AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Skrevet 17. desember 2024 Har store barn, og lurer på hvordan andre gjør det. Anonymkode: c9899...62b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Skrevet 17. desember 2024 Njei. De får en gave fra meg, kjæresten og våre barn. Så får de en årlig fotokalender fra alle barnebarna (i spennet 1-23 år). Min yngste på 11 lager av og til noe hun gir dem på egen hånd. Anonymkode: fe5f3...0ba
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #3 Skrevet 17. desember 2024 Barna pleier å lage eller kjøpe noe til besteforeldre ja. Barna syntes det er stas å ordne gave. Tenker også det er en fin ting å lære barna, at en også gir, ikke bare får. Anonymkode: fc16e...39c 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #4 Skrevet 17. desember 2024 Ja. Mine er 3 og 6, og er veldig opptatt av at de skal ordne julegaver til besteforeldrene. De finner stor glede i å tenke ut og gi gaver. Anonymkode: 5c575...5f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #5 Skrevet 17. desember 2024 Mine, nå unge voksne, har alltid gitt gaver til besteforeldre. Det har vært hjemmelagede gaver fra skole, barnehage eller juleverksted, nå er det mest kjøpte gaver. Anonymkode: 70cb8...02f 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #6 Skrevet 17. desember 2024 de får gave fra oss som familie for på den måten blir det en større gave som de ønsker seg og så har vi sagt at vi som voksne ikke ønsker gave tilbake fordi vi er mange etterhvert og de er minstepensjonister men vi ønsker oss alle sammen hjemmestrikkede ullsokker fra mormor (og morfar) da hennes sokker er GULL og så lager hun fårerull og krumkaker ❤️ finnes ikke bedre gave enn det for oss som er voksne og voksne barn, oldebarna derimot kjøre de til. Anonymkode: 70ad3...e33
Gjest jegerrinne Skrevet 17. desember 2024 #8 Skrevet 17. desember 2024 Da våres var små laget de ting. Malte på kopp vi skrev bestemor/bestefar på, asjett de malte på, de laget lys , laget kaker osv. Når de var ca 11år fikk de en sum som de kjøpte selv for. Når de begynte å tjene litt penger har de kjøpt egene gaver. Eldste på snart 20 har kjøpt kurv med eplecider, syltetøy og spekemat som han vet de liker. Yngste på 18 har laget sjokolade, noen kaker og sylte til dem fra skolen
Arkana Skrevet 17. desember 2024 #9 Skrevet 17. desember 2024 Ja, barna har hvert år laget gaver til besteforeldre. Da de var yngre gikk de i å perle kjøleskapsmagneter (klistret magnettape bakpå), tegne med tekstiltusj på et tøyhandlenett eller male på kaffekrus eller en fin krukke vi fylte med nøtteblanding eller noe sånt. Nå som de er store har det vært egenstøpte kubbelys med juleduft, lage såper, sjokoladebark eller hjemmelagede krydderblandinger eller brente mandler på glass o.l
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #10 Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har store barn, og lurer på hvordan andre gjør det. Anonymkode: c9899...62b Frem til barna kom i jobb etter studier så kjøpte vi gaver fra "hele" familien. Når de kom i jobb selv og etablerte seg så kjøpte de gave selv til sine besteforeldre. Anonymkode: 33d9a...704
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #11 Skrevet 17. desember 2024 Her i huset, ja. Ikke noe svære greier feks får svigermor favoritt bodylotionen sin, min far (bestefar) får en tang han har klagd på at er slitt og bestemor får ett sjal i farger hun elsker. Rundt 350 kr. Anonymkode: d575f...104
Minlillelykke Skrevet 18. desember 2024 #12 Skrevet 18. desember 2024 Mine barn er enda små, men her gir alle barnebarna fotokalender hvert år.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #13 Skrevet 19. desember 2024 Jeg er alene med ett barn, og dersom vi kjøper flere ting så skriver vi på meg på en pakke og barnet på en annen. Barnet får velge hva hun vil gi, og synes det er stas å gi «egne» gaver. Spiller uansett ikke så stor rolle, foreldrene mine vet jo at det er jeg som kjøper alt sammen. 😛 Noen ganger lager hun noe i tillegg, men det kommer litt an på hva hun har tid og lyst til. Orker ikke stresse med at det MÅ gjøres hvert år. Anonymkode: f8ef6...691
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå