Gå til innhold

Damer som ligger med yngre menn: Forteller dere om det til venninner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har en på 33/34. Er selv 41.

Kun ei som vet om, men det er bare fordi jeg trenger alibi i blant.

Anonymkode: 59e76...4e2

Alibi? Utroskap? Da mister du all respekt. Da er du i tilfelle ei skikkelig drittkjerring, håper du får klamydia og alt som er!

Anonymkode: a598f...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har kost rundt på milfs/cougars i flere år,

Det har jeg og, nå begynner jeg å bli såpass gammel selv at det blir mer Gilfs.  Så nå vil jeg gjerne se veninnene først, er ikke alle i den alderen som tenner like mye. Men mange holder seg utrolig bra, og se mye yngre ut enn hva de er og har en vanvittig erotisk utstråling.   🤩

Anonymkode: 4cbe2...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har en på 33/34. Er selv 41.

Kun ei som vet om, men det er bare fordi jeg trenger alibi i blant.

Dette er ikke mye. Jeg er 33 og gift med ei på 44. 2 barn. 

Hvor i alle dager er dette en eldre kvinne som knuller noen som er betydelig yngre? 😅

Anonymkode: a9862...787

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer over 45/50 som ligger med menn som er 15 år yngre eller mer; dere er motbydelige! Mange av dere går også etter opptatte menn som er sammen med jevngamle damer. Dere er enda mer motbydelige. 

Rett og slett tragisk. 

Anonymkode: 59b30...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan vel ligge med hvem de vil, så lenge de er voksne. Er ikke noe vi andre har noe med egentlig. 

Anonymkode: 957af...dca

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mange av dere går også etter opptatte menn som er sammen med jevngamle damer. Dere er enda mer motbydelige. 

Tror nok ikke det gjelder særlig mange nei.  Er du bitter for at typen din har vist interesse for  ei moden dame kanskje ?

Ellers er er samtykkende sex mellom voksne personer helt ok, enten alderforskjellen går den ene eller andre veien.  Vi lever tross alt i 2024 (snart 25).  Vi går i pride- tog og priser all verdens fri seksualitet, men heterosex der kvinnen er eldst er altså motbydelig og ekkelt ?? !!  🙄

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk kan vel ligge med hvem de vil, så lenge de er voksne. Er ikke noe vi andre har noe med egentlig. 

Anonymkode: 957af...dca

Så du mener det er greit å bedra sin ektefelle og være utro også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (1 time siden):

Tror nok ikke det gjelder særlig mange nei.  Er du bitter for at typen din har vist interesse for  ei moden dame kanskje ?

Ellers er er samtykkende sex mellom voksne personer helt ok, enten alderforskjellen går den ene eller andre veien.  Vi lever tross alt i 2024 (snart 25).  Vi går i pride- tog og priser all verdens fri seksualitet, men heterosex der kvinnen er eldst er altså motbydelig og ekkelt ?? !!  🙄

Snart kommer han/hun som bruker å skrive; «tro hva den voksne sønnen din eller barnebarnet ditt vil si når de får vite om at du knuller yngre menn» 😆

Anonymkode: 3bf0e...0c1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (1 time siden):

Neida, det er hun som har vist interesse for han - selv om han har vært avvisende ovenfor henne og hun i tillegg er gift med en jevngammel mann selv. 

Har også opplevd andre "modne" (aka råtne) damer i 50-åra som prøver seg åpenlyst på han når vi er på fest... I ett tilfelle måtte vi bare forlate festen fordi det ble for ubehagelig å være der, med ei patetisk, desperat gammal kjerring som ikke kan å verken kle seg eller sminke seg til sin alder, og som ble en kåt 14åring når hun fikk for mye alkohol i seg. Opplever aldri sånt på fest med jevngamle eller yngre damer. De har mer respekt og filter enn disse damene som tror de fortsatt ser ut som 20åringer, og som gir blaffen i om de ødelegger hele festen bare de får strøket litt på en stor biceps... 

Damer som ligger med menn som kunne vært en sønn, er rett og slett ekle, ja. 

Det går forøvrig samme vei for menn også. Eldre mannfolk som prøver seg på meg er akkurat like ekle!! 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Neida, det er hun som har vist interesse for han - selv om han har vært avvisende ovenfor henne og hun i tillegg er gift med en jevngammel mann selv. 

Har også opplevd andre "modne" (aka råtne) damer i 50-åra som prøver seg åpenlyst på han når vi er på fest... I ett tilfelle måtte vi bare forlate festen fordi det ble for ubehagelig å være der, med ei patetisk, desperat gammal kjerring som ikke kan å verken kle seg eller sminke seg til sin alder, og som ble en kåt 14åring når hun fikk for mye alkohol i seg. Opplever aldri sånt på fest med jevngamle eller yngre damer. De har mer respekt og filter enn disse damene som tror de fortsatt ser ut som 20åringer, og som gir blaffen i om de ødelegger hele festen bare de får strøket litt på en stor biceps... 

Det går forøvrig samme vei for menn også. Eldre mannfolk som prøver seg på meg er akkurat like ekle!! 

Nå er jeg mann, men fullstendig enig! Selv vurderer jeg ikke damer som er mer en 5 år pluss eller minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"Griser" finns blandt begge kjønn, men du trenger ikke dra alle over en kam for det. Det blir like dumt som at jeg skulle påstå at unge jenter nå til dags er hjernedøde bimbos, selv om enkelte sånne finns. 

Skjønner at du er irritert, men la det ikke gå ut over en hel grruppe.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tretti år siden fikk jeg spørsmål om å ha faste møter med ei som var 14 år eldre. Jeg var redd for at hun ønsket mer enn det, og takket nei. Venninna hennes hadde en yngre elsker, og de snakket mye sammen. 

Nå i dag, med all kunnskap jeg har om pulevenner og den type forhold, så hadde jeg blitt med på det. 

Anonymkode: ca00f...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hagmaxxing trender blant unge menn har jo pågått en stund, og er vel ansett som normalt i disse dager. Helt greit synes jeg da både de unge mennene og "hagsene" får noe utav det.

Anonymkode: 8801d...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nei forteller det ikke, selv om jeg har lyst. Synes de har blitt gamle i hodet, så litt redd for å bli dømt. Er 58 har en elsker som er 20 år yngre. Truffet han med jevne mellomrom de siste tre årene.

Elsker? Som tatt ut av en bok fra femtitallet.

Anonymkode: 312cd...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Elsker? Som tatt ut av en bok fra femtitallet.

Anonymkode: 312cd...bcf

Pulevenn? Fuckfriend? Han er ihvertfall en meget dyktig elsker så derfor betegnelsen🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodbeforelong

Det fascinerer meg at de damene  som av ulike årsaker har sex med noen x antall år yngre, alltid får slengt noe dritt etter seg. 

Personlig gir jeg med blanke faen i hvem folk har sex med. 

Det er et trist fenomen at alle tråder på nettet av en viss størrelse, har innsalg av drittslenging og uvitende påstander. 

Jeg har skjønt at endel folk får utløp for sine stusselige tanker gjennom å poste anonyme primitive meldinger. Stusselig! 

Misunnelse og manglende kunnskap er en drepende miks! 

Endret av goodbeforelong
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dette er ikke mye. Jeg er 33 og gift med ei på 44. 2 barn. 

Hvor i alle dager er dette en eldre kvinne som knuller noen som er betydelig yngre? 😅

Anonymkode: a9862...787

«Dere damer på tja 40+ som knuller med en yngre pulevenn» sto det og det er en yngre pulevenn, så slutt å vær ufin på at dette ikke er «betydelig yngre». Var ikke snakk om det heller, det var snakk om yngre. 

og til deg som tror jeg er utro, det er ikke derfor jeg trenger alibi. Ikke alle er utro må du forstå. Klamydia og andre kjønnssykdommer kan du holde for deg selv. Greit å ikke dømme før man vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For tretti år siden fikk jeg spørsmål om å ha faste møter med ei som var 14 år eldre. Jeg var redd for at hun ønsket mer enn det, og takket nei. Venninna hennes hadde en yngre elsker, og de snakket mye sammen. 

Nå i dag, med all kunnskap jeg har om pulevenner og den type forhold, så hadde jeg blitt med på det. 

kanskje en tabbe at du sa nei, da? 

Anonymkode: 5b9d2...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

kanskje en tabbe at du sa nei, da? 

Anonymkode: 5b9d2...a48

Ikke verre enn at jeg gikk glipp av litt erfaring og moro. Jeg var på utkikk etter jevnaldrende kjæreste på den tiden, og fant henne noen måneder etter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

goodbeforelong skrev (14 timer siden):

Det fascinerer meg at de damene  som av ulike årsaker har sex med noen x antall år yngre, alltid får slengt noe dritt etter seg. 

Personlig gir jeg med blanke faen i hvem folk har sex med. 

Det er et trist fenomen at alle tråder på nettet av en viss størrelse, har innsalg av drittslenging og uvitende påstander. 

Jeg har skjønt at endel folk får utløp for sine stusselige tanker gjennom å poste anonyme primitive meldinger. Stusselig! 

Misunnelse og manglende kunnskap er en drepende miks! 

Nå var vel dette strengt tatt et spørsmål om de fortalte til venninner osv. om at de hadde en yngre pulevenn? Og akkurat det kan jo tenkes å bli et kleint problem for enkelte. Ei bestemor på 55-60 år kan jo ha flere barn og barne-barn? Tror du de blir veldig stolte om de får høre i nabolaget at ho puler på en som kunne vert på alder og kompis til deg som hennes barn? Må alt fortelles om liksom, hvorfor ikke ha ting for seg selv? Eneste jeg kan forstå ved å si slikt til folk må være behov for å skryte på seg at man er attraktiv for unge menn. Ikke mange har så perfekte kropper lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...