AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Skrevet 17. desember 2024 Hei alle. Jeg fikk her om dagen om dagen en melding fra en kollega der hun sier at hun er blitt veldig glad i meg på den korte tiden vi har jobbet i lag og at hun trives utrolig godt sammen med meg med påfølgende 🥺 emoji. Vi har hatt det veldig fint sammen på jobb og har veldig bra kjemi tross aldersforskjell.. Jeg svarer ganske kort tilbake «takk det samme». Men måtte jo også spørre dagen etterpå om det var noe vi måtte prate om eller ikke. Der blir svaret at jeg skal ikke tenke på det at det ikke var noe. Tror dere hun tok det som en avvisning eller bare noe kollegialt som kanskje ble litt mye?? Anonymkode: 25f4f...462 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Skrevet 17. desember 2024 Ja, spesielt når du sier «er det noe vi må snakke om» høres ut som du syntes det var et problem. Er du eller henne i forhold eller single? Anonymkode: 8e739...7c6 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #3 Skrevet 17. desember 2024 Er noen av dere i et forhold? Har du følelser for henne? Anonymkode: 776d0...06f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #4 Skrevet 17. desember 2024 Ja, hun tok det nok som en avvisning. Er du interessert i henne på romantisk vis? Elller seksuelt? Anonymkode: fc259...cd5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #5 Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, spesielt når du sier «er det noe vi må snakke om» høres ut som du syntes det var et problem. Er du eller henne i forhold eller single? Anonymkode: 8e739...7c6 Hun er i forhold. Ble litt tatt på sengen når hun kom med mitt i en samtale på tekst… Anonymkode: 25f4f...462
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #6 Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er noen av dere i et forhold? Har du følelser for henne? Anonymkode: 776d0...06f Hun er i et forhold. Jeg er usikker på følelsene mine, men definitivt sjarmert ja, siden jeg også sitter med veldig dårlig samvittighet så vil jeg kanskje tro det er noe ja. Anonymkode: 25f4f...462
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #7 Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, hun tok det nok som en avvisning. Er du interessert i henne på romantisk vis? Elller seksuelt? Anonymkode: fc259...cd5 Jeg sitter jo også med en følelse av at det kunne være kollegialt, men får det ikke helt å stemme at man sier man er blitt veldig glad i deg til en eldre mannlig kollega. Hvordan følelser er vanskelig å sette fingeren på, men det er mere romantisk en seksuelt. Anonymkode: 25f4f...462
Tvist Skrevet 17. desember 2024 #8 Skrevet 17. desember 2024 Hvis hun er i et forhold, trenger du ikke tenke mer på det, da er hun jo uansett uaktuell. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #9 Skrevet 17. desember 2024 Synes det er rart av henne å sende en sånn melding som kan mistolkes helt, når hun er i et forhold. Tankeløst. Anonymkode: e2bda...6f9 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #10 Skrevet 17. desember 2024 Tvist skrev (10 minutter siden): Hvis hun er i et forhold, trenger du ikke tenke mer på det, da er hun jo uansett uaktuell. Er jo det, men om det var ment mere en bare for å være hyggelig så liker jeg bare ikke måten jeg svarte på som var kort, var ikke ufin med kanskje litt følelsesløs. Anonymkode: 25f4f...462
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #11 Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Synes det er rart av henne å sende en sånn melding som kan mistolkes helt, når hun er i et forhold. Tankeløst. Anonymkode: e2bda...6f9 Nå vet jeg jo ikke hva hun mente med meldingen, var det for å være hyggelig eller lå det noe mer bak. Men hun jeg skal glemme det og at det ikke var noe, så det skal jeg respektere. Men var ikke meningen å være totalt avvisende om hun oppfattet det slik. For var det en innrømmelse, så fikk hun den kanskje litt midt i trynet. Hun er en utrolig fin person, så uansett var det godt ment. Anonymkode: 25f4f...462
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #12 Skrevet 17. desember 2024 Hvor gammel er hun? Kom det ut av det blå eller var det i en kontekst som tilsier at det var "jeg setter pris på deg som kollega"? Det kan ha vært helt uskyldig, men... Siden hun er i et forhold og sa det ikke var noe, så gjør du ingenting. Ikke nå, ikke senere. Tolk det som at hun synes du er en god kollega og oppfør deg som en god kollega som er profesjonell både på jobb og utenom. Anonymkode: f5dab...048 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #13 Skrevet 17. desember 2024 Takk. Hun betydelig yngre en meg og forholdsvis ung. Jeg er såpass mye eldre en henne at derfor jeg stusser på det hun sa. Det var ikke liksom ikke noe sammenheng mellom det i samtalen og det hun sa. Skal sies at vi har hatt mye kontakt via tekst i fritiden samt når vi er på jobb, ikke noe overdrevet, men rett og slett bare veldig veldig hyggelig. Men jeg har tenkt å la deg ligge, vil hun ta det opp så får hun lov til det. Alt på hennes premisser. igjen takk. Anonymkode: 25f4f...462
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #14 Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk. Hun betydelig yngre en meg og forholdsvis ung. Jeg er såpass mye eldre en henne at derfor jeg stusser på det hun sa. Det var ikke liksom ikke noe sammenheng mellom det i samtalen og det hun sa. Skal sies at vi har hatt mye kontakt via tekst i fritiden samt når vi er på jobb, ikke noe overdrevet, men rett og slett bare veldig veldig hyggelig. Men jeg har tenkt å la deg ligge, vil hun ta det opp så får hun lov til det. Alt på hennes premisser. igjen takk. Anonymkode: 25f4f...462 Hvorfor har dere hatt mye kontakt over tekst i fritiden? Hun er i forhold og er veldig mye yngre enn deg, så det er uansett uaktuelt å leke med tanken på noe annet enn normal vennlighet mellom kolleger (her håper jeg du står støtt uansett hva hun tenker om saken). Svaret ditt var helt greit og et passende svar til en mye yngre, opptatt kollega som sendte en melding hvor intensjonen bak meldingen er noe vag. Legg det bak deg. La tvilen komme henne til gode. Det kan være at hun ser på deg som en stødig mentor/farsfigur og virkelig setter pris på at du har gjort arbeidsplassen til en trivelig, positiv plass. Men, det er ikke dumt å være litt obs på fremtidige "fremstøt", sånn i tilfelle. Da bør du være veldig tydelig på at det ikke er aktuelt. Anonymkode: c0059...a9e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #15 Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor har dere hatt mye kontakt over tekst i fritiden? Hun er i forhold og er veldig mye yngre enn deg, så det er uansett uaktuelt å leke med tanken på noe annet enn normal vennlighet mellom kolleger (her håper jeg du står støtt uansett hva hun tenker om saken). Svaret ditt var helt greit og et passende svar til en mye yngre, opptatt kollega som sendte en melding hvor intensjonen bak meldingen er noe vag. Legg det bak deg. La tvilen komme henne til gode. Det kan være at hun ser på deg som en stødig mentor/farsfigur og virkelig setter pris på at du har gjort arbeidsplassen til en trivelig, positiv plass. Men, det er ikke dumt å være litt obs på fremtidige "fremstøt", sånn i tilfelle. Da bør du være veldig tydelig på at det ikke er aktuelt. Anonymkode: c0059...a9e Vi har hatt en god kjemi både på og utenfor jobb, kan vell si det sånn at det har vært noen kommentarer/fremstøt som er av en ikke kollegial sort, ingenting alvorlig, men nok til at jeg stilte meg selv spørsmålet når hun sa det hun sa. Jeg tar til meg det du sier, virkelig! Anonymkode: 25f4f...462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå