anonym482 Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Erfaringer med carnivore? Er dere 100% carnivore eller har dere en liten kvote / evt "cheat day" ? Hva slags fordeler/ulemper har dere opplevd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Min mann gjorde det i 2 uker. Merket ikke forskjell noe annet sted enn i lommeboka. Anonymkode: 461ad...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Ikke selv, men kjente en mann som ble det. Han begynte å STINKE og svettet mye mer. Også fikk har blodpropp? I en alder av 42. Legen sa at han måtte begynne å spise grønnsaker igjen, helst så lite kjøtt som mulig… Anonymkode: 7c50b...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ikke selv, men kjente en mann som ble det. Han begynte å STINKE og svettet mye mer. Også fikk har blodpropp? I en alder av 42. Legen sa at han måtte begynne å spise grønnsaker igjen, helst så lite kjøtt som mulig… Anonymkode: 7c50b...99a Ikke sikkert blodproppen kom av carnivore. Det kan nok ha bygget seg opp over lang tid. Matvaner gir effekt langt frem i tid Anonymkode: 22efc...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden 99% carnivore her i snart fire år. Det eneste cheat er at jeg tar litt sukkerfri brus av og til i selskaper. Noen folk får helt fnatt hvis jeg bare vil ha vann. Selv om det er det jeg egentlig vil ha å drikke. Folk er rare altså... Kaffe og te har jeg aldri likt, det smaker gift. Jeg hadde ansett det også som cheat siden det er planter. Jeg har bare opplevd fordeler med helsa. Det er selvfølgelig en omstillingsperiode, særlig med fordøyelsen uten at vi trenger å gå inn på detaljer der. Men første måneden kan være litt utfordrende. Jeg opplevde spesielt god forbedring av helsa på carnivore siden jeg kom fra plantebasert kosthold. Du blir hva du spiser, sier de. Jeg ble grønnsak av et plantebasert kosthold. Hjernen sluttet å fungere. Jeg kunne ikke legge planer fordi jeg glemte alt. Jeg hadde konstant hjernetåke. Tykk, tykk tåke. Hjernen trengte kjøtt! Andre deler av kroppen trengte også kjøtt, men den hjernetåken var veldig hemmende og det var flaut å glemme bursdager til nære venner og familie, glemme julaften, glemme navn på kjente og kjære. Den gjorde også at jeg ble sykemeldt fordi jeg fungerte verken hjemme eller i arbeidslivet. Men nesten hele meg har blitt forbedret, til og med fra tiden før jeg var så dum at jeg prøvde meg på plantebasert. Ting jeg ikke visste kunne bli forbedret som at jeg har fått bedre syn og fått tilbake emaljen på tennene. Jeg sover bedre, har mer energi i hverdagen, stabil energi gjennom hele dagen, restituerer raskere, fin hud, tykkere hår, tykkere negler og mye, mye mer. Anonymkode: aad58...09d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå