Gå til innhold

Arbeidsplassen suger krefter ut av meg så jeg makter ikke være på kontoret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har mistrivdes over lengre tid. Flere kollegaer som ikke kan stoles på og føler meg ikke ivaretatt av leder. Har i tillegg en jobb der arbeidsoppgavene plutselig flyter over fra 0 til 100 på kort tid, så om man ikke er på ballen asap på alt hele tiden, så flyter det fort over. Er bare meg som har min rolle og kan ta dette. I jobbens natur har jeg mulighet til å jobbe hjemmefra men ender fort med at jeg bare ikke orker når jeg kommer hjem, for arbeidsplassen bare suger kreftene ut av meg så jeg blir motløs og drittlei. Så i praksis blir det noen ganger korte dager. Jeg VIL jobbe og jeg elsker å jobbe med det som er mitt kompetanseområde, men kjenner meg bare helt tappet for ork. Prøver å søke meg vekk men det finnes ikke så mye relevant. 

Noen som har hatt det lignende og kan dele noen erfaringer? 

Anonymkode: 6e8f0...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er livet ditt utenfor jobben?

Spiser du bra, trener og har bra forhold til familie og venner og ryddig økonomi?

Dette er også ting som har stor innvirkning på trivsel i eget liv, og hvilken kapasitet du har i jobben.

Jeg var lei og mye sliten, men tok meg i nakken og begynte å trene fast for 8 år siden. Og det har gjort en enorm skilnad for meg, ting både på jobb og privat går mye lettere (både mentalt og fysisk) nå som jeg er I brukbar form og har grei kondis.

Det kan være enkelt å skylde på at jobben er dritt, men enkelte ganger kan det være forhold utenfor også som kan ha innvirkninger på hvordan du trives.

Anonymkode: 1eaa6...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...