Gå til innhold

Alle vet at han flørter med andre, bortsett fra dama

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjip situasjon. Jeg jobber med familier innen barneidrett, og fant nettopp ut at faren til et av barna jeg er trener til har sendt meldinger med eksplisitt innhold til mange damer i området.

Dama hannes er så utrolig koselig, og virker så stolt over familien sin. Hjertet mitt knuser på hennes vegne. Jeg kjenner til flere som har mottatt meldinger fra han, men ingen tør å vær solidarisk nok til å fortelle denne stakkars dama at mannen hennes er et rasshøl. Jeg bobler over av sinne og avsky, jeg hadde følt meg så liten og dårlig om jeg var i hennes sko. Når alle vet men ingen sier ifra. 

Jeg nekter å ha noe med denne mannen å gjør, så lenge han går bak hennes rygg. Fordi jeg blir så forbanna på folk som er utro på en slik utspekulert måte. Så dette er vanskelig…

Hvordan håndterer man en slik situasjon? Jeg har ikke screenshots, eller andre håndfaste bevis på saken, og kjenner ikke ho godt nok til å kunne slå av en prat. Og jeg skyr drama, så vil ikke dra folk inn i saken ved å nevne navn. Skulle ønske jeg aldri hadde fått vite dette! Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjør… hjelp

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør noe som helst. Dette er for langt unna til at du skal begynne å røre i gryta.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
visp skrev (3 minutter siden):

Ikke gjør noe som helst. Dette er for langt unna til at du skal begynne å røre i gryta.

Vispe i bollen da? 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lucylie skrev (6 minutter siden):

Vispe i bollen da? 

:) Nei, men han er jo en dritt, men kan garantere at dama vet dette allerede, eller får vite det snart. 

Skrevet
Lucylie skrev (23 minutter siden):

Kjip situasjon. Jeg jobber med familier innen barneidrett, og fant nettopp ut at faren til et av barna jeg er trener til har sendt meldinger med eksplisitt innhold til mange damer i området.

Dama hannes er så utrolig koselig, og virker så stolt over familien sin. Hjertet mitt knuser på hennes vegne. Jeg kjenner til flere som har mottatt meldinger fra han, men ingen tør å vær solidarisk nok til å fortelle denne stakkars dama at mannen hennes er et rasshøl. Jeg bobler over av sinne og avsky, jeg hadde følt meg så liten og dårlig om jeg var i hennes sko. Når alle vet men ingen sier ifra. 

Jeg nekter å ha noe med denne mannen å gjør, så lenge han går bak hennes rygg. Fordi jeg blir så forbanna på folk som er utro på en slik utspekulert måte. Så dette er vanskelig…

Hvordan håndterer man en slik situasjon? Jeg har ikke screenshots, eller andre håndfaste bevis på saken, og kjenner ikke ho godt nok til å kunne slå av en prat. Og jeg skyr drama, så vil ikke dra folk inn i saken ved å nevne navn. Skulle ønske jeg aldri hadde fått vite dette! Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjør… hjelp

Si det til henne. Ikke vær feig som alle de andre er.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Siden du er trener til et av barna hans så hadde jeg ikke vært den som sa noe til henne. Hvis det er slik at de kanskje har åpent forhold og han kan prate med andre så vil de oppfatte deg som en som prøver å ødelegge familien og de vil føle det da blir ubehagelig å ha deg som trener for sitt barn. Selv om det er han som gjør noe idiotisk, men man vet aldri hva som skjer bak fire vegger. 
Kjenner du en av de han sender mld til godt? Jeg hadde heller forsøkt å få en av de som har fått melding til å si i fra til dama hans, de har til og med bevis.

Men du burde ikke være den som sier det med tanken på den rollen du  har til barnet deres. 

Anonymkode: b4b7d...ced

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
askjiir skrev (2 timer siden):

Si det til henne. Ikke vær feig som alle de andre er.

Enig!

Anonymkode: dc747...922

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Finnes mange spesielle folk, typer forhold, avtaler osv...

Du skriver at han går bak ryggen hennes?

Sikker på at han ikke har fått hennes aksept til å kontakte andre kvinner?

Anonymkode: ae580...c19

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finnes mange spesielle folk, typer forhold, avtaler osv...

Du skriver at han går bak ryggen hennes?

Sikker på at han ikke har fått hennes aksept til å kontakte andre kvinner?

Anonymkode: ae580...c19

Da får han spørre henne om de har et åpent forhold hvor han har lov til å sende dickpics til damer som han gjør.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av askjiir
Skrevet

Dersom du får melding fra ham, kan du videresende til henne, evt med beskjed om at han må ha sendt feil. Da er kona advart, men ikke ydmyket. 

Anonymkode: 87157...bb8

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor fant du ut av det? Hvordan vet du at det er sant? Hvorfor bryr du deg om du ikke har tenkt å gjøre noe? 

Jeg synes du burde konfrontere han fyren og informere han om hvilke rykter disse damene sprer om han til deg. Det er jo han ryktene handler om, så da er det vel rett og rimelig at noen gjør han oppmerksom på det. 

Anonymkode: 1d598...25f

Skrevet

Overskriften din er feil. Å sende dicpics er ikke å flørte. Det er å sjikanere. Jeg gikk inn i tråden for å si at flørting er jo uskyldig krydder i hverdagen. Men det er ikke det som foregår her. 

• Nyttig 3
Skrevet
Hulderen skrev (8 minutter siden):

Overskriften din er feil. Å sende dicpics er ikke å flørte. Det er å sjikanere. Jeg gikk inn i tråden for å si at flørting er jo uskyldig krydder i hverdagen. Men det er ikke det som foregår her. 

Ts skriver da ingenting om dickpics…

Anonymkode: 87be7...402

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts skriver da ingenting om dickpics…

Anonymkode: 87be7...402

Jeg leste da tydelig dicpics? Men ser nå at det ikke var TS, men en av de andre som skrev det. Som nå har slettet innlegget sitt. 

Skrevet

Hvorfor skal DU gjøre noe som helst? 

I slike situasjoner tror kvinner ofte at de er så altruistiske og gjør en god gjerning når de skal «avsløre mannens ugjerninger». Men faktumet er at dere bare elsker dramatikken. Og dere elsker å kunne stappe kjepper i hjulene på menn. Antageligvis fordi dere selv ikke har blitt viet oppmerksomhet.

Anonymkode: db061...a65

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dersom du får melding fra ham, kan du videresende til henne, evt med beskjed om at han må ha sendt feil. Da er kona advart, men ikke ydmyket. 

Anonymkode: 87157...bb8

Det eneste man oppnår med å sende noe til kona er dramatikk. Men det er jo det kvinner er ute etter å lage.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvorfor skal DU gjøre noe som helst? 

I slike situasjoner tror kvinner ofte at de er så altruistiske og gjør en god gjerning når de skal «avsløre mannens ugjerninger». Men faktumet er at dere bare elsker dramatikken. Og dere elsker å kunne stappe kjepper i hjulene på menn. Antageligvis fordi dere selv ikke har blitt viet oppmerksomhet.

Menn stikker kjepper i egne hjul med kjip oppførsel som skaper et drama folk må ta stilling til. Å få oppmerksomhet fra en som ydmyker kona si på denne måten er 0 kvinners drøm. Merkelig påstand. 

Anonymkode: e4c49...cdd

• Liker 3
Skrevet

Hvis målet er å få slutt på dette, bør en av mennene med høy autoritet i omgangskretsen ta en prat med han på tomannshånd.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Nymerïa skrev (1 time siden):

Hvis målet er å få slutt på dette, bør en av mennene med høy autoritet i omgangskretsen ta en prat med han på tomannshånd.

Dere liker å gjøre det komplisert. Nordmenn er noen puslete og introverte molboer. Si det til damen, end of story.

Endret av askjiir
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...