AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Jeg har en crush, som er midt i 30 årene, og hun måtte avlyse en date nå for jul fordi det var for travelt. Så jeg vet hun er nysgjerrig på meg, og vi har mange felles venner. Vi skal møtes etter nyttår, og lurer på om det er en god ide og sende et julekort? Men jeg har ikke lyst til å gå "Håper du får en like fantastisk jul, som du er" eller være trivsom, men skrive bare at jeg synes hun er inteteressant og nydelig, og at jeg gleder meg til å bli kjent med deg? Hva tenker dere, blir det tvilsomt og skrive litt om forventninger og gi komplimenter? Og skal jeg bare gå på å ønske god jul? Og er det å sende med date-gavekort helt feil? Gavekort på bålkaffe eller trugetur til en topp med chilikakao? Anonymkode: 7a621...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Tja. Bor dere langt fra hverandre? Har dere begge (eller bare hun) barn? Er noen i når familie alvorlig syk? For om en singel person uten ansvar for barn eller andre syke og uten timevis i reisevei har valgt å «ikke ha tid» til en date på flere uker? Ja … hva skal jeg si? Da bør du kanskje ta det som et hint om at dette er en indirekte avvisning? Anonymkode: ce220...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Tenker det er alt for mye. Bare det å få noe i posten fra noen du ikke har gitt adressen din til er litt vel. Jeg hadde rygget av den slags pågang før vi i det hele tatt hadde vært på første date. Hilsen kvinne i samme alder Anonymkode: 986d9...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Nei. Julesnap holder i massevis. Dropp gavekort på opplevelser også. Ha de heller klare som aktiviteter når dere skal på date. Feks "gleder meg masse til date med deg, tenkte vi kunne ta en båltur hvor jeg varter deg opp med middag under stjernene" (obs, hun MÅ være glad i å være ute for å sette pris på dette) Anonymkode: 0fe0d...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tja. Bor dere langt fra hverandre? Har dere begge (eller bare hun) barn? Er noen i når familie alvorlig syk? For om en singel person uten ansvar for barn eller andre syke og uten timevis i reisevei har valgt å «ikke ha tid» til en date på flere uker? Ja … hva skal jeg si? Da bør du kanskje ta det som et hint om at dette er en indirekte avvisning? Anonymkode: ce220...49e TS her. Vi bor ikke langt fra hverandre, og begge har barn og det er litt ekstra styr nå før jul med de, så det er ikke en direkte avvisning, og vi skal møtes rett etter nyttår, men det er litt kabal. Anonymkode: 7a621...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tenker det er alt for mye. Bare det å få noe i posten fra noen du ikke har gitt adressen din til er litt vel. Jeg hadde rygget av den slags pågang før vi i det hele tatt hadde vært på første date. Hilsen kvinne i samme alder Anonymkode: 986d9...379 Vi er bekjente, og venner på facebook, så jeg kjenner adressen hennes uten at jeg må stalke. Men om det er stalkete, så skal jeg såklart unngå det. Anonymkode: 7a621...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Nei nei ikke gjør det når dere ikke engang holder på, det er too much. Anonymkode: a9e00...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå