AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg blir så irritert over folk som jobber i butikker og som "bare jobber her", og når man spør dem om noe så vet de ingenting eller så svarer de feil, og jeg tror ikke at alle kan være vikarer og ansatt kun for én dag. I dag ringte jeg kundeservice til en dyrebutikk for å spørre om smaksgaranti og bytting av for, og fortalte hvilket for jeg hadde kjøpt. Jeg forventer ikke at vedkommende kjenner til alle fortypene i hode, men hun sa jeg ikke fikk bytte fordi det var veterinærfor. Jeg sa at jeg var ganske sikker på at det ikke var veterinærfor, men damen ga seg ikke. Til slutt googlet jeg foret, og det var ikke var veterinærfor. Jeg spurte damen om hun hadde vært inne på på "min profil" i nettbutikken for å se hva jeg hadde kjøpt, men det hadde hun ikke. Etter mye frem og tilbake oppdaget hun at jeg hadde rett, men kun etter at jeg ba henne gå inn på min kundeprofil. Var på en butikk for å kjøpe julelys med timer, og jeg spurte spesifikt om det var timer siden det ikke stod på pakken, og ekspeditøren sa at det var det. Da jeg kom hjem og fikk åpnet pakken så jeg at det ikke var timer, og nå må jeg ta bussen 30 min tilbake for å bytte. Kjøpte blomster i en blomsterbutikk til min tante som er på sykehus, og ekspeditøren sa jeg hadde 5 dagers garanti på blomstene. Etter to- tre dager krympet flere av blomstene inn, og jeg tok med buketten tilbake til butikken og sa jeg ønsket å bytte til noen friske. Fikk vite at akkurat de blomstene jeg hadde kjøpt var på tilbud (249,-) så de var det ikke garanti på. Var på Extra og spurte om de hadde tynnribbe, og to som jobbet der "visste ikke", "trodde ikke" og "antok de ikke hadde". Jeg spurte om de kunne sjekke, men det kunne de ikke for da var de plutselig skråsikker på at det var tomt. Jeg kom på på vei ut av butikken at jeg måtte ha frossen brokkoli og gikk til grønnsaksdisken, og fant da tynnribbe i disken ved siden av... 🤨 Anonymkode: 6208c...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Del Skrevet 17. desember 2024 Har dere ikke lignende opplevelser? Ts Anonymkode: 6208c...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå