AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei Forrige leietaker har flyttet ut for noen mnd siden og jeg har ikke sett denne før nå. Den var ikke der da de flyttet ut. Jeg har drevet og pusset opp de andre rommene i huset og skal ta badet til sist. Badet er veldig problematisk. Ser nå at soppen plutselig kom. Det er kun på den ene veggen, rett ved vasken/sinken. Må tilføye at akkurat denne veggen buler ut. Så tror den er veldig ødelagt. Jeg vet bare ikke hvor jeg skal starte. Et bad er et større prosjekt som jeg ikke har erfaring med. Regner med at alle vegger skal rives. Rett bak denne bulende veggen er et soverom. Rett ved siden er kjøkken/vask. Hvor skal man starte? Skal man snakke med banken og ta opp lån for å pusse opp? Eller få inn anbud fra fagfolk på hva de tenker de kan fikse og anslå en sum? Badet er 4m2. Altså 2m bred og 2m lang. Så ganske smalt. Takk for alt tips. Hele Soppen er per nå ca 5cm i diameter Anonymkode: 21ab4...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Ekte hussopp, så spennende 😅Du må åpne vegg og se hva som er bak.. Med maske på. Anonymkode: fd58a...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Åpne og sjekket omfang før jeg kontakter fagfolk? Anonymkode: 21ab4...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Kontakt fagfolk først. Anonymkode: 05bc8...69a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Åpne og sjekket omfang før jeg kontakter fagfolk? Anonymkode: 21ab4...78f Jeg personlig ville absolutt åpnet for å sjekke omfang ja. Men, folk er forskjellige. Anonymkode: fd58a...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå