AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Del Skrevet 17. desember 2024 Hei, testet negativt idag 11 dpo, innsett av fryst blasto forrige uke. Er alt håp ute? Noen som har testet positivt senere? Forrige gang jeg var gravid, endte i SA, testet jeg positivt på dette tidspunkt. Anonymkode: 73828...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Del Skrevet 17. desember 2024 Hm... Det er ikke helt lovende nei. Helt blankt? I morgen har du nok svaret. Anonymkode: ea33d...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka12 Skrevet 18. desember 2024 #3 Del Skrevet 18. desember 2024 Ja helt blenda. Idag var det en supersvak strek. Jeg tenker det kanskje ikke er et så godt tegn at den er så svak så sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 18. desember 2024 #4 Del Skrevet 18. desember 2024 filifjonka12 skrev (På 18.12.2024 den 7.45): Ja helt blenda. Idag var det en supersvak strek. Jeg tenker det kanskje ikke er et så godt tegn at den er så svak så sent Ekspander Har du bilde? Når er IKM? Om det er en svak strek så er den jo positiv, må bare vente eventuelt og se om hCG stiger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #5 Del Skrevet 18. desember 2024 filifjonka12 skrev (På 18.12.2024 den 7.45): Ja helt blenda. Idag var det en supersvak strek. Jeg tenker det kanskje ikke er et så godt tegn at den er så svak så sent Ekspander Nja.. Det er ikke sikkert. Test igjen i morgen. I løpet av de neste dagene bør streken bli tydelig Anonymkode: ea33d...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #6 Del Skrevet 18. desember 2024 Alt håp er ikke ute nei. Når er egentlig test dag? Hvor mange dager var embryoet ved innsett? Svak strek i dag er jo positiv strek og en endring fra i går som igjen da er positivt. Hvor tydelig streken er kan ikke si noe om det ender i baby eller ikke. Testene har ulike mengder fargestoff og mengden hcg i urinen er variabel. Anonymkode: fb0b1...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå