Gå til innhold

Damer som ligger med yngre menn: Forteller dere om det til venninner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei.. hadde en fast elsker på 20 år da jeg var 45. Å fy søren så deilig♥️♥️ Hadde glatt gjort det igjen  selv om jeg nå er 55

Anonymkode: c3a4b...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei.. hadde en fast elsker på 20 år da jeg var 45. Å fy søren så deilig♥️♥️ Hadde glatt gjort det igjen  selv om jeg nå er 55

Anonymkode: c3a4b...87a

tipper han nøt det også. hvorfor sluttet dere å ligge sammen?

Anonymkode: 5b9d2...a48

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært prinsippfast her og ikke delt dette med noen venninner. Men for et par uker siden så glapp det ut av meg, til min beste venninne. Konteksten var liksom så passende, vi kommenterte litt rundt et par av de yngre flotte gutta på treningssenteret. Hun reagerte bare positivt og sa at hun egentlig var litt misunnelig på meg, jeg sa at det er bare å slippe seg løs og nyte :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennplugg skrev (1 time siden):

Jeg har vært prinsippfast her og ikke delt dette med noen venninner. Men for et par uker siden så glapp det ut av meg, til min beste venninne. Konteksten var liksom så passende, vi kommenterte litt rundt et par av de yngre flotte gutta på treningssenteret. Hun reagerte bare positivt og sa at hun egentlig var litt misunnelig på meg, jeg sa at det er bare å slippe seg løs og nyte :) 

Hva hadde datteren eller sønnen din sagt om at mamma knuller en på deres egen alder?

Anonymkode: a598f...6e4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva hadde datteren eller sønnen din sagt om at mamma knuller en på deres egen alder?

Der har vi deg igjen ja ....   :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (2 minutter siden):

Kanskje det går an å få et ærlig svar en gang da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ligget kun med en yngre mann... desverre ikke verd å fortelle om. 

Anonymkode: b53ba...178

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Barna ser vel helst at 'mor' lever i sølibat..men skal hun først ha seg, er vel det viktigste at det er noen som bryr seg om hun, og at hun har det bra..eller..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 17.48):

Hei

Dere damer på tja 40+ som knuller med en yngre pulevenn: Forteller dere venninner, kolleger eller søstrene deres om det?

Vi snakker åpent om sex både titt og ofte😊

Ingen av mine venninner har partner som er yngre. Hverken de som er gift, kjærester, dater, «Situationships», elskere. 
Samtlige er med menn som er eldre. 

Anonymkode: 7ea76...df9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennplugg skrev (4 timer siden):

Greit nok at du snakker om ditt eget sexliv og dine preferanser til venninner, men, er det ok å utlevere han du ligger med til andre? Er det greit å utlevere hans privatliv og sexliv?

Anonymkode: d3c11...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min forteller at hennes mannlige kompiser kaller meg "milf". Hun syns det er morsomt, og jeg vet ikke helt hva jeg syns om det. Jeg er jo ikke singel, men føler meg litt "ønsket" og det er kanskje positivt. 

Hadde gladelig knullet en 20 år yngre mann om jeg hadde vært singel, men jeg forstår ikke helt disse yngre mennene? Vil de faktisk ha meg på 50 selv om jeg blir tatt for å være mye yngre??? 

Anonymkode: e742b...ace

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av prinsipp har jeg pult alt lovlig jeg har fått tilbud om hver eneste gang.

Anonymkode: 43634...d84

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Datteren min forteller at hennes mannlige kompiser kaller meg "milf". Hun syns det er morsomt, og jeg vet ikke helt hva jeg syns om det. Jeg er jo ikke singel, men føler meg litt "ønsket" og det er kanskje positivt. 

Hadde gladelig knullet en 20 år yngre mann om jeg hadde vært singel, men jeg forstår ikke helt disse yngre mennene? Vil de faktisk ha meg på 50 selv om jeg blir tatt for å være mye yngre??? 

Anonymkode: e742b...ace

Forstår heller ikke deg som er (gift?) som kan tenke slik? Drømmer du om å være utro med en 30 år ung mann? Ja, du er en Milf! Er det tanken på at du (i dine egne øyne) ser mye yngre ut som trigger deg med å bytte din mann ut med en som kunne vert kompisen til datteren deres? Skam deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De hadde vel sagt omtrent det samme som om faren deres hadde gjort det? Det er ikke noe mer "ekkelt" om kvinner har seg med 20 år yngre menn, enn om menn har seg med 20 år yngre kvinner?

Egentlig er det mindre ekkelt, siden kvinner på f.eks 55 statistisk er et par år lenger unna alderdom og død enn tilsvarende menn.

Anonymkode: d9528...9c1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De hadde vel sagt omtrent det samme som om faren deres hadde gjort det? Det er ikke noe mer "ekkelt" om kvinner har seg med 20 år yngre menn, enn om menn har seg med 20 år yngre kvinner?

Egentlig er det mindre ekkelt, siden kvinner på f.eks 55 statistisk er et par år lenger unna alderdom og død enn tilsvarende menn.

Hva har dette med død å gjøre?? Ellers så klart like ekkelt med eldre menn vs unge damer. Like ekkelt begge deler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke spilt noen rolle om han er ung, midt på treet eller gammel.

Erfaringsmessig så blir jeg tiltrukket av menn på min alder om modenheten er der.

Deler ikke slikt med mine venninner. Det har jeg ingen interesse av. 

De kjenner meg godt og respekterer det. Graver og spør ikke.

Hvem jeg liker er en annen sak. Slikt kan vi snakke om, og hvilke sexleketøy vi foretrekker. Har fått mange anbefalinger 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tennplugg skrev (15 timer siden):

hvor gamle er dere og hvor gamle er gutten du puler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja + at mange av oss er litt diskret og diskuterer ikke sexlivet vårt med barna, enten partneren er eldre eller yngre

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det skal du få: Om sønnene mine hadde visst dette hadde det vært fullstendig krise. Men de vet ikke dette, skal ikke vite det og vi (min mann og jeg) er såpass oppegående at vi sørger for diskresjon og forsiktighet. 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Greit nok at du snakker om ditt eget sexliv og dine preferanser til venninner, men, er det ok å utlevere han du ligger med til andre? Er det greit å utlevere hans privatliv og sexliv?

Anonymkode: d3c11...d60

Jeg snakker ikke om dette til venninner, jeg fortalte det til en venninne, som jeg stoler et hundre prosent på. Har ikke utlevert han på noen som helst måte, kun alder, ingenting annet. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

hvor gamle er dere og hvor gamle er gutten du puler?

Jeg er akkurat kommet inn i 50 åra, har hatt flere opplevelser med unge menn i alderen 23-27. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (På 19.12.2024 den 21.09):

Måtte ikke vente så lenge 😂

Anonymkode: 3bf0e...0c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...