Gå til innhold

Mister menn interesse etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 09b50...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei? Ikke om det er dame som er bra nok til at man vurderer noe mere. Men om det er ei man bare anser som ok nok til ligge med er det ikke noe interesse å miste uansett for den var aldri der. 

Hvorfor spør du? Har du ligget med en mann over ditt nivå og lurer på hvorfor han viser deg mindre oppmerksomhet etter du lå med han? Om en mann er interessert i deg så er det umulig ikke vite det. Er du usikker, så er han ikke interessert.

Anonymkode: 731b7...288

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Vi hadde sex ja, men han er ikke like snakksom som før. Han skriver ikke like mye. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei. Det har jeg aldri gjort. I mitt tilfelle så er det helt motsatt. Hvis jeg velger å ligge med deg,da betyr det for min del at det er deg jeg vil være sammen med, eller håper at man blir sammen etterhvert eller at det utvikler seg. Jeg ligger ikke med noen jeg ikke ser på som potensielt kjæreste materiale.

• Liker 3
Skrevet

Har dere snakket om hva dere er ute etter?

Anonymkode: 93daa...887

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kommer an på om jeg blir betatt av personligheten. Men jeg merker ofte FØR sexen om det er potensiale for noe mer eller ikke. 

Anonymkode: 551c5...dd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei jeg vil ha mer sex...så enda mer sex..etter det mister jeg interressen hvis du ikke er en særdeles oppegående samtalepartner med inngående kjennskap til hva som foregår i verden.

• Liker 1
Skrevet

For min del ønsker jeg å ha mer sex videre framover. Så nei.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har dere snakket om hva dere er ute etter?

Anonymkode: 93daa...887

Forhold, jeg sa jeg ville ikke stresse med noe

Skrevet

Det kommer jo helt an på om du betød noe for han før dere i det hele tatt initierte akten.

Anonymkode: abab7...c0a

• Liker 1
Skrevet

Hadde sex med kjæresten første date. Han vil kjøpe hus med meg nå, så🤷

Anonymkode: 476c5...0ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ganske mange gjør det ja.

Anonymkode: 6fd20...c1e

Skrevet

Hvis sexen er dårlig, ja. Men får mer interesse om sexen er veldig bra 

Anonymkode: 83b6e...40d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis sexen er dårlig, ja. Men får mer interesse om sexen er veldig bra 

Mer interesse for sex, ja. Når det gjelder forhold, så er interessen der, eller er den ikke der. Uavhengig av "kvaliteten" på sexen. Det er også helt vanlig at første gangen er kleint og rotete, nettopp fordi man ikke kjenner hverandre så godt enda.

Anonymkode: e4a02...234

• Liker 1
Skrevet

Nei? Ikke om det er dame som er bra nok til at man vurderer noe mere. Men om det er ei man bare anser som ok nok til ligge med er det ikke noe interesse å miste uansett for den var aldri der. 

Hvorfor spør du? Har du ligget med en mann over ditt nivå og lurer på hvorfor han viser deg mindre oppmerksomhet etter du lå med han? Om en mann er interessert i deg så er det umulig ikke vite det. Er du usikker, så er han ikke interessert.

Det er litt vanskelig å finne en mann på "sitt nivå", når de fleste menn tror de er på et høyere "nivå" enn de er.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mer interesse for sex, ja. Når det gjelder forhold, så er interessen der, eller er den ikke der. Uavhengig av "kvaliteten" på sexen. Det er også helt vanlig at første gangen er kleint og rotete, nettopp fordi man ikke kjenner hverandre så godt enda.

Tja, til en viss grad enig, men blir det skikkelig krasj, så blir det sjelden veldig bra i fremtiden, og da har jeg avsluttet. Men at det kan være litt klønete første gang er ikke uvanlig nei 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er litt vanskelig å finne en mann på "sitt nivå", når de fleste menn tror de er på et høyere "nivå" enn de er.

Dette!!

Anonymkode: 90626...a1f

Skrevet

Min erfaring er at dersom det er følelser tilstede før sexen, så vil sex føre til enda mer interesse og sterkere følelser. 

Dersom det ikke er følelser tilstede før sexen, så vil sexen ofte føre til mindre interesse (med mindre sexen gir noe følelser). 

Men det er jo kun min erfaring. 

Anonymkode: 4dc7c...1e4

• Liker 1
Skrevet

Over sitt nivå? 

Jeg blir veldig nysgjerrig på hva som karakteriserer en person over sitt nivå slik du beskriver her...

Er ikke alle mennesker like mye verdt?

• Liker 2
Skrevet
Irak skrev (4 minutter siden):

Over sitt nivå? 

Jeg blir veldig nysgjerrig på hva som karakteriserer en person over sitt nivå slik du beskriver her...

Er ikke alle mennesker like mye verdt?

Alle mennesker er like mye verdt, men man kan ikke velge hvem man forelsker seg i, man har forskjellig smak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...