Gå til innhold

HCG verdi dag 11 etter innsett av 5dagers

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kom så langt i ivf løypa som positiv hcg test. Jeg målte på dag 11 (da dag 9 var lørdag, det e det som e visst vanlig på riksen) 

HCG verdi var på 193. Sykepleieren var dritfornøyd. Jeg hadde vært også det hvis det var dag 9 og ikke 11....

Symptomene har så å si forsvunnet (har hat ømme pupper fram til dag 9-10) Jeg vet at eneste jeg kan gjøre er å vente, riksen mener et trengs ikke en ny test men jeg skal ta det hos fastlegen for å se stigning.

Vet ikke helt. Orker ikke dette. Lurte bare på om noen har vært i lignende situasjon. 

Anonymkode: bf61e...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klinikken jeg var hos testa på dag 10, og ville ha et nivå over 100. Du har jo nesten 100 på dag 10 om vi regner ca dobling per 48 timer. Jeg ville ikke vært veldig bekymra om jeg var deg. Jeg målte 26 og 46 på dag 10, og det ble sa. Du er jo milevidt høyere enn det. Jeg lykkes to ganger også, da med høyere verdier. 

Anonymkode: 572ad...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Klinikken jeg var hos testa på dag 10, og ville ha et nivå over 100. Du har jo nesten 100 på dag 10 om vi regner ca dobling per 48 timer. Jeg ville ikke vært veldig bekymra om jeg var deg. Jeg målte 26 og 46 på dag 10, og det ble sa. Du er jo milevidt høyere enn det. Jeg lykkes to ganger også, da med høyere verdier. 

Anonymkode: 572ad...06c

Takk for svaret ditt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (23 minutter siden):

Du har superfint tall! 

Min klinikk sier de vil se over 100 på dag 15dpo.

Takk for svaret! jeg har googla meg inn på alle forums og virket som folk har høyere tall, men det e jo også utrolig mange som ikke målet hcg men bre lever etter positiv test, så hvem vet hva er egentlig gjennomsnittlig.....prøver å fortelle megselv alt mulig rart nå for å holdet ut ehehhe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både dag 9 og 11 er tidlig. De fleste andre offentlige klinikker tester dag 14 og vil da ha over 150.   Så tallene over det tidligere er jo bra. 

Tallet i seg selv sier ikke så mye - det er hvordan det stiger som er viktig sånn sett og indikerer hvor bra det er. Man kan ha høyere tall tidlig som går galt, eller lavere tall som går bra. 

Ta det dag for dag. Ikke overanalyser og pust med magen! 

Anonymkode: 48631...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Både dag 9 og 11 er tidlig. De fleste andre offentlige klinikker tester dag 14 og vil da ha over 150.   Så tallene over det tidligere er jo bra. 

Tallet i seg selv sier ikke så mye - det er hvordan det stiger som er viktig sånn sett og indikerer hvor bra det er. Man kan ha høyere tall tidlig som går galt, eller lavere tall som går bra. 

Ta det dag for dag. Ikke overanalyser og pust med magen! 

Takker! Jeg skrev feil tror jeg. Jeg testet 11 dager etter innsett av 5 dagers embryo, dvs 16dpo. De fleste klinikkene tester 14dpo, du har rett og da e mitt tall litt for lavt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takker! Jeg skrev feil tror jeg. Jeg testet 11 dager etter innsett av 5 dagers embryo, dvs 16dpo. De fleste klinikkene tester 14dpo, du har rett og da e mitt tall litt for lavt

Klinikkene tester ikke 14 dpo.. De tester 14 dager etter innsett.. Så antall dpo man da er vil variere etter hvor gammelt embryoet var ved innsett og når innsettet var.   Tallet ditt er fremdeles helt innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Klinikkene tester ikke 14 dpo.. De tester 14 dager etter innsett.. Så antall dpo man da er vil variere etter hvor gammelt embryoet var ved innsett og når innsettet var.   Tallet ditt er fremdeles helt innafor.

Sniker inn her; Riksen tester faktisk 14 dpo, med mindre den dagen faller i helg. Man tar blodprøve 9 dager etter innsett av blastocyst, 11 dager etter innsett av tredagers osv. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venterpåregnbuen skrev (På 18.12.2024 den 18.52):

Sniker inn her; Riksen tester faktisk 14 dpo, med mindre den dagen faller i helg. Man tar blodprøve 9 dager etter innsett av blastocyst, 11 dager etter innsett av tredagers osv. 

Ja Riksen gjør - men ikke alle andre ;) Riksen gjør alt annerledes enn de andre offentlige klinikkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 21.39):

Takk for svaret! jeg har googla meg inn på alle forums og virket som folk har høyere tall, men det e jo også utrolig mange som ikke målet hcg men bre lever etter positiv test, så hvem vet hva er egentlig gjennomsnittlig.....prøver å fortelle megselv alt mulig rart nå for å holdet ut ehehhe

Jeg målte aldri hcg med mine. Positiv test og feiringa startet. 

Anonymkode: 339b0...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...