Mann 53 Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Kanskje det er jeg som ikke forstår (M53, skilte meg og datet i 2 år). Men, hvorfor er ikke snille menn så attraktive? Blir vi for kjedelige? Når en mann både er snill, tar stor del av hus&hjem (faktisk ser hva som må/skal gjøres), er forutsigbar, trofast, åpen og kjærlig - da forsvinner all spenning? Skal ikke si jeg har stort empirisk grunnlag 😅, men opplever at det ikke er nok. Opplever at dere kvinner også vil ha det litt uforutsigbare, tøffe og "høye og mørke". Jeg vet det er veldig feil å si - og at det blir å generalisere veldig - men en mann som er veldig godt vandt med å være på byen, sjekke og forføre er mye mer attraktiv enn den (les jeg) trofaste, snille og kjærlige. Fra en mann til den som gidder å lese: det oppleves som ganske så vanskelig balanse å få til 🤣 - å være begge deler. Kanskje jeg dater feil damer? Eller hvordan er dette? Fortell meg og jeg skal prøve å forstå. Endret 3 timer siden av Mann 53 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Lykke til, du kommer til å få mye stygge kommentarer fra damene her inne Anonymkode: ff221...fd0 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg oppfatter meg som snill. Gjør det som trengs å gjøres hjemme. Prøver å være romantisk. Tar vare på de rundt meg. Men det er ikke nok til varig forhold. Har masse venninner, men egenskapene mine passer best i friendzone. Har bare akseptert at slik er det. Hilsen mann 50 litt tynn i håret og et par cm under snittet. Anonymkode: 52fa2...c96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Fordi de aller fleste menn som omtaler seg som snille menn er faktisk snille. Anonymkode: eb12e...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi de aller fleste menn som omtaler seg som snille menn er faktisk snille. Anonymkode: eb12e...d87 * Færreste Anonymkode: eb12e...d87 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Mann 53 skrev (6 minutter siden): dere kvinner Vi er individer, det finnes ikke one man fits all. Det du lister opp er gode egenskaper, men også selvfølgeligheter i et godt forhold. For øvrig er egendefinerte snille menn ikke alltid fullt så snille som de selv tror, men det er en annen diskusjon. Anonymkode: eac9b...f81 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Snille menn er kjempe attraktivt, men ikke dersom det går over i at man lar seg tråkke på. Det er vel mest umodne kvinner og ungjenter som ønsker "bad boys". Anonymkode: c1011...9bc 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Mann 53 skrev (11 minutter siden): Kanskje det er jeg som ikke forstår (M53, skilte meg og datet i 2 år). Men, hvorfor er ikke snille menn så attraktive? Blir vi for kjedelige? Når en mann både er snill, tar stor del av hus&hjem (faktisk ser hva som må/skal gjøres), er forutsigbar, trofast, åpen og kjærlig - da forsvinner all spenning? Skal ikke si jeg har stort empirisk grunnlag 😅, men opplever at det ikke er nok. Opplever at dere kvinner også vil ha det litt uforutsigbare, tøffe og "høye og mørke". Jeg vet det er veldig feil å si - og at det blir å generalisere veldig - men en mann som er veldig godt vandt med å være på byen, sjekke og forføre er mye mer attraktiv enn den (les jeg) trofaste, snille og kjærlige. Fra en mann til den som gidder å lese: det oppleves som ganske så vanskelig balanse å få til 🤣 - å være begge deler. Kanskje jeg dater feil damer? Eller hvordan er dette? Fortell meg og jeg skal prøve å forstå. Kjedelige mennesker er drepen for spenningen. Hvis du er en som sitter foran TV-en de fleste kveldene og "går tur" i helgene, så hjelper det ikke at du er snill. Anonymkode: 99abf...298 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor går du ut fra noe som ikke stemmer? Jeg synes kjæresten er attraktiv. Han steller sitt eget hus, lager mat og er åpen, omsorgsfull og kjærlig mot meg. Han har ikke hår, det bryr jeg meg ikke om. Jeg bryr meg om at han er snill. Anonymkode: 455fa...3e4 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Ja, jeg tror du dater feil damer. Anonymkode: 29f0e...c12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Mann 53 skrev (12 minutter siden): Kanskje det er jeg som ikke forstår (M53, skilte meg og datet i 2 år). Men, hvorfor er ikke snille menn så attraktive? Blir vi for kjedelige? Når en mann både er snill, tar stor del av hus&hjem (faktisk ser hva som må/skal gjøres), er forutsigbar, trofast, åpen og kjærlig - da forsvinner all spenning? Skal ikke si jeg har stort empirisk grunnlag 😅, men opplever at det ikke er nok. Opplever at dere kvinner også vil ha det litt uforutsigbare, tøffe og "høye og mørke". Jeg vet det er veldig feil å si - og at det blir å generalisere veldig - men en mann som er veldig godt vandt med å være på byen, sjekke og forføre er mye mer attraktiv enn den (les jeg) trofaste, snille og kjærlige. Fra en mann til den som gidder å lese: det oppleves som ganske så vanskelig balanse å få til 🤣 - å være begge deler. Kanskje jeg dater feil damer? Eller hvordan er dette? Fortell meg og jeg skal prøve å forstå. Jeg kan bare snakke for meg selv. En snill mann er veldig attraktivt for min del. Derimot er jeg skeptisk til en mann som hevder at han er snill... 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi de aller fleste menn som omtaler seg som snille menn er faktisk snille. Anonymkode: eb12e...d87 Det er den lette utveien folk her bruker når de blir stillt til veggs angående dette. Endret 2 timer siden av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 53 Skrevet 2 timer siden Forfatter #13 Del Skrevet 2 timer siden Hehe..det er jeg helt enig i. Er super-aktiv, god jobb og ser veldig sjelden på TV 😆 Superromantisk - og som en konsekvens av det - "litt" intens kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tror jeg alt i alt er en ganske snill mann, selv om jeg ikke ville brukt betegnelsen selv uten dette oppsparket. Har inntrykk av at det første tegnet på at man ikke er så snill ofte er at man selv omtaler seg som snill. Men jeg er i hvert fall ganske stille og rolig og tilbyr nok stabilitet og forutsigbarhet mer enn spenning, og jeg har aldri vært særlig bråkete eller tatt mye plass sosialt. Jeg kjenner meg ikke særlig igjen i at kvinner, i hvert fall etter fylte 25-30, taper interesse og søker seg bort fra oss litt dølle og samtidig ganske trygge. Det var vanskelig frem til midten eller slutten av 20-årene for min del, og jeg har aldri vært særlig aktuell for kortvarig moro og spenning. Men etter fylte 30 opplever i hvert fall jeg at de litt mer både uspennende og stødige trekkene har blitt belønnet med langt større interesse. Kjærestene mine og jeg har i praksis, i takt med økt trygghet i forholdet, gjerne endt opp med å gradvis sive mer og mer inn i litt tradisjonelle mønstre i dynamikken oss imellom. Hun liker meg jo som mann og liker mine mannlige trekk, inkludert at jeg er litt mer tøff og besluttsom enn henne. Men jeg opplever virkelig ikke at det å være "forutsigbar, trofast, åpen og kjærlig" - i den grad jeg kan beskrive meg selv som det - gjør at damer mister interessen. Ikke nå i litt mer voksen alder. Anonymkode: 09016...f90 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Det er veldig attraktivt at en mann viser omsorg for barn, dyr, fremmede og ikke minst dama si. Det er ikke uten grunn til at vi på 90-tallet gikk med t-skjorter med halvnakne menn som holdt opp valper og kattunger. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Mann 53 skrev (18 minutter siden): Kanskje det er jeg som ikke forstår (M53, skilte meg og datet i 2 år). Men, hvorfor er ikke snille menn så attraktive? Blir vi for kjedelige? Når en mann både er snill, tar stor del av hus&hjem (faktisk ser hva som må/skal gjøres), er forutsigbar, trofast, åpen og kjærlig - da forsvinner all spenning? Skal ikke si jeg har stort empirisk grunnlag 😅, men opplever at det ikke er nok. Opplever at dere kvinner også vil ha det litt uforutsigbare, tøffe og "høye og mørke". Jeg vet det er veldig feil å si - og at det blir å generalisere veldig - men en mann som er veldig godt vandt med å være på byen, sjekke og forføre er mye mer attraktiv enn den (les jeg) trofaste, snille og kjærlige. Fra en mann til den som gidder å lese: det oppleves som ganske så vanskelig balanse å få til 🤣 - å være begge deler. Kanskje jeg dater feil damer? Eller hvordan er dette? Fortell meg og jeg skal prøve å forstå. Vet du hva, jeg ønsker meg en sånn mann, men en sånn mann ønsker ikke en fin dame, de løper etter og jager kalde utilgjengelige damer. Så det. Anonymkode: 970a7...8d0 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Mann 53 skrev (18 minutter siden): Kanskje det er jeg som ikke forstår (M53, skilte meg og datet i 2 år). Men, hvorfor er ikke snille menn så attraktive? Blir vi for kjedelige? Når en mann både er snill, tar stor del av hus&hjem (faktisk ser hva som må/skal gjøres), er forutsigbar, trofast, åpen og kjærlig - da forsvinner all spenning? Skal ikke si jeg har stort empirisk grunnlag 😅, men opplever at det ikke er nok. Opplever at dere kvinner også vil ha det litt uforutsigbare, tøffe og "høye og mørke". Jeg vet det er veldig feil å si - og at det blir å generalisere veldig - men en mann som er veldig godt vandt med å være på byen, sjekke og forføre er mye mer attraktiv enn den (les jeg) trofaste, snille og kjærlige. Fra en mann til den som gidder å lese: det oppleves som ganske så vanskelig balanse å få til 🤣 - å være begge deler. Kanskje jeg dater feil damer? Eller hvordan er dette? Fortell meg og jeg skal prøve å forstå. Det går fint an å være snill, trofast, god OG spontan/litt impulsiv. Så jækla tøff trenger man ikke være. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Mann 53 skrev (18 minutter siden): Kanskje jeg dater feil damer? Eller hvordan er dette? Fortell meg og jeg skal prøve å forstå. Snille menn er ikke attraktive fordi kvinner alltid leter etter de beste genene til barnet sitt...og det gjelder alle kvinner fra 16 til 85..underbevisstheten jobber og der er en "snill" mann er en underdanig tjener. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Tått skrev (Akkurat nå): Snille menn er ikke attraktive fordi kvinner alltid leter etter de beste genene til barnet sitt...og det gjelder alle kvinner fra 16 til 85..underbevisstheten jobber og der er en "snill" mann er en underdanig tjener. Dummeste jeg har hørt. Anonymkode: c1011...9bc 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julenissenerher Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Du sier ikke noe om hva slags damer du dater. Men ofte vil man med årene ha en del bagasje, dette gjelder begge kjønn, og folk sliter mer med å etablere nye relasjoner. Om man leter i datingapper så går samtalen ofte tørr, og man må faktisk treffe folk i levende live for å se om det er en god match. På daten må man også tørre å åpne seg litt om annet enn selvfølgeligheter. Tar lang tid før man kommer i hus og hjem fasen, først må man tørre å treffes og finne på no gøy, og da teller felles interesser en del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå