AnonymBruker Skrevet 23. mars #141 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 20.33): Vi er mennesker, ikke dyr. Jeg snakker ikke om å oppleve tørste eller at maten skal smake bedre, men å bli dehydrert fordi man taper elektrolytter når man går fra høykarbo til carnivore. Du får tvile så mye du vil, men jeg fikk langvarige store problemer selv fordi jeg unnlot elektrolytter, langt utover "keto flu". Helt sikkert individuelle forskjeller hvor noen tåler overgangen bedre enn andre, men når folk snakker om at de får dårlig ånde, fatgiue, etc, så er det èn av flere symptomer på dehydrering. Så derfor, drikk elektrolytter, så unngår man det. Anonymkode: 5c808...ac7 Hvilken type elektrolytter anbefaler du? Anonymkode: ea52e...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #142 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 17.48): Også greit å forstå at den gang så fantes det ikke prosessert mat. Det fantes heller ikke gode diagnoseringsverktøy, slik at du vet jo ikke hva de døde av. De som levde i Steinalderen levde ikke særlig lenge, og flertallet døde av infeksjoner. Anonymkode: 5c808...ac7 En annen grunn til lav gjennomsnittlig levealder var mange barnefødsler og høy barnedødelighet. Da går jo gjennomsnittlig levealder ned. Anonymkode: ea52e...8e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå