Anne Mona Skrevet 17. november 2002 #1 Del Skrevet 17. november 2002 Litt sært, kanskje, men er det noen som har vært med på hage- eller planteturer og som de kan anbefale? Jeg drømmer om å vandre i fjellene i Sør-Afrika, kankje en hel uke, og bare gå med bøyd rygg og stirre ned i jorda. Men det blir vel med drømmen. Andre drømmereisemål? Eller realiserte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. november 2002 #2 Del Skrevet 17. november 2002 Litt kaldt for en sommerferie kanskje, men har du tenkt på Island eller Svalbard? Nå er ikke jeg noen botanikerspire selv, men hører at disse to øyene bugner av spesielle vekster. Det jeg selv har bitt meg merke i, er imidlertid fargefloret - blomsterprakten. Visste du forresten at det er botanisk hage både i Reykjavik og i Akureiri på Island? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2002 #3 Del Skrevet 18. november 2002 Hva med Madeira? Er kjent for utrolig mange typer blomster, både i naturen og på blomstermarkedene. Fint å dra dit på vinteren. Vet ikke om det blir arrangert spesielle turer dit, utenom vanlig charter. Pent er det iallefall der, tror blomstringer er som finest i mars.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå