AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Skrevet 17. desember 2024 Altså ifm den automatiske overganger fra Danske bank til Nordea etter at Nordea kjøpte opp Danske bank. Jeg har egentlig ikke hatt problemer før nå og da vat det veldig frustrerende at det skjedde en uke før jul🤯 Jeg skulle få bank id med Nordea siden jeg fortsatt har brukt Danske sin frem til nå. Fikk så et midlertidig bank id passord på sms som skulle brukes i Nordea appen. Dette passordet ble derimot ikke godkjent. Er helt sikker på at jeg skrev det riktig og forsøkte også å kopier det fra sms’ en, men det endt med at jeg ble sperret pga for mange forsøk. Så nå har jeg vel timevis med telefonkø i vente i morgen da jeg egentlig hadde ørten andre ting som stod på programmet😣 Men regninger må betales før jul og nyåret. Andre dette har skjedd med? Og kan noen svare på hvordan kundeservicen i Nordea er? Er det lett å komme frem til kundeservice per telefon? Anonymkode: 9884b...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå