AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #81 Del Skrevet 21. desember 2024 Tennplugg skrev (På 20.12.2024 den 18.09): Det skal du få: Om sønnene mine hadde visst dette hadde det vært fullstendig krise. Men de vet ikke dette, skal ikke vite det og vi (min mann og jeg) er såpass oppegående at vi sørger for diskresjon og forsiktighet. Jeg snakker ikke om dette til venninner, jeg fortalte det til en venninne, som jeg stoler et hundre prosent på. Har ikke utlevert han på noen som helst måte, kun alder, ingenting annet. Jeg er akkurat kommet inn i 50 åra, har hatt flere opplevelser med unge menn i alderen 23-27. Fyfaen så nasty!! 🤮🤮 Sønnene dine vil finne det ut. Og jeg skal love deg at de kommer til å se helt annerledes på deg, og at du vil ødelegge endel av ditt forhold til dem. Spyr av tanken på at enten min mor eller far hadde ligget med noen på min alder. I verste fall noen jeg kjente eller gikk i samme klasse med. Motbydelig er du!! Anonymkode: 59b30...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 21. desember 2024 #82 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fyfaen så nasty!! 🤮🤮…. Motbydelig er du!! Anonymkode: 59b30...4b9 Du trenger ikke være her inne vet du 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #83 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 8.08): Forstår heller ikke deg som er (gift?) som kan tenke slik? Drømmer du om å være utro med en 30 år ung mann? Ja, du er en Milf! Er det tanken på at du (i dine egne øyne) ser mye yngre ut som trigger deg med å bytte din mann ut med en som kunne vert kompisen til datteren deres? Skam deg. Anonymkode: a598f...6e4 Nå er mine barn 10-15 år yngre da, så dette blir ikke helt riktig. Jeg hadde da aldri villet ha sex med noen på deres alder!! -Og selv om jeg er samboende, drømmer jeg ikke om å være utro, men i vårt forhold er det jeg som fantaserer om at mannen skal ha sex med andre kvinner! Dette snakker vi selvsagt mye om. Han, derimot ønsker ikke å se meg med noen andre menn, derfor har tanken bare streifet meg noen ganger. Og NEI, jeg skammer meg ikke over det, nei og har slettes ikke tenkt å bytte han ut! (Hva vi snakker om på kammerset har dere ikke noe med, men kommentaren min var lagt inn her fordi at jeg ikke helt forstår hva yngre menn ser i eldre kvinner!!) Anonymkode: e742b...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #84 Del Skrevet 21. desember 2024 Nei jeg skammet meg jo egentlig litt. Særlig fordi jeg var blitt ganske forelska i fyren. Han 26 og jeg 38. Nå 10 år senere er det nesten litt rart å tenke på. For det ble jo oss og vi har i dag barn og hus sammen☺️ Ikke minst derfor er jeg glad jeg holdt detaljene om sexlivet vårt for meg selv🙂 Anonymkode: 41f20...e1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #85 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 21.01): Hva hadde datteren eller sønnen din sagt om at mamma knuller en på deres egen alder? Anonymkode: a598f...6e4 🤣🤣 Jeg kommer ALDRI til å basere sexlivet mitt på hva andre synst om hvem jeg knuller. Det inkluderer barna mine. De har rett og slett ikke stemmerett i mitt sexliv, så det er faktisk helt irrelevant. Anonymkode: 4eda6...eb8 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #86 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 0.31): Greit nok at du snakker om ditt eget sexliv og dine preferanser til venninner, men, er det ok å utlevere han du ligger med til andre? Er det greit å utlevere hans privatliv og sexliv? Anonymkode: d3c11...d60 Det er vel ikke en eneste i tråden her som har sagt at de utleverer noen? Tror du man oppgir navn og personnummer når man snakker om den digge unge karen man møtte i helgen? Anonymkode: 5dbb9...d10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #87 Del Skrevet 22. desember 2024 Nei, sånt holder jeg for meg selv . skal ikke lyve , det var deilig , skal så absolutt prøves igjen og igjen Anonymkode: c08b3...354 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #88 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg er mann på 40 som er gift og har to barn. Jeg knuller på ei fraskilt 50 år gammel muslimsk legekollega. Anonymkode: b45bf...b47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #89 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg er K49 og har ligget med 18 menn under 36 år siste10 månedene. Gjennomsnittsalderen er 32, majoriteten er mellom 28 og 30. Har møtt de på apper eller ute på byen. Forteller til noen få venninner, noen vet mer detaljer, noen vet bare at jeg treffer yngre. Anonymkode: d3dd4...df2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå