AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Skrevet 17. desember 2024 Sorry for overskriften, ble litt teit men.. Jeg liker et møbelmerke som jeg følger på finn om det kommer noe til salgs, fordi det er ikke mulig å kjøpe de mer i fysisk butikk. Og den siste tiden har jeg lagt merke til at selgere på finn som selger dette merket, feks et bord, et slikt bord er ikke det merke sitt men de skriver at det er det, så ser man det merket og at det er limt på, det er pinlig tett og slett. Det er så flaut og irriterende å se og jeg lurer på hvorfor gjør de det? Anonymkode: 69395...dab
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Skrevet 17. desember 2024 Vel prøv å kjøpe vintage designvesker 😅 Dritt lei av de som legger ut som ekte, men når jeg spør innrømmer "Nei det er replika, men en veldig bra sådan". Jeg vil ikke ha replika, jeg vil ha ekte. Eller enda verre de som ikke innrømmer det, men jeg tar de på at jeg kjenner igjen tegnene. Da begrunnes det med de selv kjøpte den brukt slik 😡 Det burde vært automatisk utestengelse for å late som en vare et et merke det ikke er. På Tise rapporterer jeg og annonsen slettes faktisk fort, men finn er tregere. Anonymkode: 88846...53c 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #3 Skrevet 17. desember 2024 Det er jo svindel, rett og slett. Jeg ville meldt det inn til Finn Anonymkode: 3c05b...639 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #4 Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 9.13): Vel prøv å kjøpe vintage designvesker 😅 Dritt lei av de som legger ut som ekte, men når jeg spør innrømmer "Nei det er replika, men en veldig bra sådan". Jeg vil ikke ha replika, jeg vil ha ekte. Eller enda verre de som ikke innrømmer det, men jeg tar de på at jeg kjenner igjen tegnene. Da begrunnes det med de selv kjøpte den brukt slik 😡 Det burde vært automatisk utestengelse for å late som en vare et et merke det ikke er. På Tise rapporterer jeg og annonsen slettes faktisk fort, men finn er tregere. Anonymkode: 88846...53c Så jeg bør si ifra til finn? Anonymkode: 69395...dab
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #5 Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 9.17): Det er jo svindel, rett og slett. Jeg ville meldt det inn til Finn Anonymkode: 3c05b...639 Hvordan gjør man det? Og vil selgeren vite hvem som anmeldte da? Anonymkode: 69395...dab
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #6 Skrevet 19. desember 2024 Det er enda verre på Tise, synes jeg. Ofte har annonsene helt feil tag eller overskrift, og hvis de i det hele tatt har oppgitt riktig merke så er det med "liten skrift". Noen velger også å bruke modellbilder, også er det tydelig et helt annet plagg når man kommer sviper til neste bilde. Jeg pleier å rapportere de som misvisende. Anonymkode: c1fcb...407
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #7 Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så jeg bør si ifra til finn? Anonymkode: 69395...dab Ja rapporter alt som ikke er som det er, om bare en og annen annonse blir slettet så er det bedre enn ingenting. Anonymkode: 88846...53c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå