AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #1 Del Skrevet 16. desember 2024 Erfaringer? Hvis du jobber med det, trives du og hvordan er dagene? Hvilke utdanninger og kurs er aktuell? Anonymkode: ca66d...d34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Del Skrevet 17. desember 2024 Det er aktuelt med flere utdannelser for å kunne jobbe med det. Her kan du lese om dette: https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/jobbveileder En utdanning som er spesielt rettet mot dette er å bli velferdsviter: https://studievalg.no/studier/bachelor/arbeids-og-velferdsfag Anonymkode: e181d...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #3 Del Skrevet 18. desember 2024 Har hatt erfaring med jobbspesialist hos NAV, som endte med fast og full stilling innen yrket jeg ønsket. Knallfin oppfølging med IPS-metoden i bunn. Min jobbspes. har tidligere erfaring som eiendomsmegler og utdanning innen et helt urelevant område. Tror personlighet og ikke minst nettverk har mye å si når de vurderer kandidater til slike stillinger. Anonymkode: 715cf...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #4 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har hatt erfaring med jobbspesialist hos NAV, som endte med fast og full stilling innen yrket jeg ønsket. Knallfin oppfølging med IPS-metoden i bunn. Min jobbspes. har tidligere erfaring som eiendomsmegler og utdanning innen et helt urelevant område. Tror personlighet og ikke minst nettverk har mye å si når de vurderer kandidater til slike stillinger. Anonymkode: 715cf...d02 Hva vil nettverk si i dette tilfellet da? Anonymkode: ca66d...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå