AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Min mormor fikk ødelagt en nydelig arvebibel. Jeg vil gjerne kjøpe en ny bibel av den gamle typen (ikke brukt). Bibelen hun hadde hadde gullkanter på sidene. Disse sidene hadde veldig tynne ark. Er det noen som vet hvor jeg kan få i tak i en slik? Tenker at dette er en fin julegave. Anonymkode: eff5c...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Din lokale bokhandler har nok et bredt utvalg😊 Anonymkode: 20681...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Bibelselskapet har et kjempeutvalg: https://bibel.no/ Her er for eksempel en klassiker med skinninnbinding, gullkanter og lesesnorer: https://bibel.no/nettbutikk/bibel-2024-svart-skinn-medium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Bibelselskapet har den varianten jeg antar du tenker på. Men husk at ny bibel = ny oversettelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Din lokale bokhandler har nok et bredt utvalg😊 Anonymkode: 20681...a2e Vi må kjøre i mange mil for å komme til den bokhandelen. Anonymkode: eff5c...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Daria skrev (1 minutt siden): Bibelselskapet har den varianten jeg antar du tenker på. Men husk at ny bibel = ny oversettelse. Det var dumt. Det er finere med den gamle oversettelsen. Anonymkode: eff5c...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var dumt. Det er finere med den gamle oversettelsen. Anonymkode: eff5c...2b1 Hvorfor? Hvilken oversettelse mener du? Anonymkode: 07acd...387 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Ta en tur innom et antikariat. Mye fint der. Anonymkode: 0ea3b...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det var dumt. Det er finere med den gamle oversettelsen. Anonymkode: eff5c...2b1 Hvis du går inn på Bibelselskapet og ser på utvalget deres, vil du finne ut at de har eldre utgaver også: https://bibel.no/nettbutikk/bibelen-1978-mellomstor-i-sort-skinn-bm 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Om du ikke får tak i akkurat hennes oversettelse i en pen utgave, kanskje du kan spørre hvilken oversettelse som er nærmest da? Det er vel 1930-utgaven hun har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå