinner som kunne ha vært døtrene deres. Anonymkode: 67235...29c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #54 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke sant? Så har vi den tabellen som en anonym driver og trykker oss i trynet ved hver anledning, som viser at menn flest anser jenter på 20-22 år som mest attraktive, uansett mannens alder, og at kvinner anser jevnaldrende menn som mest attraktive. Men det er selvfølgelig KVINNER som er mest kresne, ikke 50-åringer som løper etter kvinner som kunne ha vært døtrene deres. Anonymkode: 67235...29c Er vi incels eller kresne damemagneter.. bestem dere... Anonymkode: ef5c5...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #55 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vi incels eller kresne damemagneter.. bestem dere... Anonymkode: ef5c5...381 Hvor har jeg kalt deg incel? Dere er ingen damemagneter generelt, nei. Men at mange menn er superkresne på utseende, jomfruelighet og underdanighet, er et faktum DERE påpeker selv. Anonymkode: 67235...29c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #56 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er ikke det kurven sier. Kurven sier at menn SVEIPER på nesten alt og alle. Det betyr ikke at de: a. ikke sletter matchen når kvinnen sveiper tilbake; b. kontakter kvinnen hvis det blir match eller c. etablerer et forhold med denne kvinnen. Vet du hvor mange ganger jeg har opplevd at de som sveipet meg til høyre, sletter matchen ganske så umiddelbart etter at jeg sveipet dem tilbake? Ca. halvparten, faktisk. Anonymkode: 67235...29c Spørsmålet som ble stilt var "What age range are you most interested in dating?" Dette har ingenting å gjøre med sveiping. Anonymkode: ef5c5...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #57 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vi incels eller kresne damemagneter.. bestem dere... Anonymkode: ef5c5...381 Ikke damemagneter. Men kresne er mange av dere ja. Så kresne at dere frivillig dypper fremmede menn ned i dårlig selvtilitt til et punkt hvor det aldri vil bli håp for deg uten at du blir styrtrik kompis. Dere er sinnsykt overfladiske. Anonymkode: 6fddb...b42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #58 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke damemagneter. Men kresne er mange av dere ja. Så kresne at dere frivillig dypper fremmede menn ned i dårlig selvtilitt til et punkt hvor det aldri vil bli håp for deg uten at du blir styrtrik kompis. Dere er sinnsykt overfladiske. Anonymkode: 6fddb...b42 Hvem dytter andre menn ned i dårlig selvtillit og hvordan? Er det ikke håp for meg/oss uten masse penger? Det er isåfall fordi damer er villige til å hore seg ut for penger og ikke fordi menn er overfladiske eller? Jeg forstår lite av den meldingen der.. Anonymkode: ef5c5...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #59 Del Skrevet 18. desember 2024 Uansett hvordan dere ser på de tallene , så er resultatet at det er allt for mange menn og allt for få damer på Tinder. Så om du forstår hvordan et marked fungerer så skjønner du utfallet. Jeg gidder ikke å prøve der det er utrolig vanskelig å finne noen. Så da drar man til markeder som har mye bedre kjønnsbalanse, og det er en annen verden. Så kos dere med tinder, jeg dro ut i verden. Anonymkode: b120b...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #60 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvem dytter andre menn ned i dårlig selvtillit og hvordan? Er det ikke håp for meg/oss uten masse penger? Det er isåfall fordi damer er villige til å hore seg ut for penger og ikke fordi menn er overfladiske eller? Jeg forstår lite av den meldingen der.. Anonymkode: ef5c5...381 Har du noen sinne sett en pille video eller en podcasting bro? De dytter hvert individ de kan ned. Jeg har sett så mange bedrifter menn behandle menn og damer dårlig på nett de siste 4 -5 årene at jeg er overasket over at du ikke vet akkurat hva jeg snakker om, spesielt du som er mann. Men samtidig så var jo ikke alle menn klar over hvilke problemer de skaper for seg, ved å gi hverandre dårlig selvtilitt, gi damer dårlig selvtiligg og få dem til å hate seg og vurdere å slutte å date for menn er så kjipe som gruppe på nett at hva er sjangsen de koslige mennene også dater på nett? Føles ut som man må på en tur til indre strøk i England, en bortgjemt by, for å finne sin fine gode mann. Så utilgjengelig føles det for meg akkurat nå, for alt jeg leser er nærmest 90 prosent bare drit jeg ikke vil ha i livet mitt. Denne tråden er ikke normal. Det er ikke kvaliteter vi ser etter i vår mann her. Godt liv har en annen standard. Anonymkode: 6fddb...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå