AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Etter å datet over lengre tid, er vi ferd med å bli kjærester. Det er en veldig koselig tid. Men samtidig så er det noe som vi begge blir litt usikre på. Det er at jeg går et masterstudiet og vil være jobbsøker om to år. Det kan være jeg må flytte på meg for å få relevant jobb. Aner ikke. Har alltid tenkt det er drømmejobben min som jeg utdanner meg til, og flytte-tanken var ikke et problem før jeg traff han og forelsket meg. Er redd for at forholdet vil ta slutt pga dette om to år, når jeg søker jobber. Hvertfall om jeg ikke får noe i denne byen og han bestemmer seg for å ikke flytte med meg. Han sier han synes det er vanskelig å ta stilling til om han kunne flyttet med meg til en annen by nå, men at han gjerne vil være sammen med meg vel og lenge. Han jobber i en bransje som de fleste byer/større steder har. Men han trives i denne byen per nå. Er det verdt å satse? Hva ville dere gjort? Noen som har erfaringer på dette? Anonymkode: a53fb...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Forholdet deres kan ta slutt lenge før 2 år, så skjønner virkelig ikke at du stresser pga dette. Anonymkode: 97d22...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #3 Del Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Forholdet deres kan ta slutt lenge før 2 år, så skjønner virkelig ikke at du stresser pga dette. Anonymkode: 97d22...e4a Men vil jo selvsagt ikke belage meg på det... Så du mener ikke det er hodeløst å satse på kjærligheten nå, selv om det muligens ser usikkert ut om 2 år...? Anonymkode: a53fb...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå