AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Skrevet 17. desember 2024 Jeg får stadig snapper med lydklipp som ikke er musikk, men klipp fra morsomme TV-program, komikere osv. Men jeg finner ikke ut hvor disse er? På "Legg til lyd" finner jeg bare musikk. Hjelp! Anonymkode: da4b5...23e
Kålrota Skrevet 17. desember 2024 #2 Skrevet 17. desember 2024 Det er ikke en Snapchat pluss-funksjon, da?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #3 Skrevet 17. desember 2024 Kålrota skrev (22 minutter siden): Det er ikke en Snapchat pluss-funksjon, da? Kanskje det 🤔 Anonymkode: da4b5...23e
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Skrevet 11. mars Det er klipp som folk har spilt inn selv - så om du skal bruke de konkrete klippene, må du se en video som bruker lyden, trykke på navnet på lyden "bruk lyd". For å finne den konkrete lyden, må du vite hva mennesket som spilte inn lyden har kalt lyden, og det er ofte bare en emoji eller lignende. Eller så kan du spille inn ditt eget klipp. Anonymkode: 534c8...6de 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Dette lurer jeg å på. Har det noe å si hva slags telefon man har? Ser folk sender morsomme små kommentarer o.l, på norsk. Men prøver jeg å søke, så finner jeg kun musikk, ikke lydspor... Må da gå ann å lete etter sånt selv, ikke bare stjele det andre har brukt før deg?? Anonymkode: 35893...a35
AnonymBruker Skrevet 25. juli #8 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette lurer jeg å på. Har det noe å si hva slags telefon man har? Ser folk sender morsomme små kommentarer o.l, på norsk. Men prøver jeg å søke, så finner jeg kun musikk, ikke lydspor... Må da gå ann å lete etter sånt selv, ikke bare stjele det andre har brukt før deg?? Anonymkode: 35893...a35 Som jeg skrev, det er egne mennesker som har spilt inn/laget til disse lydklippene på snapchat! Når du ser en snap som har lyden du liker, må du trykke på lyden (øverst på skjermen eller den lille firkanten med som viser navnet på lyden) og lagre den om du vil bruke den på egenhånd!! Du finner dem ikke ved å søke, fordi de ofte har navn som er emojier eller lignende... Anonymkode: 534c8...6de 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #9 Skrevet 25. juli Du ka lage dem selv ja , men vet bare hvordan på iPhone . Du kan også lagre fra andre ved å holde på lyden . Anonymkode: ed046...fe5
AnonymBruker Skrevet 25. juli #10 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ka lage dem selv ja , men vet bare hvordan på iPhone . Du kan også lagre fra andre ved å holde på lyden . Anonymkode: ed046...fe5 Er veldig rett frem på både android og iphone. Helt lik fremgangsmåte. Anonymkode: 534c8...6de 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli Skjønner det fremdeles ikke. Ett eksempel Jefferson-Bombet horhouse.. Fikk snap, lagret lyd. Lyden heter Jefferson-Bombet horhouse,men om jeg søker dette, så finnes det ikke. Det finnes ingen lydklipp! Men,ja..jeg finner lyden på Mine lyder. Men rart det ikke er søkbart? Lydklipp har eget bilde gul-grønn-blå lydbølge. Finner ikke ett eneste sånn lydbølge når jeg søker i noten...🤯 Anonymkode: 35893...a35 1
Bronto Skrevet 29. juli #12 Skrevet 29. juli Ja det burde vært mulig å søke opp. Men det er det ikke. Ikke slik du ønsker. Kun de du selv har lagret. Men om man sender snapchat utviklerene forespørsel om det, er jeg redd det kun blir en sånn pluss greie. Noe man må betale for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå