AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Han jeg dater (holdt på i 4 mnd nå) har flere venninner, og det gjør meg ikke noe. Jeg har selv kamerater som kun er kamerater (vennskap over mange år). Han sier han liker meg veldig godt, og vil treffes mer og mer. Vi har det veldig fint sammen. Lik humor, og felles interesser. Nå har den ene venninnen hans (som han har hatt i 3 mnd), og som forøvrig har fast type beg å mase om at hun vil beg å trene med han jeg dater (selvom jeg og han driver med det nå). Og i tillegg har hun bedt han hjem til seg flere ganger. De har rota sammen før (før meg). Han spurte om jeg syns det var greit, og jeg ble så satt ut av sp, men sa han måtte bestemme selv. Jeg er ikke en person som er sjalu av natur, men syns likevel dette er litt rart. Og jeg vet ærlig talt ikke hva man kan forvente lenger i både dating og forhold, da jeg syns vi er i ferd med å bli et så kaldt samfunn at vi nå MÅ holde flere varme samtidig. OG finne oss i så mye for ellers blir vi jo sett på som både kontrollsyke, prippen og sjalu. Men alt dette er jeg ikke, og kommer ikke til å bli. Kjenner at jeg har lyst til å bare trekke meg ut, og kutte kontakten med han pgr jeg ORKER ikke masse evt drama lama fra hverken han, hun, eller fra meg selv. Jeg har datet en del, og har faktisk opparbeidet meg en god del erfaringer innenfor denne lille store snevre verden. Og da trekker jeg frem ord som "dobbeltspill, sette noen på gjerdet, på benken, spille med flere kort" etc etc. Jeg orker selv ikke holde på sånn, og dater kun 1 og 1 om gangen. Og de gangene jeg har mått avvist selv, så har jeg gjort dette face2face med vedkommende, og takket for meg. Jeg er selv 39 år, han jeg dater er 37 år, og venninnen hans er 27 år. Anonymkode: 6219a...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Det der høres litt "fishy" ut. Kona mi ville eksplodert for det, Og det forstår jeg . . . Du har lov til å være sjalu. Det er bare naturlig innen rimelige grenser, og det bør en voksen mann vite godt . . . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nå har den ene venninnen hans (som han har hatt i 3 mnd), og som forøvrig har fast type beg å mase om at hun vil beg å trene med han jeg dater (selvom jeg og han driver med det nå). Og i tillegg har hun bedt han hjem til seg flere ganger. De har rota sammen før (før meg). Nei bare nei. Her er det uansett noe som er rart. Han har hatt denne venninnen i 3mnd? Hun var singel for 3mnd siden? De datet for 3mnd siden? Om svarene er ja, ikke gidd. Du finner en mann som er bedre enn det. Anonymkode: a2256...fab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden At du gidder du er for gammel.. Anonymkode: ff29e...fb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Men han spurte da hva du syntes om det, da kan ikke du bare si det er han som velger når du ikke liker det. Da får du bare si rett ut at det ikke er noen du ønsker han skal møte. Om han da respekterer det så er han vel en mann å satse på? Anonymkode: 8caad...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Hadde ghostet han. Anonymkode: ff29e...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå