AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Eksen til samboer sprer rykte her på bygda at han var utro mot henne med meg, dette stemme jo ikke. Og ser at folk tar avstand fra oss, burde jeg snakke med alle og si at dette er tull? Eller ignorere det? Kjenner at jeg er på kanten til å flytte fra denne bygda. Anonymkode: 9f5ef...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Det samme skjedde med meg og oss. Jeg ble enkemann for tre år siden, og gikk inn et nytt forhold etter 8 mnd. Dette med en kvinne som kom rett fra et brudd. VI vet hvordan vår sannhet er. Hun hadde hatt det vondt og vært utsatt for psykisk vold lenge i forholdet. Jeg var midt i dypeste sorg og bearbeiding og opplevde denne kvinnen som den største gaven midt i det grusomme. Mannen hennes satte ut rykter på bygda - han har stort nettverk i bygdesamfunnet vi bodde i - og det var ondskapsfulle og svært vonde ting om oss begge. i starten ville jeg prøve å sette en stopper for det, for å beskytte kvinnen min og også meg selv. Men etter litt bearbeiding kjente jeg at dette er utenfor vår kontroll, og vi må leve så godt vi kan, så får resten være. MEN vi flyttet fra bygda, og det er det beste valget vi tok for vårt eget vel! Anonymkode: 4fc4a...457 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Et av ryktene som ble satt ut, er at hun og jeg hadde et forhold utenom ekteskap mens min nå avdøde kone gikk igjennnom kreftbehandling og etterhvert ble døende osv. altså gjennom hele sykdomsforløpet. Ganske grusomt. Anonymkode: 4fc4a...457 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Ts her, Så grusomt mennesker kan være, men skal de virkelig få slippe unna? De må jo få noe slags konsekvenser for dette Anonymkode: 9f5ef...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå