Gå til innhold

Oppvaskmaskin på natta i blokk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg må være våken i natt, og kunne derfor tenkt meg å benytte tiden til litt praktiske ting. Jeg skjønner at jeg ikke kan støvsuge eller kjøre vaskemaskin og sånn. Men tror dere at oppvaskmaskinen høres inn til naboen "bak den veggen"? 

Har ikke turt å sette på noe i frykt for det. Ønsker jo å ta hensyn, og har ikke den aller mest stillegående oppvaskmaskinen.

Anonymkode: c90da...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kan godt høres gjennom om det er vegg i vegg og den i tillegg bråker. Ville ikke satt den på om natta uten å ha spurt naboen om de har lagt merke til lyden av den. Hadde heller ryddet og gjort ting som ikke krever apparater som bråker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oppvaskmaskin støyer sjeldent såpass at lyden bærer inn til nabo. Så lenge du er våken er det ikke noe stress.

Anonymkode: b7f5d...e3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd et sted det var veldig lytt, og kjøkkenet mitt var rett over soverommet til naboen under. Problemet var ikke maskinen i seg selv, men naboen hørtet vannet renne. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig kan du sette på oppvaskmaskinen din.

Anonymkode: 1edfc...a83

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei. Bare nei. Det høres veldig til naboleilighetene.

Anonymkode: 97e6a...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det veldig sprikende svar! 

Meowmere skrev (51 minutter siden):

Jeg har bodd et sted det var veldig lytt, og kjøkkenet mitt var rett over soverommet til naboen under. Problemet var ikke maskinen i seg selv, men naboen hørtet vannet renne. 

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Nei. Bare nei. Det høres veldig til naboleilighetene.

Anonymkode: 97e6a...093

Her er det kun en nabo som eventuelt kan høre den, og vedkommende har soverom et stykke unna. Ja, jeg vet dette fordi leiligheten nylig ble solgt og jeg så finn-annonsen. Jeg har ingen under meg.

Anonymkode: c90da...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha en ekstremt bråkete oppvaskmaskin og veldig dårlig isolering for at det er et problem 😅 vaskemaskin som sentrifuger derimot, det blir noe annet

Anonymkode: 1f82e...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...