AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Dere kvinner 35 år + som faktisk har vært aktive litt over tid på tinder i år. Hvordan er det for dere? Hvor mange og hvor jevnlig blir det match? Hvor synlig er dere, eller hvor mye er dere inkognito? Bruker dere booster? Bor dere i større byer der det er mer utvalg? Dere som bruker gull eller mer og kan se hvem som har likt dere - har dere funnet gode matches i den listen som dere ikke hadde fått uten den funksjonen? Anonymkode: 23db9...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Er ikke på tinder lengre nå, men var der av og på noen år etter jeg fylte 35: Brukte bare "gratis-versjonen" og sveipa av og til, var for det meste i "ikke synlig"-modus. Fikk en del matcher og veldig mange likes. Brukte ikke booster er noe. Sveipa kun i byen jeg bor i. Min erfaring er at utvalget menn er stort og veldig dårlig. Menn på tinder er enten uattraktive eller veldig dårlige på å presentere seg selv. Jeg syns det også var lite seriøse menn der. Jeg er ikke en dame for flyktige forbindelser uansett, men kombinasjonen med uttraktive og ustelte menn som så for seg litt uforpliktende treff hist og her var slående. Anonymkode: 9f538...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #3 Del Skrevet 56 minutter siden For en manns perspektiv så er det utrolig få kvinner der. Søkte etter en dame for forhold der over mange år og det var bortkastet tid, selv med bra bilder, at man er en oppegående person med god utdannelse, høy inntekt og gjennomsnittlig utsendet så får man så lite matcher og dater at det ikke var noe vits. Anonymkode: b120b...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #4 Del Skrevet 43 minutter siden Brukte det frem til jeg møtte typen. Brukte kun gratisversjonen, brukte skjult modus kun på jobb og på reise. Matchet vel med 1 av 7 kanskje? Fikk 5-20 likes pr dag. Brukte aldri noe booster eller noe slikt. Jobber i utkanten av Oslo, og bor i en av nabobyene. Anonymkode: 7a811...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #5 Del Skrevet 2 minutter siden Det er kun utenlandske menn og menn under 160 som liker meg. Har gitt helt opp. Anonymkode: 5ff98...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå