AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #1 Skrevet 17. desember 2024 Hei. Jeg er en helsefagarbeider med videreutdanning i kreftomsorg og lindrende behandling, jobber på helsehus. Har fått diagnosen MS, og vet at ikke vil klare å stå i denne jobben ut karrieren. Jeg ønsker innspill på om det går an å bygge på utdanningen min for å ende opp med en jobb med mindre fysisk tungt arbeid? Eller om jeg må starte helt på nytt. Er god på veiledning, systematisering og arrangering, og tror i tillegg jeg trenger kontakt med mennesker for å trives. Innspill og tanker taes imot med takk. Anonymkode: eea5c...a8b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Skrevet 17. desember 2024 Får ikke dekket skole av nav så lenge du har fagbrev. Du kan bytte utdanning, men må ta opp studielån. Lykke til. Anonymkode: 27ede...71a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #3 Skrevet 17. desember 2024 Det finnes videreutdanning i rus og psykiatri for helsefagarbeidere. Der er det mindre fysisk tungt, og konstant mangel på folk. Anonymkode: e4a5f...2c9 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #4 Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Får ikke dekket skole av nav så lenge du har fagbrev. Du kan bytte utdanning, men må ta opp studielån. Lykke til. Anonymkode: 27ede...71a Er dette nytt eller bare gjetter du? Jeg kjenner en med fagbrev som fikk omskolering av NAV pga. plager med beina. Anonymkode: e41e7...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå