MissStiles Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden uten andre familiemedlemmer til stede. Pga mange konflikter i familien min, ser det ut som det blir kun oss to på julaften. På en måte har jeg vært klar over det en stund at det kan skje, men i dag hvor det er kun en uke igjen til julaften, innser jeg at det blir sånn i år. Bare fordi medlemmene i familien min ikke klarer å snakke sammen, løse ting og å tilbringe en kveld uten konflikter. Ungen elsker jula og alt som hører med så det gjør litt vondt. hvordan kan jeg lage en fin julaften for oss to? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Hvor gammel er barnet ditt? Anonymkode: de25c...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Er bare å være tilstedet mentalt for barnet❤️ Sikkert lettere sagt enn gjort, men jeg var alene med mamma noen år da jeg var liten, og jeg minnes de julene med skikkelig varme🥰 Jeg hadde mamma heeelt for meg selv, og hun hadde all verdens tid til meg. Hvor gammel er barnet ditt? Anonymkode: f3529...5fb 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Hva er alder på barnet? Tegnefilm, julekaker og julestrømpe på morgenen. Sen og god frokost Tenne lys på kirkegården, om du har noen der Barnegudstjeneste fra 16 - 17. Vet ikke hvordan det er hos deg, men her er den koselig, litt humoristisk og beregnet på barn God middag, og favorittdesserten til barnet Pakkeåpning Altså ikke så anderledes enn om dere er mange. De fleste kommuner arrangerer vel julemiddag også, om dere ikke vil være alene. Her er den fra 17 - 21. Koster 100 for voksne, gratis for barn. Vet at de som jobber med det her også er folk som er alene, så om barnet ditt er stort nok er jo det en ide til neste år. God jul 🧑🎄 Anonymkode: f951e...ef1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor gammel er barnet ditt? Anonymkode: de25c...3dd 9 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden MissStiles skrev (1 time siden): uten andre familiemedlemmer til stede. Pga mange konflikter i familien min, ser det ut som det blir kun oss to på julaften. På en måte har jeg vært klar over det en stund at det kan skje, men i dag hvor det er kun en uke igjen til julaften, innser jeg at det blir sånn i år. Bare fordi medlemmene i familien min ikke klarer å snakke sammen, løse ting og å tilbringe en kveld uten konflikter. Ungen elsker jula og alt som hører med så det gjør litt vondt. hvordan kan jeg lage en fin julaften for oss to? Hvorfor blir folk så stresset av å være kun 2,3 eller 4? Kun kjernefamilien? Med så mye drama i begge sine familier der barna og har hatt det beste julene uten de andre, kun oss kjernefamilien og vi gleder oss til å feire sammen i år og. Det blir som du gjør det til selv. Lag dine egne tradisjoner, kos dere og lag en fin dag for dere to. Kjenn på at du er heldig som har noen, ikke alle har det. Anonymkode: 5537a...cc5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Feiret jul med ungen min alene i fjor. Har ingen familie og far sin side er lite involvert. Vi storkoste oss. Sov lenge, dro til Vinterland og hadde pysj kveld med god mat og gaver. I år blir det med kjæresten og hans 2 barn. Synes små feiringer er koselig jeg da. Vi vil gjøre noenlunde det samme. Bare ta det som det kommer og nyte en rolig dag og lækveld med mat og gaver. Anonymkode: c9afa...4c7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå